Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@04:01:35 GMT

بوشهر، بدون زمین والیبال ساحلی استاندارد!+فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۱۶۴۶

بوشهر، بدون زمین والیبال ساحلی استاندارد!+فیلم

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری فارس - بوشهر، محمدرضا زائری: ورزش‌های ساحلی چند سالی است که پیشرفت خیلی خوبی در جهان داشته و امروزه شاهد این رشته در تورنمنت‌های بین المللی و حتی المپیک هم هستیم و کشور ما نیز از این امر مستثنی نبوده و شاهد پیشرفت‌های خوبی در ورزش‌های ساحلی همچون فوتبال، والیبال و حتی هندبال هم بوده است.

اما در استان بوشهر رشته فوتبال ساحلی به خوبی با حمایت‌های صنعت نفت و گاز پیشرفت چشمگیری داشته و امروز شاهد این هستیم که پارس جنوبی بوشهر به عنوان قطب اول این رشته ساحلی در کشور می‌درخشد و عنوان پرافتخار‌ترین تیم را نیز یدک می‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در سایر رشته‌های ساحلی این ورزش به خوبی حمایت نشده که گلایه‌ها و مطالباتی از سوی ورزشکاران این رشته‌ها به مسؤولان استان وارد شده است که یکی از این رشته‌ها می‌توان به والیبال ساحلی اشاره کرد که با توجه به پیشرفت خوب والیبال در استان بوشهر طی دو سال گذشته ولی کمتر در بحث ساحلی به این رشته توجه شده است.

خبرنگار ما به طور سرزده به تمرین تیم والیبال ساحلی بوشهر در پارک باسیدون در مرکز استان که اعزامی به مسابقات کشوری در مازندران بودند سر زد و از نزدیک شاهد کمبود امکانات و گلایه مندی مسؤولان و بازیکنان این رشته ورزشی از زمین و تجهیزات غیر استاندارد بود.

شاهد فقدان یک زمین استاندارد در مرکز استان هستیم
حسن بازدرهوا رییس هیات والیبال استان بوشهر در این خصوص اظهار کرد: متأسفانه علیرغم اینکه در یکی، دو سال گذشته بوشهر حتی به رتبه اول ساحلی رسید و به خوبی توانست خود را در جمع مدعیان این رشته مطرح کند اما در مرکز استان شاهد فقدان یک زمین استاندارد والیبال ساحلی هستیم.

وی تصریح کرد: ما بدون تمرین تیم‌ها را اعزام می‌کنیم چون فضای کار را در مرکز استان نداریم و جای تأسف دارد بوشهر با ۷۰۰ کیلومتر مرز آبی با خلیج فارس فاقد یک زمین استاندارد والیبال ساحلی است.

بازدرهوا ادامه داد: الان بچه‌های ما در یک فضای غیر استاندارد، نامناسب و غیر اصولی تمرین می‌کند و در چنین شرایطی نتیجه گرفتن خیلی سخت است و امیدواریم مسؤولان ورزش استان به داد این رشته ورزشی آمده تا شاهد یک زمین استاندارد باشیم.


نیازمند حمایت مسؤولان هستیم
اما در بخش دوم حضور ما در جمع نماینده والیبال ساحلی استان به سراغ یک چهره آشنا در این رشته ورزشی در کشور به نام مازیار هوشمند مربی سابق تیم ملی کشورمان که در حال حاضر سکاندار هدایت تیم استان بوشهر را دارد رفتیم که وی مهم‌ترین ابزار را برای پیشرفت در این رشته ورزشی داشتن امکانات سخت افزاری دانست.

هوشمند با بیان اینکه هدف‌گذاری هیات والیبال استان بوشهر برای پیشرفت و توسعه این رشته ساحلی است بیان کرد: داشتن برخی تجهیزات سخت افزاری به خصوص زمین استاندارد تمرین از نیازهای مبرم پیشرفت در این رشته ورزشی است که از مسؤولان استان انتظار داریم که فکری به حال این کمبودها کنند تا بازیکنان بتوانند به خوبی تمرینات خود را پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: ما انتظارمان این است که نوجوانان، جوانان و آیندگان والیبال ساحلی استان بوشهر حمایت شوند چون این هیات برای آینده این رشته برنامه ریزی وسیعی کرده و در این بین برای تحقق این امر مهم نیازمند حمایت می‌باشد.

سرمربی سابق تیم ملی کشورمان در پایان صحبت‌های خود گفت: دو چیز استعداد را در هر منطقه درخشان می‌کند که یکی محط و دیگری الگوی مناسب است که خدا را شکر در استان بوشهر این دو وجود دارد و همانطور که گفتم تنها یک زمین استاندارد والیبال ساحلی می‌تواند این پازل را تکمیل کند و مطمئن هستم آینده در خشانی در انتظار استان بوشهر خواهد بود.

نیازمند کمی توجه هستیم
پس از شنیدن صحبت‌های این دو، در جمع بازیکنان تیم والیبال که از جاهای دور و نزدیک استان به مرکز آمده بودند رفتیم و درد و دل‌های آن‌ها را شنیدیم که آن‌ها چشم داشت آنچنانی نداشتند و فقط از مسؤولان استان خواستند امکانات این رشته را برای آن‌ها فراهم کنند که بدون دغدغه بتوانند تمرین کنند و نیازمند این حمایت هستند تا بتوانند برای استان سرافراز بوشهر افتخار آفرینی کنند.

 

 

بازیکنان این رشته اظهار داشتند که رییس هیات والیبال را حمایت کنند چون با یک نفر نمی‌توان این مسیر سخت را جلو رفت و امیدواریم سرپرست جدید اداره کل ورزش، رشته والیبال ساحلی را در اولویت کاری خود قرار دهد.

به گزارش فارس، استان بوشهر در سال گذشته به رتبه سوم کشور در رشته والیبال ساحلی دست یافت و همواره دو نماینده در لیگ برتر والیبال ساحلی داشته است و باتوجه به ظرفیت‌ها موجود در استان بوشهر، این استان می‌تواند یکی از پایگاه‌های والیبال ساحلی کشور باشد که این نیاز مبرم حمایت‌های مسؤولان استان و به خصوص اداره کل ورزش و جوانان را می‌طلبد و داشتن چنین فضای ساحلی در کنار آب‌های خلیج فارس آرزوی خیلی از شهرها است و ما می‌توانیم به خوبی از این امکانات برای پیشرفت رشته‌های ساحلی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال ساحلی والیبال ساحلی یک زمین استاندارد رشته ورزشی استان بوشهر مسؤولان استان مرکز استان رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، چند روزی‌ست که تعدادی از دانشجویان و استادان دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به کشتار مردم مظلوم غزه به‌دست صهیونیست‌های اشغال‌گر، دست به تحصن و اعتراض زده‌اند.

پلیس آمریکا ضمن ضرب و شتم معترضان تا کنون حدود ۶۰۰ دانشجو و استاد در ۶۰ دانشگاه آمریکا را بازداشت کرده است.

دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر امروز حمایت خود را از این دانشجویان آزادی‌خواه اعلام کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد
  • کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی
  • ۲۰۰۰ هکتار زمین برای شهرهای مولد کشاورزی استان بوشهر مصوب شد
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • چرا ربات‌ها و هوش مصنوعی هنوز به گرد پای حیوانات نرسیده‌اند؟