Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@00:43:03 GMT

ضرورت توجه بیشتر به ورزش بانوان

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۶۵۲۸

ضرورت توجه بیشتر به ورزش بانوان

استاندار اصفهان گفت: سلامت جامعه و به ویژه دختران به‌عنوان مادران آینده، می‌تواند فرهنگ ورزش را در نسل‌های بعدی استمرار ببخشد و بنابراین ورزش برای بانوان ما مهم‌تر و لازم‌تر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدرضا مرتضوی امروز _یکشنبه سی‌ام مردادماه_ در آئین افتتاح سومین المپیاد فرهنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور در بخش دختران که به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: اکنوناصفهان به‌عنوان شهری که بیش از ۲۳ هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده شناخته می‌شود؛ شهر و استانی که از دیرباز نقش ویژه‌ای در تمدن کشورمان داشته و دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضور ارزشمند یادگاران خانواده‌های شهدا و ایثارگران یک روز مهم را در تاریخ اصفهان ثبت کرده است؛ امروز پرداختن به مقوله مهم ورزش در زندگی ما را دور هم جمع کرده است، ورزشی که در عرصه‌های مخلفی می‌تواند نقش‌آفرینی کند.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه همه چیز در جهان کنونی ماشینی شده است، تصریح کرد: کسب و کار بشر روزی باعث تحرک و فعالیت بدنی بود اما با ماشینی شدن، خیلی از فعالیت‌ها به سمت کم تحرکی رفته است.

مرتضوی ادامه داد: ورزش هم در تقویت قوای جسمانی و هم تقویت روح و روان بشر موثر است و برای سلامت همه جانبه در زندگی، یک ضرورت محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: سلامت جامعه و به ویژه بانوان به‌عنوان مادران آینده، می‌تواند فرهنگ ورزش را در نسل‌های بعدی استمرار ببخشد، بنابراین ورزش برای بانوان ما مهم‌تر و لازم‌تر است.

استاندار اصفهان خطاب به دختران شاهد و ایثارگر خاطرنشان کرد: امروز شما فضیلتی با عنوان خانواده ایثارگران و شهدا دارید؛ این ویژگی برای شما مسئولیت‌هایی دارد؛ اگر چارچوب‌های این هویتی که به واسطه خانواده به شما منتقل شده را بشناسید کار بزرگی کرده و می‌توانید در مسیر زندگی موفق باشید.

به گزارش ایمنا، سومین المپیاد فرهنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور در گروه دختران به میزبانی دانشگاه اصفهان افتتاح شده و در حال برگزاری است.

کد خبر 598495

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ورزش بانوان المپیاد دانشجویی شاهد و ایثارگر استاندار اصفهان دانشگاه اصفهان سید رضا مرتضوی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۶۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد

ایسنا/تهران پارک بانوان شهر امیریه در زمینی به مساحت ۱۹ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان کلنگ زنی شد که در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان شهریار گفت: جامعه اسلامی توجه ویژه ای به نقش بانوان در خانواده و جامعه دارد که در این راستا ایجاد روحیه نشاط و ارتقاء سرانه ورزشی این قشر تاثیرگذار امری حیاتی است.

علیرضا فاتحی نژاد در این خصوص اظهار کرد: حضور زنان در تمامی حوزه‌های مختلف جامعه چشم گیر و غیر قابل انکار است. زمانی که انتظار حفظ حریم و استمرار حضور موثر زنان در جامعه را داریم باید بستر لازم برای ارتقای روحیه‌ شور و نشاط در جامعه ایجاد شود.

وی در ادامه افزود: توسعه اماکن مخصوص بانوان یکی از این بسترها بوده که نیازمند توجه ویژه مسئولین، شهرداری‌ها و شوراها است.

فاتحی نژاد در پایان خاطر نشان کرد: کلنگ زنی پارک ویژه بانوان نیز ضرورتی بود که به همت شهرداری شهریار و با پشتیبانی اعضای شورای این شهر انجام یافته و امیدواریم در مهلت مقرر شده شاهد افتتاح این پارک باشیم. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد
  • آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • فریز تخمک، راهی برای حفظ قدرت باروری دختران
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو