Web Analytics Made Easy - Statcounter

یادداشت تفاهم نامه همکاری دانشگاهی میان دانشگاه الزهرا و کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور برای همکاری بیشتر به امضا رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یادداشت تفاهم نامه همکاری دانشگاهی میان دانشگاه الزهرا و کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور به امضا رسید که این تفاهم نامه به نمایندگی فریده حق بین رئیس دانشگاه الزهرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این تفاهم نامه؛ طرفین در برگزاری غرفه آشنایی با فرهنگ و رسوم و معرفی لباس‌های سنتی و محلی کشور و در برگزاری کارگاه‌های علمی تحت عناوین اصلی جشنواره و اطلاع رسانی به همکاران بین‌المللی و معرفی اساتید بین‌المللی به همکاری خواهند پرداخت.

همچنین طرفین در برگزاری سمینارهای علمی تحت عناوین اصلی جشنواره و اطلاع رسانی به همکاران بین‌المللی و معرفی اساتید بین‌المللی و در برگزاری همایش‌هایی تحت عناوین اصلی جشنواره و اطلاع رسانی به همکاران بین‌المللی و معرفی اساتید بین‌المللی به همکاری خواهند پرداخت.

هر یک از طرفین کتب و نشریات و دیگر مواد آموزشی خود را جهت جذب در کتابخانه‌های دانشگاه طرف مقابل مبادله خواهد کرد. همچنین همکاری در زمینه فناوری آموزشی پیشرفته خصوصاً در زمینه‌های فوق الذکر انجام خواهد شد.

همچنین امکان دسترسی به کتابخانه‌های الکترونیکی دانشگاه برای طرفین فراهم خواهد بود و دو طرف به تبادل اطلاعات در خصوص برنامه‌های آموزشی و پژوهشی برگزاری همایش‌های پژوهشی فرهنگی و همکاری در زمینه فراهم سازی مواد مورد نیاز جهت شرکت در مجامع جهانی مبادرت خواهند ورزید.

دانشگاه الزهرا و کارگروه ساماندهی مد و لباس لینک سایت یکدیگر را در وب‌سایت سازمان خود سازمان خود تحت عنوان همکار اضافه خواهند کرد.

این یادداشت تفاهم نامه تا پنج سال پس از امضا معتبر خواهد بود و در پایان این دوره به صورت خودکار تمدید خواهد شد و هر یک از طرفین می‌توانند با ارسال یادداشت کتبی به طرف مقابل، شش ماه پیش از پایان مدت اعتبار یادداشت تفاهم را فسخ نمایند.

این تفاهم نامه در ۱۱ ماده و در تاریخ ۱۱ تیر ۱۴۰۱ به امضای دانشگاه الزهرا (فریده حق بین رئیس دانشگاه) و کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور (سیدمجید امامی رئیس کارگروه) رسید.

منبع: دانا

کلیدواژه: یادداشت تفاهم بین المللی اطلاع رسانی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۴۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست امضای تفاهمنامه همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور با کمیته امداد امام خمینی (ره) فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت در دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

این تفاهمنامه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، راه اندازی مراکز مشاوره در کتابخانه های عمومی و اجرای طرح «راه زندگی» با حضور مهدی رمضانی دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

برنامه مورد اشاره فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در فتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 6090181 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • ۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان