Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه 11 گفت: طبق نظریه کارشناسان و کمیته ایمنی بنا به دستور و رای معاون دادستان، ساختمان ناایمن و خطرناک پاساژ «آزاد» در حضور مقامات قضایی، تخلیه و پلمپ شد .

 به گزارش خبرگزاری برنا، موسوی در تشریح این اقدام گفت: مالک پاساژ ازاد با اقدامات مخربانه منجر به سست شدن سازه و ناپایداری آن شد که با پیگیری مدیریت شهری طی چند ماه اخیر اخطار های مکرر مجددا ارسال شد تا نسبت به رفع خطر اقدام شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شهردار منطقه۱۱ گفت: به منظور پیشگیری از خطر و ریزش ساختمان و به خطر افتادن جان هزاران نفر طی اقدام پیشگیرانه به دستور مقام قضایی با تکیه بر وظایف ذاتی شهرداری نسبت به تخلیه و پلمب پاساژ اقدام کردیم .

 او افزود: اقدام به هنگام در ساختمان های ناایمن منجر به پیشگیری از خطر و گامی موثر به سمت شهر ایمن است که عملیات پلمب پاساژ ازاد، اولین گام اجرایی منطقه ۱۱بود و برخورد قانونی با مالکین و املاکی که به اخطار های شهرداری مبنی بر رفع خطر توجه نکنند؛ ادامه‌خواهد داشت .

 بر اساس این خبر، صبح امروز مورخ ۳۰ مرداد سال جاری پاساژ نا ایمن آزاد در محدوده خیابان حشرت ولیعصر (عج) تخلیه و پلمب شد و مالک ملک موظف به اقدام برای رفع خطر از این ساختمان است.

 به گفته شهردار منطقه۱۱ تهران: شهرداری به عنوان تسهیلگر اجتماعی، حامی کسبه است و تمامی مراحل صدور مجوز برای تخریب نوسازی و یا ایمن سازی این ساختمان را که توسط مالک به شهرداری ارائه می شود؛ تسهیل و تسریع می‌کند.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ساختمان ناایمن تخلیه پاساژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۶۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موعود شمخانی کیست؟

به گزارش «تابناک»، بر اساس اخبار مطرح اتهام مطرح شده علیه موعود شمخانی مربوط به مسائل منطقه آزاد است. 

در سال ۱۳۹۴، موعود شمخانی، به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد. پس از وقوع حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان در سال ۱۴۰۱، شایعاتی درباره همکاری وی با حسین عبدالباقی، مالک این ساختمان مطرح شده بود. 

روز دوشنبه دوم خرداد ماه ۱۴۰۱، ساعت ۳۰:۱۲، حدود چهل درصد از ساختمان شماره (۲)، که جزء ساختمان‌های دوگانه به نام "متروپل" در خیابان امیری (امیر کبیر) آبادان قرار داشت، فرو ریخت. طبق آمار رسمی، متأسفانه در این حادثه ۴۳ نفر جان خود را از دست داده و تعدادی دیگر زخمی شده‌اند.

 خبرگزاری برنا خبر بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را تایید کرد و  در این باره نوشت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.

موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

دیگر خبرها

  • جمهوری آذربایجان قصد دارد املاک دولتی ایران در باکو را مصادره کند
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • موعود شمخانی کیست؟
  • افتضاح مجموعه شهرداری؛ مالک جدید سرخ‌ها نماد ایرانی را هم نمی‌شناسد؟ | تصویر
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری