Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@08:08:33 GMT

مسابقات تنیس مردان کشور در سیرجان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۵۰۵۱

مسابقات تنیس مردان کشور در سیرجان برگزار شد

دبیر هیات تنیس استان کرمان در حاشیه این رقابت ها به خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش ۲ نفره و انفرادی برگزار شد توضیح داد: در پایان این مسابقات در بخش انفرادی سینا مقیمی و ارسلان قمی از تهران به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند و علیرضا نصیری از اصفهان و معین معظم از تهران  نیز به طور مشترک سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرحسین اسفندیاری افزود: همچنین در مسابقات ۲ نفره ارسلان قمی و معین معظم از تهران قهرمان شدند و مهرشاد قفقازی از اصفهان به همراه امید اصغری از ارومیه نیز نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کردند.

دبیر هیات تنیس استان کرمان کیفیت این دوره از مسابقات را بالا توصیف و بیان کرد:  بازیکنان ملی پوش نیز در این مسابقات شرکت کردند.

اسفندیاری اظهار کرد: با توجه به استعدادهای خوبی که در تنیس استان وجود دارد این ظرفیت وجود دارد که شاهد رشد تنیس در کرمان باشیم و این نوید را می هیم که در آبان ماه امسال  یکی از  مسابقات آسیایی زیر ۱۴ سال سطح A که بالاترین سطح مسابقات آسیایی است برای اولین بار به میزبانی ایران برگزار شود و کرمان شانس میزبانی این مسابقات را داراست.

میترا ابراهیمی مسئول برگزاری این مسابقات و مدیر باشگاه راد که میزبان و حامی این مسابقات هم بود گفت: این‌ مسابقات برای اولین بار به میزبانی سیرجان برگزار شد.

وی افزود: همچنین از چهارم تا ۱۲ شهریور ماه نیز مسابقات جایزه بزرگ بانوان را در سیرجان میزبانی خواهیم کرد که این هم برای اولین بار است میزبان این سطح از مسابقات بانوان هستیم.

سیرجان در ۱۷۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

برچسب‌ها کرمان سیرجان فدراسیون تنیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان سیرجان فدراسیون تنیس کرمان سیرجان فدراسیون تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۵۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی

 سید ابوالفضل حسینی  کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نونهالان ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی پس از دو برد ۱۰ بر صفر و یک ضربه فنی برابر حریفانی از قم، گیلان و تهران در نیمه نهایی برابر کشتی گیر مازندرانی با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری دست یافت.

وی، در فینال نیز کشتی گیر کرمانی را با ضربه فنی شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن شد.

مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن در اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» به میزبانی شیراز برگزار می‌شود
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • تیم ملی پاراکانو ایران عازم مجارستان شد
  • تیم ملی پاراکانو عازم مسابقات قهرمانی جهان شد
  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • کشتی گیران نونهال کرمانی فاتح مسابقات قهرمانی کشور