Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@02:42:23 GMT

رشته رزمی هاپکیدو در ۱۲ استان کشور فعال است

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۶۴۷۳

رشته رزمی هاپکیدو در ۱۲ استان کشور فعال است

جعفر نوایی در حاشیه دوره آموزشی و تخصصی رشته رزمی سبک هاپکیدو ( GHA )گفت: این دوره پس ازدو سال توقف فعالیت‌های ورزشی به علت شیوع بالای بیماری کرونا و تعطیلی باشگاه‌های ورزشی، با مجوز فدراسیون انجمن‌های ورزش رزمی برگزار شد.

نوایی افزود: هدف از برگزاری این دوره آموزشی ارتقای سطح فنی مربیان و مسئولان هیئت‌های هاپکیدو کشور درآکادمی مرکزی هاپکیدو ( GHA )کشور در شهرستان آمل برگزار شد وشرکت کنندگان با قوانین و روش‌های جدید این رشته ورزشی آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بیشتر آموزش‌های ارائه داده شده در رشته‌های سلاح سرد، شمشیر، چوب، نانچیکو، دفاع شخصی، ضربات دست وپا برگزار شد.

نوایی اضافه کرد، درحال حاضر بیش از ۲ هزار ورزشکار مرد وزن در این رشته روزشی در کشور مشغول فعالیت‌های ورزشی هستند.

رئیس سبک هاپکیدو (GHA )کشور با اشاره به اینکه این سبک اکنون در ۱۲ استان کشور فعال ودارای نمایندگی است، تصریح کرد، تا پایان امسال در دو استان دیگر نیز این رشته ورزشی فعال و نماینده هیئت معرفی خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری مسابقات رزمی هاپکیدو ( GHA )قهرمانی مردان کشور بهمن ماه امسال به میزبانی شهرمشهد مقدس خبر داد وگفت، مسابقات این سبک در بخش بانوان نیز به میزبانی مازندران در آکادمی سبک هاپکیدو ( GHA )کشور در شهرستان آمل برگزار خواهد شد.

در این دوره آموزشی حدود ۵۰ نفر از مربیان وهاپکیدوکاران دارای کمربند مشکلی و دان یک و بالاتر از استان‌های مختلف کشور زیر نظر " جعفر نوایی" رئیس این سبک درایران درمحل آکادمی هاپکیدو( GHA ) کشور در شهرستان آمل به صورت تئوری وعملی آموزش دیدند.

کد خبر 5569132

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش رزمی ورزش آمل بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی هفته دولت گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آزادگان جنگ تحمیلی آمار کرونا اربعین 1401 روز خبرنگار شیوع کرونا اردبیل دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۶۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد

فرشید کرمی در جلسه هماهنگی ویژه مهارت آموزی رشته های ورزشی با محوریت طرح شنا در استان گفت: این طرح در راستای شادابی و نشاط برای چهار هزار و ۳۱۳ دانش آموزان پایه ششم ابتدایی از هشتم اردیبهشت ماه در استان اجرا می‌شود.   معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه آیین افتتاح این طرح از هشتم اردیبهشت برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه در شهرستان بویراحمد رسما آغاز می شود گفت: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده و در پایان طرح گواهی مهارت شنا داده خواهد شد.   همچنین مهدی یزدان منش رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی نیز گفت: در طرح مهارت آموزی رشته های ورزشی دوره دوم ابتدایی دانش آموزان پایه های چهارم، پنجم و ششم به ترتیب رشته های ورزشی طناب زنی، تنیس و روی میز، شنا و دوومیدانی را آموزش می‌بینند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • یک فعال هلال احمری در هوراند، رکورد تکنیک‌های رزمی کیسه بوکس را شکست
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۸ درصد شرکت‌کنندگان کنکور از خراسان رضوی هستند
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی