Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@03:14:09 GMT

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج معرفی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۶۴۹۲

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج معرفی شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج طی مراسمی با حضور برخی مسئولان و کادر این بیمارستان معرفی شد.

دکتر محمود شهامت، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این مراسم گفت: انتظار از یک مدیر انقلابی اینست که زمان نشناسد بخصوص از یک پزشک جوان و انقلابی که در راس بیمارستان است.

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک الکترونیکی کردن بیمارستان ها بویژه بخش‌های ویژه را خواهیم داشت، افزود: این اقدام در ویزیت بیماران و حضور به موقع پزشکان تأثیر بسزایی دارد

شهامت با بیان اینکه بیمارستان شهید بهشتی یکی از قدیمی‌ترین بیمارستان های استان است، خاطر نشان کرد: خدماتی که پزشکان متخصص و فوق تخصص و پرسنل مجرب و متعهد این بیمارستان به مردم استان کردند، فراموش شدنی نیست گ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از سرپرست جدید بیمارستان‌ خواست که با ادامه خدمت صادقانه و متعالی در شکوفایی و توسعه بیمارستان همت مضاعف بخرج دهد و انتظار داریم که با رزومه کاری که از خانم دکتر وفاپور سراغ داریم بیمارستان به جایگاه واقعی خود برگردد کما اینکه خدماتی که آقای دکتر نیازی در این مدت کم انجام دادند ستودنی است و برای او در سمت جدید آرزوی موفقیت دارم.

دکتر نیازی سرپرست قدیم بیمارستان‌ شهید بهشتی یاسوج هم به بیان عملکرد ۶ ماه خود پرداخت و گفت: هر کاری صورت گرفت نتیجه مشورت و همفکری و تبادل نظر با همکاران خوبم در بیمارستان شهید بهشتی بود.

وی با بیان اینکه بیمارستان شهید بهشتی سند افتخار در حوزه درمان استان است، افزود: در این مدت کوتاه خدمات قابل توجهی صورت گرفت از جمله اصلاح شبکه آب شرب بیمارستان، راه اندازی کلینیک دندانپزشکی، درمانگاه سرپایی، ایجاد سنگ شکن بیماران اطفال، خرید تجهیزات پزشکی و غیر پزشکی، برگزای بیش از ۱۰۰ کمیته و بهبود کیفیت خدمات رسانی به ذینفعان از جمله اقداماتی بود که در طی این مدت کوتاه انجام گرفت.

همچنین فاطمه وفاپور، سرپرست جدید بیمارستان‌ شهید بهشتی یاسوج گفت: با توجه به فضای فیزیکی بیمارستان تلاش مجموعه این است که از این ظرفیت بخوبی استفاده شود و باراه اندازی بخش های مورد نیاز برای سلامت ذینفعان تا آنجایی که ممکن است در سرنوشت درمان مردم استان دخیل باشیم 

وی با بیان اینکه بیمارستان سخت ترین و طاقت فرسا ترین ،وپراسترس ترین مکان برا ارائه خدمات رسانی به ذینفعان است گفت با برسی نقاط قوت و ضعف میتوانیم بیمارستان ایدآل برای مردم خوب استان داشته باشیم و این توانمندی در این پرسنل و پزشکان وجود دارد

وفاپور از حسن اعتماد ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان و معاونت درمان دانشگاه در جهت انتصاب بنده درمسولیت سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراســم با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از ســوی سرپرست معاونت درمان دانشگاه و مسئولان واحدهای مختلف از تلاش های دکتر بهنام نیازی به عنوان سرپرست سابق بیمارستان شهید بهشتی تقدیر شد و خانم دکتر فاطمه وفاپور بعنوان سرپرست جدید بیمارستان شهید بهشتی یاسوج معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بیمارستان شهید بهشتی یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۶۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری عل و فناوری آنا، با حضور رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت معرفی شد.

در حاشیه برگزاری نشست هم‌اندیشی رؤسا واحد‌ها و مراکز آموزشی و مسئولان حراست دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان که با حضور محمدجواد فرهنگ، رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در سالن سردار دل‌ها شهید سلیمانی برگزار شد، با حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، اسماعیل اقدامی با حفظ سمت به عنوان سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت منصوب شد.

اقدامی تجربیات زیادی از جمله رئیس خزانه‌داری دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، معاون توسعه و مدیریت منابع واحد لاهیجان و معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رئیس دانشگاه شهید بهشتی: در اتفاقات ۱۴۰۱، پلیس ایران وارد هیچ دانشگاهی نشد
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • (تصاویر) بندر شهید بهشتی چابهار
  • دانشگاه شهید بهشتی: دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین را بورسیه می‌کنیم
  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • دانشگاه شهید بهشتی ،دانشجویان آمریکایی اخراجی را بورسیه می‌کند
  • مرگ پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • تکذیب مرگ پزشک طرحی در جاسک /در تهران فوت کرده
  • مرگ پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد/ علوم پزشکی: در تهران فوت کرده