Web Analytics Made Easy - Statcounter

موکب محبین‌الائمه(ع) الیگودرز ایام اربعین در کربلا مستقر می‌شود تا خادمان این موکب با واکس صلواتی و پذیرایی از زائران حسینی استقبال کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از الیگودرز، با فرا رسیدن ایام اربعین هر کسی از پیر و جوان، زن و مرد می‌خواهد برای نوکری ارباب‌شان سنگ تمام بگذارد. محبان حسین(ع) در این ایام داشته و نداشته‌های‌شان را با عشق و ارادت سر دست می‌گیرند و به میدان می‌آورند تا به زوار کوی حسین خدمتی هرچند ناچیز داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موکب محبین ائمه(ع) یکی از موکب‌های الیگودرز است که ایام اربعین  در کربلای معلی برپا می‌شود تا خادمان این موکب در این ایام به زوار سیدالشهدا خدمت کنند.

مهران صادقی مسئول موکب محبین‌الائمه(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه فعالیت این موکب سال 1393  آغاز شد، اظهار داشت: موکب محبین ائمه(ع) زیر مجموعه هیئت است که از سال 1371 تأسیس شده و تا به حال خدمات بسیار انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه موکب محبین الائمه در شهر کربلا مستقر می‌شود، افزود: تعداد 120  نفر ایام اربعین به‌صورت چرخشی در این موکب فعالیت دارند.

توزیع 1000 بسته غذایی بین زائران

مسئول موکب محبین‌الائمه(ع)  در رابطه با دیگر خدمات موکب محبین‌الائمه(ع) به زائران سید الشهداء عنوان کرد: ایام اربعین در این موکب هزار بسته صبحانه، ناهار ، شام و همچنین 10 هزار شربت و چای بین زائران اباعبدالله الحسین(ع) توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: در موکب محبین ائمه(ع) خدماتی در حوزه درمان نیز ارائه می‌شود به‌طوری‌که پزشک حضور دارد و در صورت نیاز به زائران خدمات‌رسانی می‌کند.

صادقی خیاطی و واکس صلواتی را از دیگر خدمات ارائه‌شده به زائران اربعین برشمرد و گفت: منابع مالی  این موکب به‌طور کامل مردمی است و اعضای موکب در این زمینه مشارکت دارند.

مسئول موکب محبین‌الائمه(ع) همکاری عراق در این زمینه را مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: اربعین کنگره بزرگ شیعیان است و سفره‌داری و نوکری ارباب بزرگترین فایده این موکب‌هاست.

خدمت‌رسانی به خانواده‌های کم‌بضاعت

صادقی با بیان اینکه خیریه محبین‌الائمه(ع) چندین خانواده کم‌بضاعت را تحت‌پوشش دارد، اظهار داشت: این موکب در طول سال فعالیت خوبی دارد و به خانواده‌های تحت‌پوشش خود  و همچنین مناطق محروم الیگودرز خدمت‌رسانی می‌کند.

وی افزود: موکب محبین‌الائمه(ع) علاوه بر اینکه  هشت سال است  ایام اربعین در کربلا برپا می‌شود، در کلیه مراسمات مذهبی در شهرستان الیگودرز نیز با با برنامه پذیرایی، شام و ناهار راه‌اندازی می‌شود.

مسئول موکب محبین‌الائمه(ع) عنوان کرد: از مردم درخواست می‌کنیم نذورات غیرنقدی خود از قبیل شکر، آبلیمو، عدس، برنج، روغن، نبات و چای را به خادمان موکب تحویل بدهند.

موکب مساکین الزهرا(س) خرم‌آباد|خدمت به زائران کربلا در مسیر دلدادگی/ اینجا خستگی معنا نداردموکب علویون فیروزآباد| خدمت با عشق در کربلا/ دست‌هایی که امید در روستاهای محروم می‌کاردموکب ثارالله شهرستان سلسله| پذیرایی از زائران خارجی اربعین در کربلا / خادمان ارادت به حسین(ع) قسمت می‌کنند

موکب محبین الائمه (ع)  الیگودرز در کربلا، شارع علی ابن ابیطالب، روبه‌روی آتش‌نشانی، نرسیده به جسرالضریبه مستقر است.

انتهای پیام/645/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موکب محبین الائمه ع اربعین در کربلا ایام اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۵۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی

به گزارش همشهری آنلاتین به نقل از ایرنا، «سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در نشست مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری که ظهر امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد گفت: مدیریت دولت در برگزاری مراسم اربعین سال گذشته رضایتمندی غیرقابل باوری ایجاد کرد و ما این را ناشی از تفضل حضرت ولی عصر (عج) می‌دانیم.

وی افزود: سال گذشته بر مساله گذرنامه و دریافت آن، حمل و نقل، مدیریت گرما و مدیریت زمان اقداماتی انجام دادیم که بحمدالله اقدامات نتیجه‌بخش بود اما معتقدیم ضعف‌هایی نیز وجود دارد و باید در جهت اصلاح آن گام برداریم.

معاون وزیر کشور ادامه داد: امسال در خصوص ۴۱ موضوع اربعین برنامه‌ریزی شده است و چهارشنبه همین هفته عازم عراق هستم تا بتوانیم با همکاری طرف عراقی به مشکلات رسیدگی کنیم.

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت: قرار بود ۲ هزار اتوبوس خریداری شود که هنوز انجام نشده است. امسال به دنبال این هستیم که خودروهای سواری زائران برای اولین بار وارد عراق شود و از طرف دیگر اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای کمک به نقل و انتقالات زائران وارد کشور شوند.

کد خبر 847873 برچسب‌ها خبر مهم اربعين

دیگر خبرها

  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود