Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا کارخانه روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: یکی از معضلات ترافیکی شهر پردیس در تقاطع بلوارهای خلیج‌فارس شمالی و شهید شکاری وجود داشت که سبب بروز برخی مشکلات برای شهروندان می‌ شد.

وی ادامه داد: برهمین اساس معاونت فنی و عمرانی شهرداری پردیس به‌ منظور رفع این معضل ترافیکی نسبت‌ به اجرای طرح بزرگ اصلاح هندسی میدانگاه خلیج‌فارس شمالی که در آخرین نشست شورای نامگذاری شهرداری پردیس بعنوان میدان "فرهنگ" نام‌گذاری شد، اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار پردیس با اشاره به جزئیات طرح، اظهار داشت: این طرح  به مساحت ۱۸ هزار مترمربع شامل؛ ۱۲ هزار و ۵۰۰  مترمربع زیرسازی و آسفالت، یک هزار و ۲۰۰  متر طول جدولگذاری، ۲ هزار و ۶۰۰ مترمربع پیاده رو سازی، ۲ هزار و ۱۰۰ مترمکعب دیوار سنگی، ۱۲۰ مترمربع دیوار بتنی، ۳ هزار مترمربع فضای سبز به همراه اصلاح روشنایی، خط کشی محوری و رعایت کلیه تمهیدات ترافیکی است.

کارخانه گفت: عملیات اجرایی این پروژه عمرانی و خدماتی طی سال جاری طبق مصوبه شورای حمل و نقل و ترافیک شهرستان پس از باز طراحی کلید خورد و در حال حاضر پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد طبق آخرین برنامه ریزی ها طی سال جاری تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای بهبود شرایط معابر شهری  توضیح داد: در راستای رفاه حال شهروندان و بهبود شرایط معابر شهری اجرای آسفالت در نقاط مختلف بر اساس اولویت بندی پیش بینی شده را اجرا می کند و لکه گیری آسفالت نواحی کارگاهی فاز ۷ پردیس در دست اقدام و اجرا است.

شهردار پردیس گفت: ادامه طرح ترمیم جداول بخش هایی از بلوار سردار سلیمانی به‌ منظور هدایت آب‌های سطحی انجام شده است  و ادامه کار بر اساس اولویت‌بندی از پیش‌ تعیین‌ شده در سایر نقاط شهر پردیس نیز اجرا می شود.

کارخانه افزود: ادامه طرح لکه گیری آسفالت معابر در بلوار سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی، میادین امام خمینی(ره) و عدالت، خیابان های شبستان، شریعتی، نخلستان در دست اقدام و اجرا است.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزر نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان پردیس آسفالت طرح های عمرانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس آسفالت طرح های عمرانی شهرستان پردیس آسفالت طرح های عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۴۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: برنامه های هفته ملی خلیج فارس از 31 فروردین با اجرای تاتر پرفورمنس در شهرستان بندرخمیر آغاز شده است.
اسماعیل جهانگیری افزود: جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس یکی ازمهم ترین برنامه های جشنواره ملی خلیج فارس است که با حضور 11 گروه موسیقی ملی از روز جمعه 7 اردیبهشت کار خود را آغاز کرده و تا روز یکشنبه 9 اردیبهشت در محل تالار آوینی بندرعباس میزبان علاقمندان به موسیقی است.
وی گفت: جشنواره ملی فیلمنامه نویسی خلیج فارس با موضوع خلیج فارس از دیگر برنامه های در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید؛  برگزاری همایش روز ملی خلیج فارس در بندر کنگ
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: برای شرکت در این جشنواره 81 اثر به دبیرخانه رسیده که از این شمار 9 اثر به بخش پایانی راه یافته است.
جهانگیری گفت: دبروز هم به مناسبت روز ملی خلیج فارس پرواز پاراگرایدر و پاراموتور با حضور30 ورزشکار در بوستان غدیر بندرعباس برگزار شد.
وی گفت: امروز بعداز ظهر نیز برنامه های فرهنگی و هنری در جزیره هرمز برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: جشنواره تولیدات فرهنگی و اختراعات با موضوع خلیج فارس در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه پیام نور در حال برگزاری است.
جهانگیری افزود: اختتامیه جشنواره ملی خلیج فارس روز دوشنبه 10 اردیبهشت با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار می شود.
وی گفت: در این جشنوراه از برگزیدگان جشنواره های ملی موسیقی و فیلنمامه نویسی تجلیل می شود.
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی هرمزگان افزود: روز اختتامیه از دو کتاب تیشیرا از نویسنده پرتغالی با موضوع خلیج فارس و سفرنامه هرمز پدر، رونمایی می شود. 

دیگر خبرها

  • دیپلماسی و میدان، پای کار «آبیِ ایرانی»/ نگاهی به مواضع مقامات کشوری و لشکری در روز خلیج فارس
  • وزیر فرهنگ: در خلیج فارس همه منابع غنی انرژی را داریم
  • نبود کارخانه نوین باعث بی کیفیتی‌ آسفالت بجنورد می‌شود
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار شد
  • امنیت خوبی در منطقه خلیج فارس برقرار است
  • اسماعیلی: خلیج فارس از استوانه‌های هویتی جمهوری اسلامی است+ فیلم
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • باز شدن گره‌های چند دهه شهر یزد در شورای ششم