Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هماهنگی شبکه‌های مردمی کمیته امداد گفت: در حال حاضر بیش از چهار هزار مرکز نیکوکاری با محوریت مساجد در کشور فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایران اکونومیست از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حمزه علی کوهساری با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی مساجد افزود: رویکرد کمیته امداد توسعه مراکز نیکوکاری در راستای مردمی‌سازی خدمت‌رسانی به نیازمندان است و در همین راستا ارتقای کیفی خدمات این مراکز در سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حدود ۹۸۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح کشور به خدمت‌رسانی به محرومان می‌پردازند، اظهار کرد: ۴۰۸۲ مرکز از این مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد فعالیت می‌کنند.

مدیرکل هماهنگی شبکه‌های مردمی کمیته امداد از فعالیت ۱۷۷ مرکز نیکوکاری در حوزه‌های علمیه سراسر کشور خبر داد و تاکید کرد: همچنین هشت مرکز نیکوکاری تحت نظر ائمه جمعه مشغول خدمت‌رسانی به نیازمندان هستند.

کوهساری با اشاره به فعالیت ۱۲۵ مرکز نیکوکاری با مدیریت هیات‌های مذهبی، خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری کشور در سه ماهه نخست امسال بیش از ۲ هزار میلیارد تومان کمک مردمی در قالب نقدی، کالایی و خدمات رایگان به مددجویان تحت حمایت ارائه دادند.

وی اظهار کرد: مراکز نیکوکاری در سطح کشور حدود ۱.۵ میلیون خانوار را تحت حمایت گرفته‌اند و خدماتی همچون مسکن، جهیزیه، معیشت، بهداشت و درمان، اشتغال و ... ارائه می‌دهند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: حوزه علمیه ، مستمری مددجویان ، کمیته امداد امام خمینی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: حوزه علمیه مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی مراکز نیکوکاری مرکز نیکوکاری کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۴۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است

معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اقدام کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان، گفت: کمیته امداد نهاد پیشران در حوزه اشتغال در کشور است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محمدجواد ایروانی، شب گذشته در مراسم افتتاح زائرسرای شماره 2 کرامت ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد، گفت: کمیته امدادامام خمینی ره بدون شک یکی از بزرگترین نهادهای خیریه‌ مردمی در جهان است و وسعت و گستردگی خدمات، آن را از همه نهادهای دیگر متمایز می‌کند.

وی افزود: کمیته امداد نشان‌دهنده نیات خیر و ظرفیت‌های دولتی است که در جهت توانمندسازی محرومان بسیج شده است.

ایروانی با اشاره به اقدامات کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان، تاکید کرد: این روش‌ها و سازو کارها بسیار ارزشمند و باید الگوگیری شود.

معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه گسترش عدالت، ذات جمهوری اسلامی است، افزود: ایجاد صندوق امداد ولایت با یک طهارت مالی بالا، تاسیس صندوق ضمانت اشتغال، جذب گروه‌های جهادی برای خدمت به محرومان و ایجاد راهبران شغلی از دستاوردهای بزرگ کمیته امداد است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد نزد مردم سرمایه اجتماعی بالایی دارد و یکی از نهادهای پیشران در اشتغال کشور، ایجاد کسب و کارهای کوچک و عرضه محصولات تولیدی و زنجیره‌سازی کسب و کارهای آنهاست.

ایروانی خاطر نشان کرد : امیدواریم با فراهم کردن زمینه اشتغال، چرخه فقر را در کشور بشکنیم و با کمک مردم، دولت و سایر نهادها، خدمات بیشتری به این جامعه صورت گیرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند