Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: در راهپیمایی اربعین ۱۵۰۰ موکب سیار دانشجویی در قالب پویش مدار حبیب به زائرین خدمات ارائه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کفعمی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی در جلسه آغاز فعالیت پویش در مدار حبیب که با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در محل سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، گفت: در راهپیمایی اربعین ۱۵۰۰ موکب سیار دانشجویی در قالب پویش مدار حبیب به زائرین خدمات ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در هر کدام از موکب‌های سیار دانشجویی بین سه تا پنج نفر از دانشجویان به ارائه خدمات می‌پردازند که در مجموع پیش بینی می‌شود تعداد این دانشجویان به حدود ۵۰۰۰ نفر برسد.

کفعمی با بیان اینکه موکب‌های بسیج دانشجویی به دو صورت راه اندازی می‌شوند؛ به این صورت که بخشی از این موکب‌ها در کشور و در استان سیستان و بلوچستان، مهران و شلمچه راه اندازی می‌شوند و بخشی از این موکب‌ها نیز موکب‌های مدار طبیب هستند که شامل ۱۵۰۰ موکب می‌شوند، اضافه کرد: موکب‌های سیار مدار حبیب در مسیر نجف به کربلا راه اندازی می‌شود به این صورت که دانشجویان هم به طی مسیر و زیارت اربعین می‌پردازند و هم درطول مسیر و در بین عمود‌های مختلف موکب‌های خود را در زمان‌های دو تا سه ساعته برپا می‌کنند و به زائران خدمات می‌دهند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی در ادامه با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار اجتماع دانشجویان جهان اسلام در کربلا برگزار می‌شود، گفت: امیدواریم شاهد برپایی اجتماع بزرگ دانشجویان کشورمان به همراه دانشجویان کشور‌های پاکستان و افغانستان باشیم البته از دانشجویان لبنانی و سوری نیز برای شرکت در این اجتماع دعوت شده است.

وی با بیان اینکه اجتماع بزرگ دانشجویان جهان اسلام با شعار نحن امت الحسین برگزار می‌شود، ادامه داد: اجتماع دانشجویان جهان اسلام برای اولین بار در کربلا برگزار می‌شود و امیدواریم سال‌های بعد بتوانیم آن را با کیفیت بالاتری برگزار کنیم.

کفعمی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب همواره بر تقویت ارتباط دانشجویان کشورمان با سایر کشور‌های اسلامی به ویژه عراق افغانستان و پاکستان تاکید کردند و اجتماع بزرگ دانشجویان جهان اسلام در اربعین نیز در همین راستا برگزار خواهد شد امیدواریم با برگزاری این اجتماع علاوه بر حرکت در مسیر بیانات رهبر معظم انقلاب و ایجاد بستر همفکری بین دانشجویان جهان اسلام ارتباط بدنه دانشجویی کشورمان را با دانشجویان این کشور‌ها زیاد کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کفعمی اربعین دانشجویان سازمان بسیج دانشجویی دانشجویان جهان اسلام سیار دانشجویی ۱۵۰۰ موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۱۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع دانشگاهیان دانشگاه یزد در حمایت از خیزش دانشجویان جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تجمع بزرگ دانشگاهیان دانشگاه یزد همزمان با دیگر دانشگاه‌های کشور، برای حمایت از اعتراضات دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در پی جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در غزه برگزار شد.

در این تجمع دانشگاهیان با سر دادن شعارهای «دانشجو بیدار است از نسل کشی بیزار است»، «استاد ما بیدار است از نسل کشی بیزار است»، «دانشجوی حق طلب حمایتت می‌کنیم»، «اسرائیل بی‌حیا بترس از خشم ما»، «دانشجوی آزاده حمایتت می‌کنیم»، «وجدان ما بیدار است از اسرائیل بیزار است»، «مثلث شوم و پلید و ابلیس، آمریکا و اسرائیل و انگلیس» حمایت خود را از دانشجویان آزادیخواه جهان اعلام کردند.

دانشجویان و کارکنان و اساتید دانشگاه یزد همچنین با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا»، برخورد خشن پلیس با اعتراض این دانشجویان را محکوم کردند.

کد خبر 6091468

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • اعزام زائران به سفر حج از بوشهر ۴ و ۵ خرداد
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • اجتماع دانشگاهیان دانشگاه یزد در حمایت از خیزش دانشجویان جهان