Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@17:40:29 GMT

حمایت از هیئت‌های ورزشی در روستاها در اولویت باشد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۳۹۱۶

حمایت از هیئت‌های ورزشی در روستاها در اولویت باشد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی امیری خراسانی ظهر یکشنبه در مجمع سالیانه هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان زنجان، با بیان اینکه اینکه این فدراسیون در تلاش است تا برنامه‌های حمایتی خود را از ورزش روستایی عملیاتی کند، افزود: به همین خاطر و با توجه به اهمیت ورزش در مناطق روستایی و ترویج بازی‌های بومی و محلی، مطالبه همکاری سایر هیئت‌ها را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از نیازهای ضروری امروز، معرفی جایگاه ورزش روستایی است، این در حالی است که این مهم تا به امروز آن طور که باید انجام نشده است، گفت: در این راستا هیئت‌های ورزشی استانی و شهرستانی از اهمیت زیادی برخوردار است؛ چرا که ریشه اتفاقات خوب از همین هیئت‌ها است که شکل می‌گیرد، به همین خاطر باید به این موضوع توجه ویژه شود.

رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی با یادآوری اینکه شرایط ۲ سال اخیر باعث شد تا نتوانیم کمک زیادی به هیئت‌های استانی که در حوزه ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی فعالیت دارند، بکنیم، اظهار کرد: این فدراسیون در سال‌جاری ۱۵ میلیارد تومان بودجه دارد که بی‌تردید این میزان برای فعالیت‌های این فدراسیون که حدود ۶۰ هزار روستا را در کشور شامل می‌شود، رقم ناچیزی است.

امیری خراسانی با اشاره به اینکه بودجه امسال نسبت به ادوار گذشته افزایش ۱۰ برابری داشته است، خاطرنشان کرد: اگر به روند درآمدزایی فدراسیون‌های ورزشی نیم نگاهی بیندازیم، خواهیم دید که فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی از درآمدزایی به مراتب کمتری برخوردار است، به همین خاطر برای تداوم فعالیت‌ها در این راستا باید از کمک دولت و دهیاری‌ها بهره‌مند شویم.

وی با بیان اینکه اهتمام به توسعه ورزش همگانی و روستایی از جمله تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب است که باید به این موضوع توجه شود، عنوان کرد: یکی از دغدغه‌های ما در شرایط کنونی توجه نکردن به بازی‌ها و ورزش‌های بومی است که به فراموشی سپرده شده است که از جمله این بازی‌ها می‌توان به هفت سنگ اشاره کرد.

رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی با تاکید بر اینکه امروز باید نگاه‌مان به ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی باید به صورت حرفه‌ای و تخصصی باشد، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های فدراسیون احیای ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی است.

کد خبر 5568778

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی هفته دولت گرگان کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اربعین 1401 روز خبرنگار شیوع کرونا دولت سیزدهم اردبیل ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۳۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ در این جشنواره عشایر در ۷ رشته به رقابت پرداختند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • زمین‌های بی‌آب و علف البرز هم از شر ویلاسازی مصون نیست!
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی