Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: محرومیت زدایی در چهار بخش( آب، برق، گاز و راه) این استان را در دستور کار داریم.

سید علی احمد زاده روز یکشنبه ۳۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ در نشست شورای اداری استان افزود: کا ر در نظام توحیدی جهاد است و این جهاد به نوعی هنر مدیران محسوب می شود.

وی اظهار کرد: این هفته فرصتی برای دولتمردان و مدیران است تا خدماتشان را برای مردم بیان کنند و به خدمات شان سرعت ببخشند و از سویی بر امیدواری مردم به آینده بیافزایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مدیران کارهای مهمی که برای مردم اولویت دارد را جلو بیاندازند و در ادارات دچار روزمرگی نشوند و کارهای که گرهی از مشکلات مردم باز می‌کند بپردازند.

احمد زاده تصریح کرد: در تلاش هستیم که استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه آب، راه، برق و گاز از محرومیت خارج کنیم چرا که زشت است که برخی از روستاهای استان چند ماه از سال راه ندارند.

وی از مدیران استانی، فرمانداران و دیگر فعالان عرصه خدمتگزاری خواست تا در راستای جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری طی یکسال اخیر هر چه دولت در بخشهای مختلف زیرساختی و عمومی هزینه کرده و ارزیابی از میزان دستیابی به اهداف یک ساله گذشته را برای مردم تشریح کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مدیران باید بدانند که خدمت به مردم نعمت است باید قدر این مهم دانسته شود و چنانچه غفلت صورت گیرد فرصت ها از بین خواهند رفت.

احمد زاده ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرایی استان کارها را ساماندهی و اولویت بندی و از وقت نهایت استفاده را کنند.

وی تصریح کرد: بخشی از طرح های افتتاحی و کلنگ زنی در استان مربوط به تکمیل برخی طرح ها در دولت قبل بوده که قدردان زحمات مدیران دولت قبل هستیم اما ادامه دهنده کار مدیران فعلی هستند که علاوه بر تکمیل آن ها پروژه های بسیار دیگر ی برای افتتاح و کلنگ زنی در دست اجرا دارند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در سفر رییس جمهور به استان از ۲۲ هزار میلیارد تومان اعتبار بهره مند شدیم و علاوه بر این چهار هزار میلیارد تومان نیز متمم سفر اخیر  به استان تعلق گرفت که این اعتبارات بی نظیر هستند.

احمد زاده بیان کرد: دستگاه های اجرایی استان به همراه بسیج و سپاه در حوزه های مختلف آب (۱۸۷ روستا)، راه(۱۳۵ روستا)، و موارد دیگر برای محرومیت زدایی از نقاط مختلف استان وارد عمل شده اند.

وی با اشاره به طرح مهم عمرانی جاده یاسوج به سی سخت تاکید کرد: این جاده با تصویب ۵۰۰ میلیارد تومان از محل سفر رییس جمهور اعتبار دارد و ۲ تونل رفت و برگشت جداگانه برای آن در حال احداث است که قرار است تا تابستان سال آینده به بهره برداری برسد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حادثه سیل تابستانی ناشی از سامانه مونسون همه دستگاه‌ها و امکانات استان پای کار بودند و خوشبختانه نه تنها فوتی نداشتیم بلکه کسی در این حادثه هم مصدوم نشد، وزیر کشور هم نمره قابل قبولی به استان داد که از زحمات تیپ ۴۸ فتح، بسیج، سپاه، هلال احمر، راهداری، امور عشایر و همه دستگاه‌ها قدردانی می‌کنم.

احمد زاده با اشاره به در پیش بودن هفته دولت بر بیان خدمات و دستاوردها تاکید کرد و افزود: برای خدمت به مردم هزینه‌ها شده و کارهایی صورت پذیرفته که در این هفته میزان دست‌یابی به اهداف دولت چه از طریق تریبون نماز جمعه و چه صدا و سیما و رسانه‌ها به اطلاع مردم رسانده شود.

وی مهلت جذب اعتبارات را به مدیران متذکر شد و عنوان کرد: برای جذب اعتبارات تا پایان شهریور به مدیران مهلت داده شده است اما در استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۰ شهریور آخرین مهلت جذب اعتبارات است.

به گزارش ایسنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان ضمن قدردانی از همراهی و همکاری صدا و سیما و رسانه‌های استان بیان کرد: اظهار نظرهای غیرکارشناسی به استان آسیب می‌زند و موجب مشوش شدن اذهان می‌شود بنابراین توصیه می‌کنم اصحاب رسانه از انتشار اظهارنظرهای غیرکارشناسی در سایت‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی كهگيلويه و بويراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد احمد زاده دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۶۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی

مدیرعامل آبفای خوزستان از پیشرفت ۴۳ درصدی طرح‌های محرومیت‌زدایی انتقال و شبکه آبرسانی استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، صابر علیدادی  در خصوص آخرین وضعیت پیشرفت طرح‌های محرومیت‌زدایی جهاد آبرسانی استان بیان کرد: اکنون 23 طرح در 766 روستا و 21 شهرستان استان در قالب طرح‌های محرومیت‌زدایی جهاد آبرسانی در حال اجرا بوده و نظارت دقیقی بر این موضوع اعمال می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم و توجه شخص رئیس جمهور به موضوع تامین آب شرب روستاها افزود: تاکنون بیش از 800 کیلومتر خط انتقال و شبکه آبرسانی در قالب طرح‌های محرومیت‌زدایی در خوزستان اجرا شده است.

مدیرعامل آبفای خوزستان گفت: همچنین احداث سه باب ایستگاه پمپاژ و پنج باب مخازن ذخیره بتنی به ظرفیت بیش از 12 هزار مترمکعب، حفاری و تجهیز 6 حلقه چاه آب شرب از دیگر اقدامات انجام شده در جهاد آبرسانی استان است.

وی اظهار کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت نیرو در دولت مردمی، آبرسانی به روستاهای فاقد آب آشامیدنی است که برای انجام این طرح، استفاده از ظرفیت‌های بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در دستور کار قرار گرفته تا با تلاش یکدیگر تحول مثبتی در آبرسانی به روستاهای کشور ایجاد شود.

علیدادی با اشاره به اجرای آبرسانی به 180 روستای استان در قالب طرح‌های محرومیت‌زدایی توضیح داد: این اقدام با کمک قرارگاه کربلا و بسیج سازندگی به عنوان معین در اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی استان انجام شده است.

وی تصریح کرد: طرح جهاد آبرسانی در روستاهای استان به عنوان یکی از برنامه های بسیار مهم دولت سیزدهم با جدیت دنبال خواهد شد تا مشکلات مردم در این زمینه برطرف شود.

بر اساس این گزارش طرح‌های محرومیت زدایی جهاد آبرسانی استان در 21 شهرستان، شادگان، اهواز، آبادان، شوشتر، هندیجان، رامشیر، امیدیه، خرمشهر، ماهشهر، اندیکا، اندیمشک، هفتکل، حمیدیه، شوش، کرخه، مسجدسلیمان، سوسنگرد، هویزه، بستان، بهبهان و ایذه در حال اجرا است.

بر اساس اعلام وزارت نیرو، 16 هزار روستا در مناطق محروم و کم‌برخوردار در طرح موسوم به "جهاد آبرسانی" به عنوان بزرگترین عملیات آبرسانی کشور قرار گرفته‌اند 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی