Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@22:07:48 GMT

ساخت وبسایت در سه سوت

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۵۷۶۴

ساخت وبسایت در سه سوت

تفاوتی ندارد که کسب‌وکار، شغل و یا فعالیتی که آن را انجام می‌دهید کاملاً وابسته به اینترنت باشد یا خیر. دیر یا زود شما باید یک سایت شخصی برای خود داشته باشید که از این طریق بتوانید کسب‌وکار خود را گسترش دهید. همچنین فعالیت‌های خود را به افراد بیش‌تری نشان دهید و آن را ماندگار کنید.

به گزارش ایسنا به نقل از پرتال، واضح است که نیازی برای تلاش به متقاعدکردن برای ساخت سایت دیگر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیرا همه می‌دانند که با داشتن سایت تا چه اندازه در رسیدن به هر هدفی که دارند می‌توانند در مدت‌زمان کمی موفق شوند. به همین منظور آن دسته از افرادی که تاکنون به ساخت سایت اقدام نکرده‌اند، ممکن است احساس کنند که از رقبای خود عقب مانده‌اند. این در حالی است که شما می‌توانید با استفاده از راحت‌ترین راه ساخت سایت از همین امروز سایت خود را راه‌اندازی کنید.

روش‌های طراحی یک وب‌سایت

سایت‌های اینترنتی را می‌توان از طریق روش‌های مختلفی ساخت. یکی از روش‌های پایه‌ای طراحی وب‌سایت، نوشتن کدهای برنامه‌نویسی توسط افراد متخصص در این حوزه با به‌کارگیری زبان‌های برنامه‌نویسی حرفه‌ای است. این روش که به‌عنوان اصلی‌ترین و حرفه‌ای‌ترین روش شناخته می‌شود، معایب و مزایایی را به همراه دارد که برخی از اشخاص به دلیل محدودیت‌هایی که دارند به سراغ این گزینه نمی‌روند.

اگر خود شما آموزش طراحی سایت را فراگرفته باشید، می‌توانید به‌راحتی وب‌سایت موردنظر خود را با هیچ هزینه‌ای راه‌اندازی کنید. با این‌ حال، وقت‌گیر بودن یکی از معایب اصلی برای شمایی خواهد بود که در ساخت سایت عجله دارید. در مقابل افرادی که دانش برنامه‌نویسی ندارند، علاوه بر زمان‌بر بودن درست‌کردن سایت، باید هزینه زیادی را نیز بر اساس قیمت طراحی سایت موجود در میان این افراد متخصص بپردازند. هیچ‌کدام از این راه‌ها در مقایسه با روشی که به‌عنوان راحت‌ترین راه ساخت سایت که در ادامه معرفی می‌شود، برای شما مفید و کاربردی نخواهد بود.

سایت ساز ابزار دیگری برای راه‌اندازی سایت است که در عصر فناوری آن را به‌عنوان راحت‌ترین راه ساخت سایت می‌شناسند. این خدمات با هدف آسان‌سازی مراحل طراحی یک وب‌سایت ایجاد شده است. شما با استفاده از سایت ساز می‌توانید به هدف خود از داشتن یک سایت در مدت‌زمان اندکی با کم‌ترین هزینه، دست‌ یابید. این در حالی است که تفاوتی ندارد که سایت شما یک فروشگاه اینترنتی باشد و یا بخواهید یک سایت شخصی ساده‌ای داشته باشید. در هر صورت آسان‌ترین راه برای داشتن سایت همین خدمات سایت ساز موجود است. این گزینه برای افرادی که در ساخت سایت عجله دارند و حس می‌کنند باید هرچه زودتر سایت خود را بسازند، بهترین گزینه خواهد بود.

مزایای استفاده از خدمات سایت ساز

سؤالی که پیش می‌آید آن است که چرا سایت ساز راحت‌ترین راه برای ساخت سایت خواهد بود؟ شرایط و ویژگی‌هایی که این خدمات ارائه کرده است، سبب شده که بسیاری از افراد حتی با داشتن شرایط لازم برای طراحی سایت از طریق روش‌های دیگر، ترجیح دهند از این شیوه برای ساخت سایت اقدام کنند. در ادامه به برخی از مزایایی که خدمات سایت ساز ایجاد کرده است، اشاره شده است.

هر فردی با هر سطحی از مهارت و دانش می‌تواند از این خدمات استفاده کند. بدین ترتیب نیازی به یادگیری و یا داشتن دانش پیش‌زمینه‌ای از طراحی وب‌سایت وجود ندارد. حتی اگر کامپیوتر شخصی برای ایجاد وب‌سایت را نداشته باشید، می‌توانید با گوشی هوشمند خود سایت را بسازید. از تمام امکانات لازم و کافی برای داشتن یک وب‌سایت با هر نوع کاربری که مدنظر شما باشد، پشتیبانی می‌کند. امکان مدیریت کامل، پشتیبانی، قراردادن هر نوع محتوایی باتوجه‌به وب‌سایتی که دارید، وجود دارد. الزام پرداخت هزینه بسیار کم برای استفاده از این امکانات و ایجاد سایت در مدت‌زمان کمی می‌توانید یک وب‌سایت را بالا بیاورید. امکان ویرایش وب‌سایت توسط خود فرد به‌صورت مستقل می‌توانید تجربه طراحی و ایجاد یک وب‌سایت را داشته باشید.

این در حالی است که شما باید برای بهره‌مندی از تمام این مزایایی که بیان شد و همچنین برای داشتن یک سایت واقعی با استفاده از این روش، از خدمات سایت ساز حرفه‌ای کمک بگیرید؛ بنابراین سؤال بعدی آن است که کدام سایت ساز را استفاده کنید؟

پرتال، راحت‌ترین راه ساخت سایت را برای شما فراهم می‌کند

با انتخاب سایت ساز پرتال موارد زیر شامل حال شما در فرایند ساخت وب‌سایت خواهد شد:

تمامی سایت‌های ساخته شده با استفاده از پرتال موبایل پسند است یا همان قابلت ریسپانسیو بودن. قالب‌های متفاوتی با توجه‌ به سلیقه و نوع وب‌سایت شما ارائه می‌دهد. در هنگام استفاده از خدمات پرتال می‌توانید به‌صورت 24 ساعته از خدمات پشتیبانی تخصصی آن بهره‌مند شوید. تمام امکانات لازم برای داشتن یک وب‌سایت واقعی و حرفه‌ای را با سایت ساز پرتال مشاهده خواهید کرد. استفاده از ابزارهای آن بسیار راحت است. با این‌ حال در صورت عدم توانایی در استفاده از آن می‌توانید از فیلم‌های آموزشی که به‌صورت رایگان در سایت پرتال قرار دارد، استفاده کنید.

برای راه‌اندازی سایت بهتر است وقت را با روش‌های دیگر تلف نکنید و همین‌ الان در پرتال ثبت‌نام کنید. پرتال با ارائه راحت‌ترین راه ساخت سایت امکان تست 7 روزه رایگان سایت را ایجاد کرده تا در صورت رضایت، با توجه‌ به تعرفه طراحی سایت هزینه سالیانه آن را بپردازید و از آن استفاده کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طراحی سایت برنامه نویسی خدمات سایت ساز راه اندازی طراحی سایت برای داشتن یک وب سایت داشتن یک حرفه ای یک سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۵۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام وام سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال + جزئیات و لینک سایت https://1649.ir

دریافت تسهیلات از طریق سامانه https://1649.ir و پس از ارسال فرم، بارگذاری مدارک و انجام ارزیابی اولیه توسط کارشناسان و ارسال درخواست به ادارات کل ارتباطات استانی موردنظر انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ثبت‌نام اعطای وام به کسب‌وکارهای فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران آغاز شد.

شرایط دریافت وام حمایت از سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال

این وام به دسته‌ای از کسب و کارهای حقیقی، حقوقی و صنفی تعلق می‌گیرد که دارای حداقل سه ماه سابقه فعالیت در زمینه فروش کالا و یا ارائه خدمات بر روی سکوهای مشمول هستند. این سکوها شامل ایتا، روبیکا، سروش پلاس، شیپور، کسبینو، آی گپ و بله می‌شود.

دریافت وام حمایت از سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال

متقاضیان برای دریافت این تسهیلات می‌توانند با مراجعه به سامانه ۱۶۴۹ به نشانی https://1649.ir، «شیوه‌نامه اعطای تسهیلات به کسب و کارهای حوزه اقتصاد دیجیتال» را مطالعه کنند. پس از ارسال فرم، بارگذاری مدارک و انجام ارزیابی اولیه توسط کارشناسان، درخواست به ادارات کل ارتباطات استانی موردنظر ارسال می‌شود و پس از مشخص شدن نتیجه نهایی، به بانک عامل جهت پرداخت، ارسال خواهد شد.

سقف وام حمایت از سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال

سقف این تسهیلات مبلغ پنج میلیارد ریال برای کسب و کارهای حقوقی، سه میلیارد ریال برای کسب‌وکارهای صنفی و دو میلیارد ریال برای کسب و کارهای حقیقی است. نرخ سود آن ۱۵/۳۳ درصد، دارای شش ماه تا یک سال تنفس و بازپرداخت سه ساله است.

کد خبر 751839

دیگر خبرها

  • ثبت نام وام سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال + جزئیات و لینک سایت https://1649.ir
  • خطا در خرید اینترنتی بلیط اتوبوس
  • اوج سرعت سایت با سرور مجازی
  • افزایش درآمد طراحی سایت با نمایندگی هاست وردپرس ایران
  • واگذاری زمین و اجرای پروژه‌های مسکن در استان بوشهر سرعت می‌گیرد
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الوحده + پخش آنلاین
  • شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور
  • بازی دوستانه تیم فوتبال جوانان با هوادار تهران
  • سایت‌های مسکن در چهار شهر کرمان آماده واگذاری است
  • ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه