Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@14:21:25 GMT

بهترین مسیر برای حفظ سرمایه های اجتماعی ورزش است

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۴۹۳۸

بهترین مسیر برای حفظ سرمایه های اجتماعی ورزش است

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر صفرپور بعد از ظهر یکشنبه در دیدار با رئیس بسیج ورزشکاران کشور، گفت: در کنار تمام آموزش‌های این ماه آزادگی و آزادمردی لازمه مراودات امروز و ثمره آن رضایت خداوند و خدمت به مردم است.

وی ادامه داد: بنابر توصیه مقام معظم رهبری امر به ورزش امر به معروف است و عجین شدن این جمله با بسیج به عنوان ظرفیت مردمی باعث این می‌شود که آمرین به معروف اگر خودشان در عرصه ورزش نیز ورود کنند عامل به معروف می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان فارس خاطرنشان کرد: یکی از رسالت‌های ما در کنار بسیج ورزشکاران حفظ سرمایه‌های اجتماعی است و ورزش یکی از بهترین مسیرهای ترسیم شده برای حفظ این سرمایه‌ها است.

صفر پور بسیج را ظرفیتی همراه با نگاه اعتقادی و فارغ از منافع مالی و دنیوی برشمرد و گفت: این ظرفیت باعث شده است روحیه آزادگی در دل بسیج عجین باشد و ادعای روحیه بسیجی بدون آزادگی و فراغت از تعلقات نادرست است.

مدیر کل ورزش و جوانان در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: غنای فرهنگی، انقلابی و تاریخی استان پهناور فارس به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) زبان زد بوده و نقش آفرینی درخشان مردان و زنان این دیار در عرصه‌های جنگ تحمیلی، دفاع از حرم و مدافعان سلامت مشهود است.

وی ورزش استان فارس را غنی برشمرد و گفت: افتخار آفرینی‌های ورزشکاران در میادین المپیک پارالمپیک و جهانی سهم بالایی در عزت و افتخار ملی داشته است است.

صفرپور با اشاره به اقدامات فرهنگی انجام شده در اداره کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: عجین شدن ورزش با ارزش باعث اثر گذاری فرهنگی خواهد شد و ورزش می‌تواند به عنوان یک عامل باعث اثر گذاری فرهنگی قالب ارزش‌های ملی اسلامی و ملی باشد.

وی، بسیج ورزشکاران را جزئی از مجموعه اداره کل ورزش و جوانان فارس خواند و از تلاش‌های سردار بوعلی فرماندهی سپاه فجر استان فارس در توجه به ورزش استان تقدیر کرد.

کد خبر 5568971

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری ورزش و جوانان فارس بسیج ورزشکاران بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی هفته دولت گرگان کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اربعین 1401 روز خبرنگار شیوع کرونا اردبیل دولت سیزدهم ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۴۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند

بمسابقات قهرمانی کشور راگبی در ۱۳ اردیبهشت ماه در شهر شیراز برگزار گردید، در این دوره از مسابقات ۵ تیم از استان‌های فارس، تهران، قم و کرمانشاه حضور داشتند.
تیم فارس الف با برتری در بازی فینال در مقابل تهران جام قهرمانی را کسب کرد و تیم‌های قم، کرمانشاه و فارس ب هم به ترتیب عناوین سوم تا پنجم را به دست آوردند.
مهدی جعفری راگبی باز جوان قم به عنوان بهترین بازیکن این مسابقات شناخته شد. 

همچنین با اعلام معین سرکاری سرمربی تیم ملی راگبی جوانان ایران نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی جهت رقابت‌های آسیا که مهرماه امسال در مالزی برگزار می‌شود دعوت خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • مد خوب، مد بد!
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • گنجینه‌ای به نام سرمایه اجتماعی
  • فارس قهرمان رقابت‌های راگبی
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • دیدار ورزشکاران باستانی با آیت الله نورمفیدی
  • ورزشکاران در فرهنگ جامعه نقش‌آفرین هستند