Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پارک علم و فناوری لرستان از پذیرش ۴ ایده فناورانه در مرکز رشد واحد‌های فناور خرم آباد خبر داد و گفت: درخواست‌های جذب و پذیرش تعداد ۴ ایده فناوری با حضور مدیران این واحد‌ها طرح و مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار استان‌‎ها خبرگزاری دانشجو، شصتمین جلسه شورای فناوری مرکز رشد واحد‌های فناور شهرستان خرم آباد با حضور اعضای شورای فناوری این مرکز برگزار شد و در مجموع درخواست‌های جذب و پذیرش تعداد ۴ ایده فناوری با حضور مدیران این واحد‌ها طرح و مورد بررسی قرار گرفت و با استقرار آن‌ها در مرکز رشد موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرهاد نامداری درباره استقرار واحد‌های فناور در مرکز رشد گفت: ایده‌های پذیرش شده در این مرکز در در حوزه‌های «اسیدآمینه‌های ضروری لیزین و متیونین مورد نیاز خوراک دام، طیور و آبزیان به روش زیست فناوری میکروبی»، «شامپو گیاهی»، «سیستم مانیتورینگ باتری سلول‌های خورشیدی»، «ساخت تجهیزات ماشین آلات مورد نیاز صنعتی و شیلات» هستند که به‌صورت رسمی فعالیت خود را در این مرکز آغاز می‌نمایند.


رئیس پارک علم و فناوری لرستان یادآور شد: همچنین طرح‌های «ساخت تولید تجاری دهانشویه» و «سامانه هوشمند و هدفمند تبلیغات و بازاریابی در فضای مجازی (شبکه‌های اجتماعی)»، با توجه به کسب امتیازات لازم، از مرحله رشد مقدماتی به مرحله رشد ارتقاء یافتند.


فرهاد نامداری افزود: با توجه به نتایج ارزیابی عملکرد سالیانه، یک واحد فناور به دلیل عملکرد غیرقابل قبول و عدم کسب امتیازات لازم از مرکز رشد واحد‌های فناور شهرستان خرم آباد خروج ناموفق یافت. همچنین استقرار یک واحد فناور که در حال طی مراحل رشد خود بود و در این مرحله پیشرفت قابل قبولی داشته به مدت یکسال تمدید شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: واحدهای فناور پارک علم و فناوری لرستان دانش بنیان لرستان مرکز رشد واحد های فناور مرکز رشد خرم آباد ۴ ایده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۱۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت سبحان بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در این رویداد ۱۳۸ ایده شرکت داشته‌اند که پس از داوری ۱۴ صاحب ایده به این رویداد راه یافتند.

دبیر اجرایی برگزاری رویداد استارتاپی شتاب استان قم بیان کرد: شرکت کنندگان در این رویداد بر ۲ موضوع ارائه نمونه اولیه محصول و نحوه ارائه خود در روز اختتامیه متمرکز هستند.

وی ابراز کرد: اختتامیه رویداد استارتاپی شتاب روز ۹ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و صاحبان ایده و کسب و کارها در صورت کسی امتیازهای لازم می‌توانند از تسهیلات مالی و تجهیزاتی پارک علم و فناوری بهره ببرند.

گفتنی است، رویداد استارتاپی شتاب با راهبری پارک علم و فناوری قم و مشارکت فعال دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان برگزار می‌شود و هدف از آن افزایش سهم ورود دانشجویان به کسب و کارهای دانش‌بنیان است.

یادآور می‌شود، رویداد شتاب در دو حوزه تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات و صنایع خلاق برگزار شد ضمن اینکه برگزیدگان این رویداد علاوه بر جوایز نقدی و قرارگرفتن در اولویت جذب مرکز نوآوری پارک علم و فناوری از حمایت‌های دیگری چون آموزش و مشاوره، اخذ تسهیلات تجاری‌سازی ایده و امکانات مورد نیاز برای تیم‌سازی و رشد ایده نیز بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر 6088767

دیگر خبرها

  • رئیسی: ایران پیشرفته و فناور می‌تواند برای جهان نوآوری داشته باشد
  • همکاری ۴۲ گانه برنامه آبادیران و بهزیستی برای رفع چالش‌های حوزه معلولین
  • ارزیابی هوشمندسازی صنعت نفت با تولیدات فناورانه
  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین
  • تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین
  • مقابله فناورانه با چالش‌های استارت‌آپی/ کسب‌وکارهای نو در رشته‌های روانشناسی و مامایی ایجاد شد
  • شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور کرمانشاه توسعه می‌یابند
  • ۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • هموارسازی مسیر تعامل و آشنایی اجتماع نخبگان با توانمندی‌های فناورانه و نوآورانه کشور