Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@18:29:24 GMT

گردش فصول سال در «مهراب کوه» لرستان

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۲۴۰۴

دریافت 17 MB

به گزارش خبرنگار مهر، «مهراب کوه» در قسمت شمال غربی لرستان و در بخش «کاکاوند» شهرستان دلفان با جهت شرقی-غربی تا استان کرمانشاه امتداد دارد، دامنه جنوبی «مهراب کوه» مدفن امامزاده «بابابزرگ» است با بنایی از قرن هشتم هجری قمری که در بین مردمان غرب کشور از احترام و اهمیت خاصی برخوردار است.

بر بلندای قله «مهراب کوه» مقبره امامزاده «پیر محمد»، یکی دیگر از مقابر مورد احترام مردمان لرستان وجود دارد که از جنبه گردشگری مذهبی دارای اهمیت فراوان است، ارتفاع این کوه از سطح دریا ۲۴۰۰ متر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کد خبر 5568638

منبع: مهر

کلیدواژه: گردشگری اداره کل میراث فرهنگی لرستان دلفان بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی هفته دولت گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آزادگان جنگ تحمیلی اربعین 1401 آمار کرونا روز خبرنگار شیوع کرونا اردبیل دولت سیزدهم مهراب کوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۲۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاضرم به خاطر پرسپولیس شلاق بخورم

آفتاب‌‌نیوز :

چندی پیش رضا جباری بازیکن سابق پرسپولیس مصاحبه‌ای درباره وضعیت این تیم، مربیگری اوسمار و مدیرعاملی درویش انجام داده بود که درویش مدیرعامل پرسپولیس از او شکایت کرد. جباری مصاحبه‌ای انجام داد که در ادامه می‌خوانید: 

*من رفتم با آقای بازپرس هم حرف زدم. ببینید شما باید به قانون و شخص احترام بگذارید. شخصی که احضار می‌کنید، اما خودتان حضور ندارید، چقدر این کار زشت است! بازپرس دید من چقدر ناراحت بودم که این‌ها از من شکایت کردند و برای اولین‌بار در زندگی‌ام رفتم آنجا چقدر دلم پر است، مخصوصا در شکایت اسم پرسپولیس را زدند کاش از پرسپولیس مایه نمی‌گذاشتند و می‌نوشتندخودشان شاکی هستند.

*پرسپولیس برای من و آقای درویش و بقیه نیست و این باشگاه قدمت دارد. اگر قرار باشد سهامی داشته باشند برای پیشکسوتان و هوادارانش است نه مدیرانی که آمدند و رفتند. این کار را توهین به خودم می‌دانم. وکیلم می‌خواست لایحه بنویسد، اما من می‌دانم احترام به مدیر پرسپولیس یعنی چه برعکس درویش که نمی‌داند شکایت از پیشکسوت یعنی چه! او گفته کسانی که گفتند اوسمار چطوری مربی شده دلال هستند.

*همین کلمه‌اش جای شکایت دارد، اما من این کار را نمی‌کنم. می‌خواهم بدانم‌از چی شکایت کردند! من به بازپرس گفتم جز کمک به پرسپولیس کاری نکردم، اما اگر لازم باشد حاضرم به خاطر پرسپولیس شلاق بخورم. پرونده رفته شورای حل اختلاف وکیل ایشان گفته به هیچ‌وجه سازش نداریم و فقط جباری باید مجازات شود، اگر این‌طور است چرا از باشگاه تماس گرفتند بیا ماجرا را حل کنیم؟ این‌ها تناقض است. اگر من اشتباه کردم آن‌قدر شهامتش را دارم که بگویم، اما هنوز هم‌به نحوه انتخاب اوسمار ایراد دارم، هنوز هم می‌گویم مذاکره با برانکو بازی بود! اگر بازی نبود که امروز برانکو سرمربی پرسپولیس بود.

منبع: روزنامه اعتماد

دیگر خبرها

  • ابهت برنابئو همه را وادار به احترام می‌کند (عکس)
  • حاضرم به خاطر پرسپولیس شلاق بخورم
  • امروز روز جهانی خَر است!
  • سروش رفیعی: به نظر داور احترام می‌گذارم، بی احتیاطی از من بود؛ از هم تیمی‌ها و کادر فنی عذرخواهی می‌کنم / فیلم
  • احترام نظامی بیرانوند به هواداران پرسپولیس / فیلم
  • گردش مالی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بازار خودرو
  • پاسخ عجیب آبفا خوی به بوی بد فاضلاب: مربوط به برخی فصول سال است!
  • ساخت ادامه سریال‌های موفق در دستور کار است
  • گیاهان مفید برای رشد و تقویت مو‌های نازک
  • پیولی: هواداران حق دارند ما را هو کنند!