Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از نجات جان جوان 16 ساله در دریای سرخرود شهرستان محمودآباد خبر داد و گفت: مهارت پلیس جوان در عملیات نجات غریق و احیاء ، ناجی جوان گلستانی شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، سرهنگ "سید جعفر ساداتی" با اعلام این خبر اظهار داشت: در حالی که خانواده جوان 16 ساله با مشاهده غرق شدن فرزند خود در حال امدادخواهی و درخواست کمک از حاضران بوده و مردم نیز کم کم به دور آنان جمع می شدند، پلیس حاضر در صحنه به کمک این خانواده شتافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گروهبان یکم "عباس نوروزی" مامور حاضر در طرح سالم سازی دریا در حوزه استحفاظی فرماندهی انتظامی محمودآباد با مشاهده صحنه و برای کمک به نجات جان این جوان، سریعاً از کانکس پلیس خود را به ساحل رساند و با توجه به آشنایی به فنون شنا و مهارت لازم برای انجام عملیات نجات غریق در امواج دریا پس از ورود به داخل آب در محل حادثه، جوان 16 ساله را که از هموطنان ساکن شهرستان گنبد از استان گلستان بود را با تلاش و همت مثال زدنی به ساحل رساند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران ادامه داد: پس از انتقال جوان نجات یافته به ساحل و با عنایت به عدم دسترسی به کارشناسان احیاء غریق، گروهبان یکم نوروزی به دلیل آشنایی با عملیات احیاء خودش دست به کار شده و با انتقال جوان به داخل کانکس پلیس، عملیات احیاء را با موفقیت انجام و فرشته نجات این هموطن گلستانی شد.

سرهنگ ساداتی اظهار داشت: پس از عملیات احیاء و به هوش آمدن فرد نجات یافته طی تماس خانواده اش با اورژانس 115 وی جهت اقدامات درمانی تکمیلی و مراقبت های ویژه به مرکز درمانی انتقال داده شد، ضمن اینکه خانواده فرد نجات یافته از مامور وظیفه شناس که با از خودگذشتگی زندگی دوباره ای را به فرزندشان بخشید، تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس مازندران پلیس مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۳۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال کردن گشت پیشگیری از غرق شدگی در استان ایلام

حامد قربانی رییس هیات نجات غریق و غواصی استان ایلام اظهار از گشت کمیته پیشگیری از غرق شدگی استان ایلام در شهرستان‌های آبدانان دریاچه دوقلو که میزبان سیل عظیمی از گردشگران بوده انجام وظیفه کرده است، خبر داد.

رییس هیات نجات غریق و غواصی استان با بیان اینکه ۶ گشت نجات غریق در استان در حال فعالیت است، عنوان کرد: این ۶ گشت در شهرستان‌های دره شهر، بدره، آبدانان، ایلام و ایوان در حال ارائه خدمات به مردم عزیز هستند.

وی اظهار کرد: این گشت‌زنی‌ها در فصل تابستان در استان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه هرساله با فرارسیدن فصل گرما شاهد حادثه غرق شدگی در استخر‌ها و اماکن آبی هستیم که پیشگیری از آن نیازمند آموزش و فرهنگ سازی است، افزود: کاهش آمار غرق شدگی در رودخانه‌های استان در سالجاری صفر بوده است که این آمار بی‌سابقه بوده و این مهم را مدیون جانفشانی و از خود گذشتگی منجیان غریق هستیم.

قربانی ادامه داد: پیشگیری از غرق شدگی به آموزش همگانی در خصوص خطرات موجود در اماکن آبی مختلف، فرهنگ سازی استفاده صحیح و ایمن از اماکن آبی و همچنین جلب مشارکت سازمان‌های مرتبط مانند آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و مدارس و سمن‌ها نیاز دارد.

قربانی گفت: چندین دوره آموزشی و همسان سازی مدرسین و منجیان غریق استان نیز در دستور کار هیات در سال جاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • فعال کردن گشت پیشگیری از غرق شدگی در استان ایلام
  • نجات جان چند جوان عربستانی گرفتار در سیل با لودر (فیلم)
  • لحظات نفس‌گیر نجات ۴ مرد جوان گرفتار در سیلاب عربستان (فیلم)
  • عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم
  • جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت