Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@13:49:53 GMT

کشف گازوئیل قاچاق در ری

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۵۲۶۲

کشف گازوئیل قاچاق در ری

به گزارش ایرنا از روابط عمومی تعزیرات حکومتی شهرستانهای استان تهران، احمد جعفری نسب روز یکشنبه گفت: پیرو دریافت اطلاعاتی در مورد قاچاق سوخت در یکی از انبارهای شهرستان ری، گشت مشترک تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران به همراه بازرسان اصناف و مامورین پلیس امنیت اقتصادی به محل مراجعه کرده و در بازرسی صورت گرفته ۶۰ هزار لیتر گازوئیل به ظن قاچاق کشف و ضبط کردند و مقرر شد تا تعیین تکلیف نهایی، مواد سوختی با هماهنگی کارشناس پخش فرآورده های نفتی به انبار پالایشگاه تحویل و پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات شهرستانهای استان تهران ارجاع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران در شهرستان ری قرار دارد، تصریح کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت های مشترک اداره تعزیرات حکومتی و نهادهای ناظر انجام می‌شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اداره تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران در جهت مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه چند نوبت بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

برچسب‌ها شهرستان ری قاچاق سوخت سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری قاچاق سوخت سازمان تعزیرات حکومتی شهرستان ری قاچاق سوخت سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۵۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت رسیدگی به پرونده‌های اموال تملیکی در تعزیرات افزایش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ظهر پنج شنبه پس از نظارت میدانی و بازدید از بخش‌های مختلف بندر شهید رجایی راهی انبارهای اموال تملیکی استان هرمزگان شد و روند اجرای دستورات پیشین خود که در راستای ساماندهی و تعیین تکلیف کالاهای متروکه صادر شده بود را به صورت دقیق مورد بررسی قرار داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان این بازدید، از وضعیت ساماندهی کالاها و اقلام در انبارهای تملیکی استان هرمزگان ابراز رضایت کرده و ضمن تاکید بر استمرار این روند گفت: آنچه امروز در انبارهای اموال تملیکی قابل مشاهده است حقیقتاً با گذشته قابل مقایسه نیست.

وی افزود: با تلاش صورت گرفته امروز وضعیت انبارهای اموال تملیکی به حد مطلوبی رسیده است و مشکلات پیشین به حداقل رسیده است.

رئیس قوه قضائیه خطاب به وزیر دادگستری نیز گفت: ضرورت دارد پرونده‌هایی از سازمان اموال تملیکی که در سازمان تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی هستند با سرعت و دقت بیشتری تعیین تکلیف و به سرانجام برسند.

کد خبر 6095057

دیگر خبرها

  • تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان
  • سرعت رسیدگی به پرونده‌های اموال تملیکی در تعزیرات افزایش یابد
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج