Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@15:59:24 GMT

معاون سیاسی فرمانداری کرمانشاه منصوب شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۳۸۲۶

معاون سیاسی فرمانداری کرمانشاه منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه روز شنبه در حکمی هدایت حیدری را به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرمانشاه منصوب کرد.

بهمن امیری مقدم در حکم انتصاب معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرمانشاه آورده است:

جناب آقای هدایت حیدری بنا به پیشنهاد فرماندار محترم و نظر به شایستگی، تجارب علمی و عملی، به موجب این حکم شما را به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرمانشاه منصوب می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با اتکال به خداوند متعال و در راستای اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحت زعامت مقام عظمای ولایت، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) ودر اجرای سیاست‌های دولت مردمی و برنامه‌های وزارت کشور، موفق و موید باشید.

کد خبر 5568821

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه فرمانداری کرمانشاه حکم انتصاب استانداری کرمانشاه بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی هفته دولت گرگان کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اربعین 1401 روز خبرنگار شیوع کرونا دولت سیزدهم اردبیل فرمانداری کرمانشاه معاون سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۳۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد

با حکم معاون توسعه مدیریت گمرک ایران، سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی منصوب شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، براساس حکم معاونت توسعه مدیریت گمرک ایران، علی نباتی به عنوان سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی بندرعباس منصوب شد.

نباتی سابقه 26 سال فعالیت در حوزه های گمرکی داشته که 17سال آن در گمرکات مختلف استان هرمزگان بوده است.

پیشتر محمد آگاهی به عنوان معاون فنی گمرک شهید رجایی فعالیت میکرد که به تازگی با حکم رییس کل گمرک به عنوان ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیر کل گمرک شهید رجایی منصوب شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است