Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال استقلال که به طرز عجیبی از این تیم کنار گذاشته شد، گفت: با نظر مستقیم "ساپینتو" که فیلم بازی‌هایم را دیده بودم جذب شدم و با تصمیم او هم از استقلال رفتم!

«محمد حسینی» روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایران اکونومیست با اشاره به فسخ قرارداداش با باشگاه استقلال، اظهار داشت: جدایی من در این مقطع زمانی مناسب نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از هواداران نسبت به بنده لطف دارند اما زمانی که قرار است اتفاقی رخ بدهد شما نمی‌توانید کاری انجام دهید.

وی افزود: بازیکنی بودم که با نظر مستقیم ریکاردو ساپینتو جذب شدم. او فیلم مسابقاتم را تماشا کرده و به باشگاه استقلال اعلام کرده بود این بازیکن را جذب کنید!

بازیکن کنارگذاشته شده استقلال خاطرنشان کرد: اولین فردی که به من گفت در فهرست خروجی قرار گرفته‌ام ساپینتو بود، او گفت تو از نظر فنی و اخلاقی بازیکن بسیار خوبی هستی و آینده درخشانی در فوتبال خواهی داشت اما با توجه به اینکه مدافعان استقلال برگشته‌اند چاره‌ای ندارم جز اینکه بر خلاف میل باطنی‌ام نام تو را در فهرست خروجی قرار دهم.

وی تصریح کرد: اگرچه جدایی با این شرایط ناراحت کننده است اما از باشگاه استقلال ناراحت نیستم. در این فوتبال چنین اتفاقاتی طبیعی است و برای ساپینتو و مجموعه استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.

این مدافع در پاسخ به این پرسش که آبا بهتر نبود در رقابت با سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند چنین اتفاقی رخ می‌داد؟ گفت: به هرحال این اتفاق رخ داده است. تصمیم گرفته شده و من از استقلال جدا شدم و دیگر رقابتی وجود ندارد.

حسینی در پایان گفت: تا چند ساعت دیگر دیگر وکیل من با مسوولان باشگاه استقلال جلسه‌ای را برگزار می‌کند و کارهای اداری جدایی‌ام صورت خواهد گرفت.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: باشگاه استقلال ، محمد حسین مرادمند ، سیاوش یزدانی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: باشگاه استقلال محمد حسین مرادمند سیاوش یزدانی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۲۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود

به گزارش قدس آنلاین آتیلا حجازی درباره حضورش در سازمان لیگ اظهار کرد: امروز جلسه هماهنگی قبل از بازی استقلال و ذوب‌آهن بود. تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد و فقط یک نکته باقی می‌ماند که خیلی دوست ندارم درباره‌اش صحبت کنم. دوست دارم هواداران فردا به عنوان بازوی توانمند کنارمان باشند.

وی در مورد برگزاری بازی استقلال با پیکان در هفته پایانی لیگ برتر که گفته می‌شود با حضور تماشاگران برگزار می‌شود، گفت: در این مورد صحبت خواهیم کرد و نباید پیش‌داوری کنیم. در حال صحبت کردن هستیم تا بهترین راهکار را انتخاب کنیم.

دیگر خبرها

  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • واکنش مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم به اغوای لیموچی/ افشاگری در مورد رفتار یک سرمربی!+ فیلم
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • پست احساسی کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • عکس| سلفی حسینی با یک دختربچه در تمرین استقلال
  • پست اینستاگرامی و خاص کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • کاپیتان استقلال برای یک پیشکسوت سنگ‌تمام گذاشت
  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم
  • تشویق سید حسین حسینی از سوی هواداران استقلال / فیلم