Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@14:22:45 GMT

جزیره‌ای عمل کردن در مسیر برنامه‌های شهدا آفت است

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۲۹۶۰

جزیره‌ای عمل کردن در مسیر برنامه‌های شهدا آفت است

معاون استاندار قم با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های همه در زمینه اقدامات در راستای شهدا استفاده شود، گفت: حرکت‌های جزیره‌ای در این مسیر آفت است و تمام کمیته‌ها باید برای یک هدف در کنار یکدیگر فعالیت کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، احمد حاجی‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه کنگره شهدای استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه باید جوانان و نوجوانان در سطح شهر با شهدا ارتباط برقرار کنند، اظهار داشت: نگرانی ما بر این بوده که علی‌رغم تمام زحماتی که انجام‌ شده، هنوز جوانان با نام و سیره شهدا درگیر نشده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید نتیجه فعالیت‌های انجام‌ شده را در خیابان و تأثیر آن بر جوانان را ببینیم، مطرح کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند باید کنگره‌ها صدای شهید را باز و بلند کنند، یعنی تمام مردم باید از شهدا بهره‌مند شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با اشاره به اینکه طبق بیان مقام معظم رهبری، شهدا تولید نشاط می‌کنند، عنوان کرد: متأسفانه امروز شاهد این‌گونه نشاط اجتماعی در جامعه نیستیم.

دلاورمردی‌های‌ شهدا نبود امروز استقلال؛ امنیت و اقتدار نداشتیمآیت‌الله‌علم‌الهدی: اهانت سران فتنه به شهدای مدافع حرم باعث رسوایی آنان شد/ تقابل با روحانیت عامل بی‌اعتمادی مردم به مصدق بودشهدا تداوم دهنده مسیر شهدای کربلا هستند

وی با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های همه در این زمینه استفاده شود، بیان کرد: حرکت‌های جزیره‌ای در این مسیر آفت است و تمام کمیته‌ها باید برای یک هدف در کنار یکدیگر فعالیت کنند.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه فعالیت در عرصه شهدا توسط آموزش و پرورش اهمیت بسیار زیادی دارد، تصریح کرد: دبیرخانه کنگره باید نسبت به گزارشات و اقدامات حساس باشد و بازرسی لازم از اقدامات را انجام دهد.

وی با بیان اینکه باید به‌طور روزانه فعالیت در زمینه شهدا پیگیری شود، خاطرنشان کرد: اگر تمام امور را با شهدا مرتبط کنیم، شاهد سرعت در پیش‌برد اهداف و رسیدن به نتایج مطلوب خواهیم بود.

انتهای پیام/452/ح

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۲۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان کهگیلویه از برگزاری اجلاس شهدای کهگیلویه با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سردار مصطفی مثنوی، ظهر امروز _یکشنبهنهم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد، اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه با سخنرانی محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور ساعت ۲۰:۰۰ روز دوشنبه، دهم اردیبهشت در دانشگاه آزاد اسلامی شهر دهدشت برگزار می‌شود.

وی افزود: نخستین کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۹۵ برگزار شد و دومین کنگره نیز از روز ششم اردیبهشت سال‌جاری آغاز شده است.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجلاس بزرگداشت شهدا در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود و اولین اجلاس روز ششم اردیبهشت به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی و حضور گسترده مردم در شهر گچساران برگزار شد.

سیدعلی‌اصغر پوربهشت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در نشست خبری که به مناسبت اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه برگزار شد، اظهار کرد: از همراهی و همکاری خبرنگاران و جامعه رسانه‌ای کهگیلویه در پوشش برنامه‌های اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان و انعکاس اخبار این اجلاسیه قدردانی می‌کنم و از روحیه بسیجی خبرنگاران جز این انتظاری نیست.

وی افزود: ستاد اجرایی اجلاس شهرستان و شورای سیاست‌گذاری کنگره و اجلاس شهدا با تشکیل ۱۷ کمیته مختلف، مأموریت خود را آغاز کرد.

پوربهشت با بیان اینکه از زمان آغاز ستاد اجرایی اجلاس تاکنون بیش از پنج هزار برنامه در سطح شهرستان اجرا شده‌است، تصریح کرد: هدف از برگزاری کنگره ملی شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و انتقال آن‌ها به نسل جدید است.

وی خاطرنشان کرد: از ۴۱۲ شهید والامقام شهرستان در حال حاضر تنها والدین کمتر از ۵۰ شهید در قید حیات هستند و ضرورت دارد با برگزاری اجلاس مختلف فرهنگ ایثار و شهادت را سینه‌به‌سینه به نسل‌های بعد انتقال دهیم.

رئیس ستاد اجرایی اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه گفت: با همکاری و مشارکت شهرستان‌های چهارگانه تاکنون تعداد ۳۸۱ برنامه و یادواره شهدا در قالب‌های گوناگون برگزار شده است.

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده تاکنون در سطح شهرستان افزود: سرکشی و تجلیل از همه خانواده شهدا، جانبازان بالای ۵۰ درصد و آزادگان، تجلیل از ۵۵۰ نفر از رزمندگان دوران دفاع مقدس که نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشتند، کاشت دو هزار نهال در عرصه‌های منابع طبیعی و معابر به نیابت از شهدا و توزیع تعداد ۲۲۰ فقره جهیزیه هر کدام به نام یک شهید والامقام از جمله برنامه‌های اجرا شده در سطح شهرستان هستند.

کد خبر 748754

دیگر خبرها

  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • راه سنجش موفقیت هر مجموعه مشارکت مردم در فعالیت‌های آن است
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند/ هیچ بن‌بستی در مسیر فعالیت مناطق آزاد وجود ندارد