Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان‌شمالی در سومین جلسه شورای اداری استان بر حضور میدانی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در شهرها به مناسبت هفته دولت، ضرورت اجرای قانون مناسب سازی و الزام جذب تسهیلات اشتغال تاکید و اظهار کرد: هفته دولت بهترین فرصت برای انعکاس خدمات نظام و دولت و حضور میدانی مدیران در سطح شهرها است تا در جریان مطالبات مردم قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید بستر زندگی برای همگان فراهم شود، گفت: اجرای قانون مناسب سازی معابر برای معلولان، جانبازان و سالمندان نباید حالت فرمایشی داشته باشد بلکه ضروریست تا این افراد دسترسی سهل تری به مدیران داشته باشند.

استاندار خراسان‌شمالی به برکات سفر رئیس جمهور به استان اشاره کرد و افزود: علاوه بر تصویب ۱۲.۷ هزار میلیارد تومان اعتبارات، خرید تضمینی دام و تکمیل زنجیره غذایی از دیگر برکات این سفر است.

حسین نژاد استقلال نظامی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: صنایع دفاعی در راه رسیدن به استقلال گام‌های ارزشمندی را برداشته به طوری که امروز کمک حال کشور شده است.

وی بر ضرورت مدیریت خلاقانه و پویا در دستگاه‌های اجرایی استان تاکید و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در حوزه فوق مورد ارزیابی و رصد قرار می‌گیرند.

این مقام مسئول با اشاره به جذب تسهیلات اشتغال اظهار داشت: تولید و اشتغالزایی باید دائمی باشد البته در سفر رئیس جمهور به استان ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار به بخش خصوصی تصویب شده که امیدواریم قدم‌های خوبی در این مسیر برداشته شود.

حسین نژاد با اشاره به فرا رسیدن یکم شهریور روز پزشک از جامعه پزشکی و بخش درمان تقدیر کرد و افزود: جامعه پزشکی و حوزه درمان در دوران کرونا فداکارانه اقدامات شاخصی برای مردم و بیماران انجام دادند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: جذب تسهیلات اشتغال دستگاه های اجرایی خرید تضمینی دام دستگاه های اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۳۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ علیرضا پوربه افزود: در پی گزارش رسیده مبنی بر نصب و استفاده دستگاه‌های ماینر در یک واحد تولیدی پرورش قارچ در یکی از روستاهای شهرستان فاروج، موضوع جهت بررسی بیشتر در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی با همکاری اداره اطلاعات سپاه و اداره برق پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و شناسایی محل نصب دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی فاروج در ادامه خاطرنشان کرد: در بازرسی ماموران از این واحد تولیدی تعدادی تونل مشاهده که داخل این تونل ها نیز سوله‌هایی وجود داشته که در این رابطه تعداد ۴۷ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال فعال به ارزش تقریبی ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف و توقیف شد.

سرهنگ پوربه در پایان با اشاره به دستگیری متهم و تشکیل پرونده قضایی، تصریح کرد: پلیس در برخورد با استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال در شهرستان جدی بوده و با همکاری مردم نسبت به شناسایی و ضبط ماینرها اقدام کرده است.

کد خبر 849527 منبع: ایسنا برچسب‌ها ماینر- ارز دیجیتال خبر مهم ارز دیجیتال فراجا

دیگر خبرها

  • تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد نوآوری در سازمان‌ها
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج «ارز دیجیتال» در استان خراسان شمالی
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران