Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اسبق انجمن آمادگی جسمانی گفت: رشته آمادگی جسمانی می‌تواند یک رشته سازنده و پرمدال برای کشور باشد.

رئیس اسبق انجمن آمادگی جسمانی گفت:

سراسر کشور به این رشته علاقه‌مند هستند و این علاقه‌مندی هم به لحاظ علمی است و هم عملی. رشته آمادگی جسمانی یک رشته سازنده و پرمدال برای کشور می‌تواند باشد و بحث کارآفرینی در رشته آمادگی جسمانی بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ولی‌الله صالح‌نیا، رئیس اسبق انجمن آمادگی جسمانی و ایروبیک، درخصوص ضرورت تشکیل فدراسیون آمادگی جسمانی اظهار داشت:

انجمن آمادگی جسمانی بیش از این خودش فدراسیون بود و از سال ۹۰ با تصمیماتی که گرفته شد درنهایت به انجمن تبدیل و زیرمجموعه فدراسیون همگانی قرار گرفت.

وی افزود:

در زمان تصدی آقای مجدآرا از من خواسته شد که مسئولیت انجمن آمادگی جسمانی را قبول کنم و حدود سه سال در این انجمن حضور داشتم. رشته‌‌ آمادگی جسمانی که مخاطبان بیشماری در کشور داشت و دارای مسابقات جهانی زیادی هم بود نباید از فدراسیون به انجمن تغییر می‌کرد. از همان ابتدا به آقای مجدآرا اعلام کردیم که این فدراسیون برای انجمن شدن بسیار بزرگ است و به واسطه مخاطبان بیشمارش نباید این اتفاق بیفتد.

 

صالح‌نیا خاطرنشان کرد:

به آقای سجادی تبریک می‌گویم بابت تصمیمی که گرفته شد و دوباره انجمن آمادگی جسمانی به فدراسیون تغییر پیدا کرد. بعد از رشته فوتبال آمادگی جسمانی پرمخاطب‌ترین رشته در کشور است و وزارت ورزش و جوانان با این اقدام دل میلیون‌ها مخاطب آمادگی جسمانی را شاد کرد.

 

رئیس سابق انجمن آمادگی جسمانی اظهار داشت:

سراسر کشور به این رشته علاقه‌مند هستند و این علاقه‌مندی هم به لحاظ علمی است و هم عملی. رشته آمادگی جسمانی یک رشته سازنده و پرمدال برای کشور می‌تواند باشد و بحث کارآفرینی در رشته آمادگی جسمانی بسیار حائز اهمیت است. مخاطبین این رشته دوباره می‌توانند به خانه خود برگردند.

 

وی گفت:

سراسر ایران از شنیدن این خبر خوشحال هستند چون بسیاری از مخاطبین رشته آمادگی جسمانی که هم شامل آقایان است و هم بانوان نان‌آور خانه هستند و با این اتفاق شرایط آنها نیز مطلوب‌تر خواهد شد و مجددا چرخ آمادگی جسمانی و ایروبیک رونق بهتری در کشور داشته باشد.

اخبار داغ 

مهدی طارمی همچنان بلای جان اسپورتینگ لیسبون حمله‌ بهروز رهبری فرد به یحیی گل محمدی؛ ولگردی بازیکنان پرسپولیس قابل تحمل نیست! هواداران آرسنال خطاب به هواداران بورنموث: همراه با منچستریونایتد به چمپیونشیپ سقوط می کنید آنتوان گریزمان از مدل موی جدید خود رونمایی کرد / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: انجمن آمادگی جسمانی رشته آمادگی جسمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۴۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان

نوزدهمین «شب کارگردان» با تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر کشور؛ ژاله علو، علیرضا کوشک‌جلالی و علی شمس برگزار می‌شود و تندیس انجمن کارگردانان تئاتر به آنان اهدا خواهد شد.

به گزارش ایسنا، این برنامه به کوشش انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران، روز یکشنبه ۹ ادریبهشت ماه و از ساعت ۱۷ در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد و در کنار اهدای مدالیوم به اکبر زنجانپور، از سه چهره نامبرده نیز تقدیر می‌شود.

بر اساس این گزارش، ژاله علو سال ۱۳۰۶ در محله سنگلج و در خانواده‌ای زاده شد که فرهنگ برایشان اهمیت داشت. پدرش گرچه ارتشی بود ولی ذوق هنری داشت و علاقه‌مند بود دخترش با ادبیات کشور آشنا شود. به همین دلیل از هفت سالگی با شروع مدرسه کتاب حافظ، سعدی و شاهنامه برایش می‌خواند و او را تشویق می‌کرد تا با اشعار بزرگان کشور آشنا شود.

علو درس و مشق را در دبستان «نواختران» در خیابان شاهپور آغاز کرد و دوره متوسطه را در مدرسه «خسرو خاور» گذارند. مدتی به دانشسرای مقدماتی رفت و به دلیل علاقه به کار هنری، هنرستان هنرپیشگی  را انتخاب کرد. در هنرستان هنرپیشگی نزد استادان بزرگی مانند هایک گاراگاش، دکتر نامدار که استاد فن بیان بود و خانمی سوییسی که استاد بدن و حرکت بود، مشغول نوآموزی شد. در همین هنرستان با چهره‌هایی همانند محمد نوری، معز دیوان فکری و ... هم شاگردی شد و اولین حضور روی صحنه تئاتر را تجربه کرد. او از دانشسرای مقدماتی مستقیما وارد رادیو شد و سال‌ها در این رسانه فعالیت کرد.

و حالا انجمن کارگردانان تندیس و لوح تقدیر خود را به پاس سال‌ها تلاش و هنرآفرینی در حوزه کارگردانی تئاتر رادیویی به استاد ژاله علو تقدیم می‌کند.

علیرضا کوشک‌جلالی، کارگردان و مدرس تئاتر، دیگر هنرمندی است که فردا مورد تقدیر قرار می‌گیرد. او گرچه مقیم آلمان است اما همواره در تئاتر ایران حضوری تاثیرگذار داشته و علاوه بر کارگردانی نمایش‌های مختلف، در بسیاری از شهرهای کشور نیز هنرجویان را اموزش داده و با آنان آثار نمایشی مختلفی را اجرا کرده است. تماشاگران تئاتر از اجرای نمایش‌های «موسیو ابراهیم» و «خدای کشتار» او خاطراتی به یادماندنی دارند.

بر همین اساسا، انجمن کارگردانان به پاس تلاش‌های فراوان در حوزه آموزش تئاتر و کارگردانی از علیرضا کوشک جلالی تقدیر می‌کند.

اما علی شمس، دیگر کارگردانی است که مورد تقدیر قرار می‌گیرد. او علاوه بر کارگردانی نمایش‌های گوناگون همچون «احتمالات»، «داستان‌های میان رودان»، «قلعه انسانات»، «وقتی خروس غلط می‌خواند»، «شب دشنه‌های بلند»، «مخاطب خاص»، «اگر شبی از شب‌های تهران، مسافری...» و ...، در زمینه تئوری و ترجمه آثار نمایشی نیز پرتلاش است و در سال‌های اخیر، بسیاری از آثار معتبر نمایشی جهان زیر نظر او منتشر شده‌اند. انجمن کارگردانان به پاس تلاش‌های اجتماعی در حوزه تئاتر لوح تقدیر خود را به علی شمس اهدا خواهد کرد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • مراکز دندانپزشکی دولتی در کشور افزایش می‌یابد