Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان آوج، حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون باری بنز، حامل تعداد زیادی گوسفند، مشکوک شدند  و دستور توقف آن را صادر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۱۱۵ راس گوسفند قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان دامپزشکی و اداره بهداشت بود، کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر  شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخوردسواری پژوپارس با موتور سیکلت یک کشته برجای گذاشت

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: درکیلومتر ۳ جاده "تاکستان" به "آک" بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو پارس با یک دستگاه موتور سیکلت، موتور سوار جان باخت .

رئیس پلیس راه استان با اشاره به به اینکه علت حادثه توسط کارشناسان بی مبالاتی از جانب راننده سواری پارس به علت انحراف به چپ ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است، خاطرنشان کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع ذیربط ارسال شد.

این خبر تکمیل می شود ....

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی بسته حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۱۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی

ایسنا/قزوین یکی دیگر از بازیکنان تیم نوجوانان خانه بسکتبال استان قزوین که بهمن‌ سال گذشته دچار سانحه رانندگی شده بود، درگذشت.

به گزارش ایسنا،«محمدامین کاظمی» و «امیرمحمد اردکانی» ورزشکارانی بودند که پیش از این به دلیل مرگ مغزی جان خود را از دست دادند و حالا پس از گذشت بیش از ۲ ماه،‌ امروز، هشتم اردیبهشت خبر درگذشت «رهام یزدی» سومین بازیکن این تیم هم اعلام شد.

به گزارش ایسنا، ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ بود که اعضای نوجوان یک تیم بسکتبال که به نمایندگی از استان قزوین در رقابت‌های لیگ نوجوانان کشور در قم شرکت کرده بودند، در مسیر بازگشت دچار سانحه رانندگی شدند.

این حادثه زمانی اتفاق افتاد که چهار بسکتبالیست درحالی‌که به‌دلیل خرابی خودرو در حاشیه جاده ایستاده بودند، بر اثر برخورد یک خودروی ۲۰۶، دچار حادثه شدند.

خوشبختانه «طاها فلاح»، دیگر بازیکن آسیب‌دیده این سانحه از بیمارستان مرخص شده و بهبود پیدا کرده است.

خبرگزاری ایسنا درگذشت این بسکتبالیست نوجوان را به خانواده وی، جامعه ورزش و خانواده بسکتبال تسلیت می‌گوید.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • اجرای طرح ترخیص فوری موتور شارژی‌های توقیفی در کیش
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس