Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@13:54:48 GMT

برگزاری کارگاه آموزش جامع ثبت اختراع

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۲۸۹۱

برگزاری کارگاه آموزش جامع ثبت اختراع

انجمن علمی دانشجویی مخترعین دانشگاه الزهرا (س)، کارگاه جامع مجازی آموزش ثبت اختراع را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این کارگاه با تدریس ملیکا ابراهیمی سرخ‌آبادی ـ مخترع و پژوهشگر علوم زیستی، در روزهای ۵ و ۶ شهریور از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در بستر اسکای‌روم برپا می‌شود.

مالکیت فکری و انواع آن، اختراع چیست؟ (دسته‌بندی ایده‌ها)، آشنایی با انواع پتنت و شرایط احراز و کسب حمایت قانونی، PCT و کنوانسیون پاریس (بین‌المللی)، موانع ثبت اختراع و افشای راز محرمانه، بررسی قانون ثبت اختراعات، علایم تجاری، طرح‌های صنعتی مصوب ۸۶، شرایط ثبت اختراع و سوابق پیشین در جهان، بررسی هزینه‌های ثبت اختراع، نحوه نگارش اظهارنامه انواع اختراع و ارسال به اداره، انتخاب مرجع داوری مناسب، پاسخ به سوالات و ابهامات داوری و معرفی آزمایشگاه‌ها و چگونگی پاسخ به اخطاریه رفع نقص و رد مشروط اداره اختراع، سرفصل‌های این کارگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان برای شرکت در کارگاه ثبت اختراع و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شناسه @Alzahra_inv یا شماره واتساپ ۰۹۰۳۲۸۳۹۵۶۷ پیام دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ثبت اختراع ثبت اختراع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۲۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«فیلمسازی واقعیت مجازی تعاملی» بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری موسسه فرهنگی یونس امره ترکیه کارگاه بین‌المللی «فیلمسازی واقعیت مجازی تعاملی؛ فرصت‌های جدید در تولید خلاقانه فیلم کوتاه» برگزار می‌کند.

این کارگاه با حضور کنان سوباشی از کشور ترکیه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سینما تمدن موزه سینما برگزار می شود.

در این کارگاه آموزشی علاقه‌مندان به فناوری‌های نوین سینمایی و تعداد از فیلمسازان جوان سینمای کوتاه حضور خواهند داشت.

کنان سوباشی مدرس دانشگاه جراح پاشا استانبول، فارغ‌التحصیل دانشکده ارتباطات، گروه رادیو، سینما و تلویزیون است. مطالعات و مقالات آکادمیک سوباشی عمدتاً بر رسانه‌های نوین، سینمای دیجیتال، واقعیت مجازی و سینما، فیلم ۳۶۰ درجه، طراحی، انیمیشن و فناوری‌های جدید تمرکز دارد. او علاوه بر دوره‌ها و کارگاه‌های فنی مانند طراحی، مدل‌سازی سه بعدی و انیمیشن، تکنیک‌های ویرایش پیشرفته، طراحی به کمک کامپیوتر، طراحی گرافیک حرکتی، دروس تئوری را نیز تدریس می‌کند و به عنوان طراح در بسیاری از پروژه‌های ملی و بین‌المللی فعالیت دارد.

کد خبر 6099591

دیگر خبرها

  • «فیلمسازی واقعیت مجازی تعاملی» بررسی می‌شود
  • نرخ انواع نان آزادپز در کردستان اعلام شد
  • اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق التدریس دانشگاه علمی‌کاربردی
  • اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • ۱۰ مدرسه تنکابن هوشمند سازی شده است
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • کارگاه یک روزه جوانی جمعیت برگزار می شود