Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین محمودی نژاد گفت: در این مدت هزارو ۴۰۸ مهارت جوی مرد و زن در این شهرستان زیر پوشش آموزش های فنی وحرفه ای قرار گرفتند.

او می گوید: این آموزش ها در مراکز ثابت (دولتی) اداره آموزش فنی و حرفه ای گچساران و در بخش های صنعت، خدمات، کشاورزی، فرهنگ و هنر در قالب ۱۵۷ حرفه به متقاضیان ارائه شد.

محمودی نژاد گفت: آموزش های مهارتی این مرکز بر اساس نیازسنجی در شهر و روستاهای گچساران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیس فنی و حرفه ای گچساران، این دوره‌ها در رشته‌های  صنایع ساختمان، پرورش زنبور عسل، جوشکاری، نقاشی ساختمان، تعمیر کولر،  تراشکاری، فرزکاری و جوشکاری تأسیسات .... برگزار شده است.

او می گوید: هم اکنون ۲۵ مهارت حرفه  ای در حوزه های فرهنگ و هنر، صنعت، کشاورزی و خدمات به علاقه مندان خدمات آموزشی در این شهرستان ارائه می شود. 

محمودی نژاد فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را زیرساخت اصلی توسعه و کارآفرینی دانست و گفت: هدف از آموزش‌های مهارتی تربیت نیروی انسانی ماهر برای کمک به چرخه اقتصاد جامعه است.

رئیس فنی و حرفه ای گچساران می گوید: تعهد آموزش های فنی حرفه ای گچساران امسال  ۳۵۰ هزار نفر ساعت بوده ۵۶ درصد آن محقق شده است.

او گفت: تعهد آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان در پارسال ۲۸۹ هزارو ۲۶۲ نفر ساعت بوده که ۹۵ درصد آن محقق شده است. 

به گفته محمودی نژاد، این آموزش ها در مراکز ثابت دولتی، خصوصی و مراکز سیار ارائه شده است.

رئیس فنی و حرفه ای گچساران گفت: در بخش دولتی در مراکز خواهران و برادران ۲۰ رشته فنی و درآموزشگاه های آزاد ۴۰ رشته آموزش ارایه می شود.

او می گوید: علاوه بر مراکز سیار دوره‌های آموزشی در زندان، مناطق روستایی و عشایری، افراد تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی نیز ارایه می شود.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد فنی و حرفه ای مهارت آموزی فنی و حرفه ای گچساران محمودی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۲۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی

مهشید سلیمانی سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: برای ارتقا سلامت روان آحاد جامعه و پیشگیری از آسیب‌های روانی اجتماعی، خدمات روانشناختی تخصصی و مشاوره‌ای در زمینه‌های فردی، خانواده، زوج، تحصیلی و شغلی در قالب ۶۴ مرکز مشاوره عمومی و تخصصی، سلامت روان و تیم‌های محب به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه پارسال به ۳۳ هزار و ۵۷۴ نفر خدمات مشاوره در استان ارائه شد،  افزود: این خدمات در سه شکل حضوری، تلفنی و مجازی و در دو قالب دولتی و غیر دولتی ارائه می‌شود.

سلیمانی اضافه کرد: مراکز مشاوره حضوری دولتی در مرکز استان و مراکز مشاوره حضوری غیردولتی در دو سطح مراکز مشاوره عمومی و تخصصی فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا

وی ادامه داد: خط صدای مشاور ۱۴۸۰ پاسخگوی ۱۵ هزار تماس گیرنده بوده که همه تماس‌های مردمی با این شماره، محرمانه و امن است و افراد می‌توانند مشکلات و مواردی که مطرح کردن آن ها به صورت حضوری دشوار است را به صورت تلفنی با مشاوران در میان بگذارند.

سلیمانی گفت: در قالب اجرای طرح غربالگری اضطراب دو هزار و ۳۷۲ کودک غربال شدند که ۵۳۴ کودک مشکوک به اضطراب شناخته و برای گذراندن مراحل مشاوره و درمان به متخصص ارجاع شدند.

سامانه صدای مشاور بهزیستی (خط تلفنی ۱۴۸۰) برای مشاوره غیرحضوری و تلفنی همه روزه از ساعت هشت صبح تا ۱۰ شب به صورت رایگان مشاوره کاملاً ًتخصصی ارائه می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟