Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار احمد طاهری اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در شهرستان سرباز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با توجه به تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد قاتل به انگیزه سرقت از مقتول، وی را در شهرستان سرباز به قتل رسانده و قصد خروج از کشور را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاتل فراری که وارد شهرستان راسک شده بود، با انجام رصد دقیق اطلاعاتی ماموران پلیس سرانجام در کمتر از دوساعت در این شهرستان در عملیات دقیق و هماهنگ کارآگاهان پلیس دستگیر و متهم درتحقیقات تکمیلی به جنایت ارتکابی اعتراف که جهت سیر مراحل قانونی به همراه پرونده متشکله به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سردار طاهری خاطر نشان کرد: همکاری و همراهی شهروندان با پلیس در به دست آمدن موفقیت در ماموریت‌های مختلف بسیار تاثیرگذار است و بدون شک بخش مهمی از توفیقات پلیس مرهون همکاری مردم بوده و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک موضوع را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی قاتل فراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۵۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۰۰ میلیارد ریال اخلال در نظام اقتصادی توسط مامورین پلیس امنیت اقتصادی در زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی از وقوع یک مورد اخلال در نظام اقتصادی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با رصد تخصصی دریافتند اشخاصی به هویت‌های معلوم با سوءاستفاده از تعداد زیادی کارت سوخت خودروهای سنگین اقدام به اخلال در نظام اقتصادی کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این راستا دو نفر متخلف دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند که کارشناسان ارزش این تخلف را حدود 100 میلیارد ریال تخمین زدند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • نشست اقتصادی ایران و افغانستان در زاهدان
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • قاتل سریالی در دام پلیس| او قربانیایش را در بزرگراه رها می‌کرد
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان