Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران از اقتصادنیوز به نقل از شرق، لیلا حسین‌زاده، فعال باسابقه دانشجویی امروز ظهر مقابل منزلش بازداشت شد. امیر رئیسیان، وکیل او در گفت‌وگو با خبرنگار «شبکه شرق» این موضوع را تایید کرد و گفت: «لیلا حسین‌زاده بازداشت شده است اما آنچه برای ما مشخص نیست، آن است که او برای اجرای دستور دادسرای اوین بازداشت شده یا اجرای دستور دادسرای شیراز.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این وکیل دادگستری با انتقاد از بازداشت حسین‌زاده، تصریح کرد: «در هر دو حالت، یعنی چه در اجرای احکام اوین باشد و چه اجرای دستور دادسرای شیراز، در بازداشت حسین‌زاده، روند قانونی طی نشده است. حسین‌زاده در دادسرای شیراز متهم است و با وثیقه آزاد. تحقیقات هم روی پرونده او در جریان است. اگر او را احضار می‌کردند، به دادسرای شیراز مراجعه می‌کرد کما اینکه دو ماه پیش اینکار را کرده بود.»

رئیسان تصریح کرد: «اجرای حکم پرونده حسین‌زاده در تهران هم تا وصول نتیجه بررسی‌های پزشکی قانونی متوقف شده بود چرا که برای حسین‌زاده پیشتر عدم تحمل کیفر صادر شده بود. حتی اگر نظریه پزشکی قانونی وصول شده بود هم باتوجه به اینکه حکم اجرایی برای حسین‌زاده نیامده بود، طبیعتا نباید مقابل در منزلش بازداشت می‌شد.»

نمی‌دانیم بازداشت حسین‌زاده از طرف دادسرای شیراز است یا تهران/ روند قانونی طی نشده است

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: دستگیری یک دانشجو لیلا حسین زاده دادسرای شیراز حسین زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت

سرهنگ سید رضا صادقیان فرمانده انتظامی تفت بیان داشت: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها درهفته گذشته اقدام به اجرای طرح آرامش و پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر از وجود معتادان متجاهر در سطح شهر و روستا‌های حوزه استحفاظی خود کردند.

وی بیان داشت: اقدامات صورت گرفته پلیس در راستای اجرای طرح سراسری آرامش در شهر با انجام کار اطلاعاتی منجر به دستگیری قاچاقچی و خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر در کمربندی یزد به تفت و کشف ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت در پایان، ضمن خرسندی مردم و شهروندان از اجرای این طرح، مقابله اثربخش با مقوله مواد مخدر را نیازمند عزم همگانی همه دستگاه‌های مسئول، همچنین مردم و نهادینه سازی مشارکت‌های عمومی در بین اقشار مختلف جامعه دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)
  • ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن
  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت «رزما» اعلام شد
  • عاشقانه «نیلگون» با مثلث فروتن، حجار و درخشانی می‌آید
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان از ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • بازداشت بیش از ۲۳۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در آمریکا
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت