Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره موضوع مطروحه در هشتاد و هفتمین جلسه شورای شهر مبنی بر خالی بودن انبارهای آتش‌نشانی از تجهیزات و لوازم مورد نیاز توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شهر، جلال ملکی درباره اینکه در جلسه امروز-30 مردادماه1401- شورای شهر یکی از اعضا گفته «انبارهای سازمان آتش‌نشانی خالی از تجهیزات است و اگر به قید فوریت به آن رسیدگی نشود تا پایان سال دچار بحران خواهیم شد»، توضیح داد: اگر برنامه‌ریزی برای تأمین تجهیزات آتش‌نشانی نشود، شاید سازمان آتش نشانی با مشکلاتی مواجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان نیاز به تعدادی تجهیزات دارد اما به این معنی نیست که وضعیت فعلی خدشه‌ای به فعالیت سازمان وارد کرده است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: باتوجه به استخدامی که قرار است صورت گیرد، اگر به فکر ذخیره و تأمین تجهیزات نظیر لباس آتش‌نشانی، لوله، شلنگ و ... نباشیم، ممکن است دچار مشکل شویم.
ملکی با بیان اینکه خالی بودن انبارها از تجهیزات به معنی نبود هیچ وسیله‌ و تجهیزاتی نیست و یا اینکه آتش نشانان دارای لباس، لوله و ... نباشند، افزود: وضعیت سازمان به نقطه‌ای رسیده است که باید تأمین منابع صورت گیرد تا بتوانیم بیشتر تجهیزات را که وارداتی هستند، بخریم.
وی در ادامه تأکید کرد: باید به فکر انبارها باشیم تا وقتی‌که 150 نیرو استخدام یا تعدادی ایستگاه راه اندازی شد، دنبال تجهیزات نگردیم و در این باره آینده نگری کرده باشیم.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه خالی بودن انبارهای تجهیزات آتش نشانی به معنا این نیست که هیچ وسیله‌ای در آن وجود ندارد بلکه به این معناست که لازم است تا برای آینده برنامه‌ریزی داشته باشیم، عنوان کرد: درحال حاضر برای تأمین تجهیزات لنگ نیستیم.
ملکی در پایان عنوان کرد که بیشتر تجهیزات آتش نشانی وارداتی هستند و تحریم‌ها، افزایش قیمت ارز و ... روی تأمین آن اثر گذاشته است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آتش نشانی سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۴۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد: حدود یک ساعت پیش وقوع حریق در یک انبار ۲۰ متری بالای یک مغازه لوستر فروشی سبب بروز دود در خیابان لاله زار شد.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی در اسرع وقت همراه با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: شعله زنی صورت گرفته و حریق بلافاصله اطفا شده است همچنین خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشته است.

کد خبر 6098041 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • خالی کردن حساب با سوال ۱۰۰ میلیونی!
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • پیام توییتری وزیر سابق آموزش و پرورش به وزیر فعلی آموزش و پرورش : این صندلی ارزشش را ندارد...
  • ۶۰۰۰ حوزه برای برگزاری امتحانات نهایی آماده شده است
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • پیگیری وضعیت اقلام و تجهیزات منوریل در گمرکات کشور
  • حاجی‌پور: فوتبال ‌خوزستان‌ تاوان بی‌تدبیری را می‌دهد
  • سقوط مرگبار نوجوان ۱۶ ساله کاشانی از کوه
  • سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله کاشانی را به کام مرگ کشاند