Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-شهردار منطقه 6 از رفع تصرف زمینی به مساحت بالغ بر سه هزار  و سیصد متر مربع  به ارزش ریالی 1160 میلیارد ریال پس از گذشت 17 سال در محدوده شهرک والفجر در ناحیه 6  منطقه 6 خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی منطقه 6، مسعود رنجبریان گفت: در راستای حفظ و صیانت از املاک شهرداری با تلاش اداره حقوقی منطقه و پس از انجام کارشناسی های لازم با اخذ دستور قضایی مساحتی بالغ بر سه هزار و سیصد متر مربع در محدوده شهرک والفجر واقع در ناحیه 6 این منطقه رفع تصرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رنجبریان در تشریح جزئیات اقدامات انجام شده در این خصوص اظهار کرد: در اوایل دهه 80، زمینی به مساحت 3323 متر مربع در شهرک والفجر جهت تجهیز کارگاه و اسکان کارگری در اختیار یکی از شرکت های پیمانکاری قرار داده شده بود که با وجود اتمام قرارداد، علی رغم ابلاغ اخطاریه و طرح شکایت کیفری در سال 1385، از تخلیه زمین امتناع به عمل می آمد که در سال 1388 پس از طرح شکایت و تشکیل پرونده حقوقی از سوی اداره حقوقی شهرداری منطقه 6 در دادسرای ویژه زمین خواری و پیگیری های مکرر در این دوره از مدیریت شهری دادگاه به نفع شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی رای صادر کرد و شهرداری منطقه 6 با هماهنگی و اقدامات لازم نسبت به اجرای حکم اقدام کرد و زمین مذکور رفع تصرف شد و متصرفین به جزای نقدی محکوم شدند.
مسعود رنجبریان شهردار منطقه 6 در پایان گفت: این زمین کاربری فضای سبز دارد و با توجه به نیاز منطقه به افزایش سرانه فضای سبز، در تلاش هستیم پس از اخذ مجوزات لازم و تبدیل زمین به بوستان، آن را در اختیار مردم قرار دهیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه 6 رفع تصرف منطقه 6

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۱۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۵ پایگاه نماز جمعه در سال گذشته ساماندهی و شناسه‌دار شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، پریسا نجفی معاون اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از ساماندهی و شناسه‌دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه خبر داد و گفت: شناسایی و ساماندهی وضعیت هویتی و شناسه ملی انواع اشخاص حقوقی در اولویت این اداره کل قرار داشته به نحوی که در اواخر سال گذشته و در یک اقدام جهادی با هدف ساماندهی و شناسه دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه در سراسر کشور، ۱۷۵ شناسه ملی به پایگاه‌های نماز جمعه تخصیص یافت.

نجفی در ادامه تاکید کرد: پایگاه‌هایی که برای انجام امور مالی خود نیاز به شناسه ملی دارند باید اطلاعات خود را به اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت ارائه کرده تا پس از بررسی و تأیید مستندات، شناسه ملی به آن‌ها تخصیص یابد.

وی تصریح کرد: همچنین اشخاص حقوقی مذکور مکلف‌اند هر گونه تغییر در اطلاعات را ظرف مدت ۲۴ ساعت، به این اداره کل اعلام کنند.

کد خبر 6089853

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • پاکسازی مسیر کوهنوردی درکه با حضور دوستداران محیط زیست
  • رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از زمینهای ملی خواف
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه در سال گذشته ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • تصرف و برداشت غیر مجاز بستر رودخانه تا گرانفروشی توسط ماسه شویی‌ها در اهر
  • رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان