Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@12:58:42 GMT

فریاد سیاوش؛ آقای دراگان، من برگشتم!

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۶۶۴۶

فریاد سیاوش؛ آقای دراگان، من برگشتم!

به گزارش "ورزش سه"، معافیت سیاوش یزدانی از خدمت سربازی و بازگشت او به استقلال خبر خوبی برای هواداران آبی پوش محسوب می‌شود؛ مدافع باتجربه استقلال که چند ماهی از این تیم و فوتبال دور بود، حالا چند روزی است زیر نظر کادرفنی استقلال کارش را از سر گرفته و برای بازگشت به ترکیب تلاش می‌کند.

یزدانی در لیگ بیست و یکم آنقدر خوش درخشید که یکی از مستحکم ترین مدافعان فوتبال ایران لقب گرفت و به تیم ملی نیز دعوت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه بازی نکردن او در مقطعی منجر به انتقاد فرهاد مجیدی سرمربی وقت استقلال از دراگان اسکوچیچ و حتی انجام یک مصاحبه توسط خود یزدانی درباره کادرفنی تیم ملی شد، اما او حالا انگیزه زیادی دارد در بازگشت به فوتبال بار دیگر به تیم ملی دعوت شود.

مدافع استقلال با توجه به دوری طولانی مدت از فوتبال از نظر جسمانی عقب تر از سایر بازیکنان این تیم است و به همین خاطر زیر نظر بدنساز تمرینات اختصاصی انجام می‌دهد تا به شرایط آرمانی برسد. یزدانی در گفت و گویی که چند روز قبل با رسانه رسمی باشگاه استقلال انجام داد اعلام کرد که هدفش بازگشت به تیم ملی است اما این در حالی است که او قبلا نسبت به خط خوردنش از تیم ملی تنها چند روز بعد از رفتن به خدمت سربازی گلایه کرده بود.

با این وجود انگیزه یزدانی در تمرینات این روزهای استقلال نشان می‌دهد که او عزم خودش را برای حضور در اردوی آینده تیم ملی جزم کرده است. یزدانی امیدوار است که بتواند در آینده ای نزدیک و قبل از فیفادی آینده در شهریور در ترکیب استقلال بازی کند و بار دیگر با نشان دادن توانایی‌هایش به اسکوچیچ ملی‌پوش شود. او برای حضور در جام جهانی نقشه کشیده و حال باید دید می‌تواند بار دیگر اعتماد سرمربی تیم ملی را جلب کند یا خیر.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۶۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریاد افغانستان افغانستان در فرودگاه امام خمینی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 تصاویری از گروهی از افغانی‌ها در فرودگاه امام خمینی منتشر شده که آنها بنرهایی در دست دارند و فریاد افغانستان افغانستان سر داده‌اند. گفته شده آنها به استقبال تیم فوتسال افغانستان رفته‌اند که برای نخستین بار به جام جهانی فوتسال صعود کرده است. این ویدیو را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی ایران
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی ایران
  • اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی
  • فریاد افغانستان افغانستان در فرودگاه امام خمینی!
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • شمسایی: خوشحالم با جام برگشتم/ برای ادامه همکاری باید جمع بندی کنیم+فیلم
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال