Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امیر قادری روز یکشنبه در آیین اهدای گواهینامه نخستین دوره آموزش خبرنگاری به منتخبان این دوره که به همت پایگاه خبری هاژه برگزار شده بود با بیان اینکه روح مطالبه گری باید در خبرنگاران همواره وجود داشته باشد، افزود: مطالبه گری منطقی خبرنگاران باید همراه با ارائه راهکار و پیشنهاداتی باشد که اجرای آنها در جامعه تاثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در شرایطی که دشمنان با دسیسه‌های مختلف قصد ناامید کردن مردم را از نظام دارند، که در این شرایط رسانه‌ها باید با بیان دستاوردهای نظام نسبت به افزایش اعتمادسازی در جامعه و تقویت امیدآفرینی کمک کرده و نشاط را به جامعه تزریق کنند.

فرماندار ویژه مهاباد ادامه داد: ارتقای شاخص‌های توسعه و بهبود شرایط جامعه در زمینه‌های مختلف هدف مشترکی است که همه باید در کنار هم به این هدف دست پیدا کنیم.

قادری وجود رسانه‌ها را لازمه توسعه پایدار هر جامعه عنوان کرد و گفت: حمایت‌های لازم از اصحاب رسانه و فعالان این حوزه به صورت عملی در دستور کار قرار دارد و تلاش می‌کنیم حامی فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی و رسانه‌ای در سطح شهرستان به عنوان یک مطالبه مردمی باشیم.

وی ضمن قدردانی از تلاش پایگاه خبری هاژه در امر اطلاع رسانی و پیگیری مطالبات شهروندان تاکید کرد: این پایگاه در سایر بخش‌های فرهنگی و هنری نیز در شهرستان فعال بوده و با ابتکار و خلاقیت محتوای خبری با ارزشی را تولید می‌کند.

در پایان این جلسه گواهینامه دوره آموزشی خبرنگاری به افرادی که دوره را با موفقیت گذارنده بودند،  اعطا شد.

برچسب‌ها مهاباد خبرنگار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی رسانه نقد منصفانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد خبرنگار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد خبرنگار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی رسانه نقد منصفانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۲۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه مسیر جاده ساحلی دیر به سمت بردخون به دلیل تصادفات زیاد و کم عرض بودن جاده ، به جاده مرگ معرف است گفت: حل مشکلات اورژانس جاده‌ای این مسیر در دستور کار قرار دارد و خدمات آن دائمی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر دیر،  یونس باربرز عصر امروز در نشست ویژه بررسی چرایی تعطیلی مدام اورژانس جاده‌ای منطقه «دروداحمد» در محور ساحلی شهرستان دیر با حضور دادستان و اعضای شورای اسلامی بردخون اظهار داشت: این محور به سبب "افزایش تردد خودروها و کم عرض بودن جاده" حوادثی به همراه دارد.

فرماندار دیر تاکید کرد: تلاش می‌شود مشکلات این اورژانس جاده‌ای برطرف شود تا تنها پایگاه امدادی جاده ساحلی دیر به سمت بردخون شبانه‌روزی و دائم، به مردم خدمت‌رسانی کند.

بر پایه این گزارش تعطیلی‌های مداوم این پایگاه اورژانسی با اعتراض و انتقاد شهروندان بردخون و رسانه‌ها و فعالان اجتماعی همراه بوده است و با ورود دادستان دیر به این موضوع باید دید وعده فرماندار دیر در شبانه‌روزی شدن اورژانس جاده‌ای منطقه درود احمد رنگ واقعیت به خود می‌گیرد.

پایگاه اورژانس جاده‌ای درود احمد حد فاصل بین شهر دیر و بردخون در مسیر جاده اصلی به سمت بردخون قرار دارد.

این مسیر به دلیل تصادفات زیاد و کم عرض بودن جاده ، به جاده مرگ معروف است.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • موزه‌ها باید پاسخگوی مشکلات امروز جامعه باشند
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!