Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان معاون توسعه و منابع انسانی استانداری لرستان از سفر رئیس قوه مقننه به استان در پایان هفته خبر داد.

حمید کشکولی در جلسه شورای اداری لرستان گفت: ۲۶ روز تا اربعین وقت است و ۱۳ روز قبل از اربعین موکب‌ها در داخل لرستان، مرز مهران و کشور عراق ایجاد خواهند شد.

وی افزود: تاکنون ۲۸ هزار نفر که دو دز واکسن را تزریق کردند در سامانه سماح ثبت‌نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون توسعه و منابع انسانی استانداری لرستان بیان کرد: تعداد از موکب‌ها در کشور عراق درخواست کردند که برخی از مدیران دستگاه های اجرایی استان به مدت ۱۵ روز در راستای خدمت‌رسانی به زوار اربعین با آنان همکاری کنند، که انتظار می‌رود مدیران همکاری لازم را با آنان داشته باشند.

کشکولی گفت: با توجه به عدم تخصیص بودجه و اعتبار نیاز است که کمیته‌های ۱۷ گانه و دستگاه‌های اجرایی از محل اعتبارات و منابع خود نسبت به تامین منابع برای مواکب اقدام کنند.  

وی با اشاره به محددیت‌های حمل‌و نقل و پیش‌بینی حضور پنج میلیون نفر در اربعین، افراد از تردد خودروهای شخصی اجتناب کنند.

معاون استاندار گفت: دو موکب فعال در ورودی و خروجی شهر خرم‌آباد فعال شده است.

کشکولی از سفر رئیس قوه مقننه به لرستان خبر داد و گفت: پایان همین هفته میزبان دکتر محمدباقر قالیباف در استان خواهیم بود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی محمدباقر قالیباف مرز مهران سامانه سماح کشور عراق قوه مقننه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۵۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب،  مرکز نوآوری قوه مقننه از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس که در پارک علم و فناوری پردیس برگزار می شود، حضور خواهد داشت.

از فعالیت‌های مهم مرکز نوآوری قوه مقننه می‌توان به راه‌اندازی پارلمان دانشجویی اشاره کرد که در آن نخبگان و دانشجویان برتر، نوآوران و صاحبان فکر و اندیشه در رویدادهایی دور هم جمع می‌شوند و در حوزه‌های مختلف نظرات برخی اعضای کمیسیون‌ها را اخذ و جمع‌بندی نظرات را انجام می‌دهند.

مرکز نوآوری قوه مقننه در این دور از نمایشگاه اینوتکس که در پارک علم و فناوری پردیس برپا می‌شود، در غرفه ۵۲۹ با حضور نمایندگان مجلس، مدیران و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، فعالان اقتصادی و همچنین مدیران موفق استارت‌آپ خدمات خود را به بازدید کنندگان ارائه خواهد کرد.

گفتنی است، نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس از سال ۱۳۹۰ با اهدافی هم‌چون ارتباط سرمایه‌گذاران داخلی و بین‌‌المللی با شرکت‌‌ها و استارتاپ‌‌ها، مشارکت و همکاری بین شرکت‌‌های فناور و استارتاپ‌‌های داخلی و بین‌المللی، گفت‌وگو و شبکه‌سازی بین فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری شروع به فعالیت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجهز شدن ۳۰ درصد چاه‌های لرستان به دستگاه کنترل هوشمند
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • ۵۰ تن در هکتار فرسایش خاک به صورت نقطه‌ای در لرستان
  • فرسایش ۵۰ تن خاک در هکتار به صورت نقطه‌ای در لرستان
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین سیما» شد
  • انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»
  • حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال