Web Analytics Made Easy - Statcounter

نبی الله حیدرپور روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: به دنبال گزارش یک مورد گازگرفتگی و همچنین استشمام بوی بنزین در فاز ۴ نجف شهر، نیروهای آتش نشانی و امدادی در محل حاضر شدند و جسد ۲ نفر را کشف کردند.

وی توضیح داد: در بررسی ها مشخص شد افرادی با حفر کانال زیرزمینی از داخل یک زمین محصور، در حال نزدیک شدن به خطوط لوله انتقال مواد نفتی و سوختی بودند که با نشت لوله و مواد سوختی در زیرزمین دچار گازگرفتگی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته حیدرپور جسد بی‌جان یک نفر شب گذشته و جسد فرد دیگر صبح امروز کشف و به پزشک قانونی تحویل شد.

مجتبی پورمحسنی مسئول امور فنی شهرداری نجف شهر نیز در این زمینه گفت: این ۲ نفر با نیت سرقت بنزین از لوله انتقال به مخازن سیرجان، زمینی محصور را در بلوار آیت الله کاشانی نجف شهر به بهانه جمع آوری ضایعات اجاره کرده بودند.

وی افزود: این افراد شب گذشته با هدف اجرای نقشه خود و سرقت بنزین حدود ۵۰ متر کانال زیرزمینی را حفر کرده بودند تا به لوله بنزین دست یافتند اما گاز بنزین جان هر ۲ نفر را گرفت.

هیچ نشتی نداریم

پورمحسنی گفت: شرکت خط لوله سیرجان صبح امروز همه موارد مربوط به ایمنی لازم را در این زمینه انجام داده است و هیچگونه نشتی نداریم.

وی تصریح کرد: اما هنوز بوی بنزین محوطه بلوار یاد شده را گرفته است و منتظر هستیم از طریق مراجع ذیربط دستور پرکردن کانال زیرزمینی صادر و در این زمینه هم اقدام شود.

به گفته مسئولان متولی نیروهای تعمیرات و نگهداری خطوط لوله از مرکز نفتی رفسنجان نیز با تجهیزات لازم به منطقه اعزام شده اند و با حضور در صحنه مشغول نشت یابی و رفع مشکل لوله هستند.

محسن نیک ورز دادستان سیرجان نیز در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: تا این لحظه پرونده ای در این زمینه به دادسرا نرسیده است و در صورت تکمیل تحقیقات اظهارنظر می شود.

خط لوله انتقال مواد سوختی از بندرعباس به سیرجان و رفسنجان می رسد.

برچسب‌ها کرمان وزارت نفت قاچاق سوخت سیرجان خط حادثه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان وزارت نفت قاچاق سوخت کرمان وزارت نفت قاچاق سوخت سیرجان خط حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۱۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه اتصال مستقیم شلنگ به لوله آب (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه رفع نشتی لوله آب که لوله کش‌ها به شما نمی‌گویند (فیلم) ۵ راه حل ساده لوله کشی؛ از تعمیر نشتی لوله تا اتصال دو شیر به لوله آب (فیلم) ۲ روش خلاقانه و جالب برای تعمیر نشتی لوله آب (فیلم)

دیگر خبرها

  • اتصال خط انتقال مخزن و ایستگاه پمپاژ مجتمع ارسی خوی
  • نحوه اتصال مستقیم شلنگ به لوله آب (فیلم)
  • انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲/ طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد
  • سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش یافت​
  • افزایش یک‌هزار کیلومتری طول خطوط لوله انتقال نفت در سال جاری
  • طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد/ انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲
  • صادرات نفت خام با خط لوله نداریم
  • انتقال ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته
  • ۲۵ فقره سرقت موفق از خطوط لوله نفت در سال ۱۴۰۲
  • صادرات نفت با خط لوله نداریم