Web Analytics Made Easy - Statcounter

داده‌های به روزرسانی شده وب‌سایت دولت فدرال آلمان نشان می‌دهند، این کشور در نظر دارد تا به اوکراین ۲۰ موشک‌انداز کالیبر ۷۰ میلی‌متر به همراه ۲۰۰۰ عدد موشک بدهد.

به گزارش ایران اکونومیست، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دولت آلمان بر همین اساس تصریح داشته است: "برخی از محموله‌ها نیاز است به‌روزرسانی شوند یا اینکه فرآیند تولید آنها در دست اجراست؛ همچنین برخی تدابیر آموزشی نیز اجرا می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

با این حال در این بیانیه، جزئیاتی در مورد برنامه زمانی تحویل آنها ارائه نشده و تنها تصریح شده که "۲۰ موشک‌انداز ۷۰ میلی‌متری مستقر بر وانت به همراه ۲۰۰۰ موشک و هدف‌گیرهای لیزری" قرار است تحویل داده شوند.

دولت آلمان توضیح داده است: "دولت فدرال به دلیل نگرانی‌های امنیتی، از ارائه جزئیات در مورد چگونگی و تاریخ‌های نقل و انتقال محموله تا پس از تحویل خودداری می‌کند."

چند روز پیش سازمانی موسوم به "رهگیر حمایت‌ها از اوکراین" وابسته به "انستیتوی اقتصاد جهانی کی‌یل" اعلام داشت، کمک‌های مالی کشورهای غربی به اوکراین در ماه ژوئیه "ته کشید" و کی‌یف تنها ۱.۵ میلیارد یورو (۱.۵۱۲ میلیارد دلار) کمک در ماه گذشته میلادی دریافت کرد.

این گروه بیان داشت، بازیگران اصلی مانند آلمان، فرانسه یا ایتالیا هیچ تعهد جدید چشمگیری ارائه نکرده‌اند.

دفتر موسوم به دفتر امنیت اقتصادی اوکراین در اوایل ژوئیه اذعان کرد، مواردی از فروش اقلام کمک‌های بشردوستانه و کالاهای نظامی تامین شده توسط کشورهای غربی به اوکراین در طی عملیات نظامی روسیه را شناسایی کرده و حدود ۱۰ پرونده کیفری در مورد چنین حوادثی تشکیل شده است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: اوکراین ، دولت آلمان ، روسیه ، حمله روسیه به اوکراین

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اوکراین دولت آلمان روسیه حمله روسیه به اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۲۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اندرویدی ها از وجود این فایل مخرب بی خبر هستند

 

به گزارش تابناک به نقل از سان، محققان مایکروسافت اخیراً کشف کرده‌اند که بسیاری از برنامه‌های اندرویدی به دلیل یک ضعف امنیتی رایج ممکن است در برابر حملات از راه دور، سرقت داده‌ها و سایر مسائل آسیب‌پذیر باشند. حداقل چهار مورد از این برنامه های تحت تأثیر، هر کدام بیش از ۵۰۰ میلیون نصب دارند. یکی از آنها به نام فایل منجیر شیائومی، حداقل یک میلیارد بار از سوی کاربران اندروید نصب شده است.

مشکلی که مایکروسافت کشف کرد بر برنامه های اندرویدی که فایل ها را با سایر برنامه ها به اشتراک می گذارند تأثیر می گذارد. این برنامه که با نام «جریان کثیف» شناخته می‌شود، به برنامه‌های مخرب اجازه می‌دهد تا فایلی را با نام فایل یا مسیر دستکاری شده به برنامه دیگری ارسال کنند.

این روش به مهاجمان فرصتی برای ایجاد یک برنامه نفوذی می دهد که می تواند یک فایل با نام فایل مخرب را مستقیماً بدون اطلاع یا تأیید کاربر به یک برنامه دریافت کننده ارسال کند. به گفته مایکروسافت، زمانی که یک هدف اشتراک‌گذاری نام فایل مخربی را دریافت می‌کند، از نام فایل برای راه‌اندازی فرآیندی استفاده می‌کند که ممکن است با در معرض خطر قرار گرفتن برنامه به پایان برسد.

در نتیجه برنامه هدف گمراه می شود و به نام یا مسیر فایل اعتماد می کند و فایل را در یک دایرکتوری حیاتی اجرا یا ذخیره می کند.

دیگر خبرها

  • ارسال نامه پیشنهادی شورای عالی تشکل‌های ورزشی به رئیس جمهور+عکس
  • دولت برنامه‌ای برای ارسال لایحه واگذاری حقوق کارگران به مجلس ندارد
  • اندرویدی ها از وجود این فایل مخرب بی خبر هستند
  • فایننشال تایمز: اروپا نگران تشدید اقدامات «خرابکارانه و خشن» روسیه است
  • ماجرای جلوگیری از ورود پزشک فلسطینی به فرانسه
  • دلیل منع ورود پزشک فلسطینی به اروپا
  • روسیه بلافاصله پس از شکست اوکراین، بیخ گوش ما موشک مستقر می‌کند
  • آلمان سامانه پدافند هوایی اوکراین را تقویت می‌کند
  • تظاهرات حامیان فلسطین در برلین
  • واکنش معاون دومای روسیه به چراغ سبز لندن به شلیک موشک‌های انگلیسی