Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع کویتی به شمار افراد واجد شرایط رای دادن در انتخابات پارلمانی این کشور اشاره کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه رسمی کویت شمار رای دهندگان کویتی در حوزه‌های انتخابیه انتخابات پارلمانی این کشور را اعلام کرد.

این رسانه کویتی اعلام کرد که ۷۹۵ هزار و ۹۲۰ نفر حق رای دارند.

بر اساس این گزارش، بنابر آنچه در روزنامه رسمی کویت منتشر شده، تعداد مردان واجد شرایط ۳۳۸ هزار و ۱۰۷ نفر و تعداد بانوان واجد شرایط ۴۰۷ هزار و ۸۱۳ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روزنامه مذکور اشاره کرد که مهلت اعتراض به فهرست رای دهندگان از امروز و تنها به مدت ۲۴ ساعت است.

الخلیج الجدید گزارش داد: بنابر قانون شماره ۵ سال ۲۰۲۲، شهروندان این کشور برای شرکت در انتخابات پارلمانی این کشور از کارت ملی استفاده می‌کنند.

لازم به ذکر است که پیش از این یک روزنامه کویتی احتمال داد که دولت کویت ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۲ را موعد برگزاری انتخابات پارلمانی کشور اعلام کند. قرار است بنابر به دستور نواف الاحمد الجابر الصباح، امیر کویت مبنی بر انحلال پارلمان در ژوئن گذشته، انتخابات عمومی جدیدی در کشور برگزار شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کویت انتخابات پارلمانی رای گیری انتخابات پارلمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۳۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابداع شرکت دانش‌بنیان سمنانی به کمک پرورش‌دهندگان ماهی آمد

جندقیان گفت: یکی از گلخانه‌داران مجتمع اعتضادیه شهرستان سمنان با همکاری یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی یک دستگاه فیلتراسیون برای تصفیه آب خروجی استخر پرورش ماهی شد.

وی گفت: این دستگاه فیلتراسیون که به همت یک شرکت دانش‌بنیان طراحی شد، می‌تواند تمام مواد زاید و فضولات حاصل از مواد دفعی ماهی را به طور کامل فیلتر کند و آب عاری از مواد زاید را وارد شبکه گلخانه کند.

مدیر جهاد کشاورزی سمنان از رهاسازی بیش از هفت هزار قطعه بچه ماهی کپور معمولی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی این شهرستان خبر داد و بیان کرد: پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی یکی از راهکارهای افزایش بهره‌وری منابع آبی در بخش کشاورزی است.

وی با اشاره به برخی از مزایای پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی گفت: افزایش بهره‌وری محصول کشاورزی از مهم‌ترین مزایای این روش است. آب استخرهای کشاورزی که در آن ماهیان پرورش داده می‌شوند، غنی از املاح و مواد معدنی مناسب برای رشد محصولات کشاورزی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ابداع شرکت دانش‌بنیان سمنانی به کمک پرورش‌دهندگان ماهی آمد
  • هویت ۹۹ درصد رأی دهندگان به صورت الکترونیکی احراز شد
  • صدور بیانیه تکراری درباره میدان آرش هیچ حقی برای کویت ایجاد نمی‌کند
  • بیانیه‌های تکراری، حقی برای کویت در مورد میدان آرش ایجاد نمی‌کند
  • بیانیه‌های تکراری، حقی برای دولت کویت در مورد «آرش» ایجاد نمی‌کند
  • تکرار ادعاهای یک‌جانبه و بی اساس از سوی کویت مایه تأسف است
  • سخنگوی وزارت خارجه: تکرار ادعاهای یک‌جانبه و بی اساس در مورد میدان «آرش» از سوی طرف کویتی مردود و مایه تاسف است
  • چالش‌ها و راهکار‌های مشارکت سیاسی آگاهانه
  • توزیع تخم نوغان یارانه‌ای بین پرورش دهندگان کرم ابریشم
  • آغاز اجرای طرح کلید به کلید در ۱۸ استان کشور