Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@08:43:44 GMT

فروش کنسانتره انگور سیاه سیب ارومیه

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۶۷۵۱

فروش کنسانتره انگور سیاه سیب ارومیه

با توجه به اینکه در بسیاری از دسرها، ژله، کاستر، اسموتی، آبمیوه، بستنی، آیس پکها و غیره انگور مصارف بالایی دارد؛ تولید کنسانتره انگور سیاه می تواند نیاز به این میوه را در فصولی که نمونه تازه در دسترس نیست به خوبی تامین کند رنگ فوق العاده و ماندگار انگور قرمز و نیز میزان شیرینی طبیعی این نمونه سبب شده که بیشترین میزان تولید کنسانتره را به خود اختصاص دهد و از طریق غربالگری و غلظت دادن به نمونه های رسیده و شیرین این میوه کنسانتره را تولید می کنند رنگ سرخ، غلظت بالا و شیرینی قابل ملاحظه این نوع کنسانتره سبب شده که در تهیه بسیاری از آبمیوه ها، نوشیدنیها، شیرینیجات و غیره به عنوان طعم و رنگ دهنده طبیعی مصرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر مواردی که ذکر کردیم می توان با  این محصول را در تهیه مربا، مارمالاد، کمپوت و بسیاری از شیرنیها و ترشیها، انواع سسها و طعم دهنده های غذایی نیز به کار می برند شما عزیزان میتوانید از نمایندگان فروش کنسانتره انگور سیاه این محصول را خریداری کرده و از ویژگی ان بهره مند شوید بافت غلظت یافته با ماندگاری بالا و نگهداری راحت و بلند مدت این کنسانتره ها که کمتر دچار فساد می شوند از بهترین روش بهره مندی از انگور به صورت چهار فصل می باشد کنسانتره انگور سیاه رنگی سرخ متمایل به ارغوانی تا سیاه داشته و پیگمنت رنگی بیشتری نسبت به انگور قرمز دارد و از تاثیر بیشتری در رنگ دهی به خوراکیها برخوردار است.

کنسانتره انگورسیب

مصرف سیب به صورت دوره ای استرس شخص را از بین می برد، همچنین با مقدار پتاسیم بالایی که دارند، باعث کاهش یافتن فشار خون می شوند، از دیگر خواص آنها می توان به آنتی اکسیدان های موجود در سیب اشاره کرد که برای بهبود بیماری سرطان بسیار حائز اهمیت هستند آنها تقویت روده را بر عهده می گیرند و دستگاه گوارش بهتر می تواند فعالیت خود را انجام دهد.

تولید و استفاده از کنسانتره ها در انواع نوشیدنیها امری بسیار مهم و مورد پیگیری و بررسی مراکز مختلف صنایع غذایی می باشد و تحت فیلترهای بهداشتی و استاندارد سازمانهای مرتبط قرار گرفته و بر خلاف تصور عموم مردم از وجود شکر و رنگ های غیر طبیعی در نوشیدنیها؛ باید بدانید که این کنسانتره ها هستند که طعم و رنگ طبیعی را به آبمیوه ها می بخشند.

با توجه به اینکه سیب دارای خاصیت فراوانی است، کنسانتره انگور سیب درختی نیز تمامی این خواص را دارا می باشد، بهترین انواع سیبها تولید شده در مراغه، ارومیه و سمیرم هستند، آنها برای تولید مواد غذایی مانند: سان استار، سن ایچ، کنسانتره و غیره مورد استفاده قرار می گیرند، این میوه ها هیچ گونه کرم خوردگی نداشته و طعم و رنگ آنها بسیار مورد پسند است.

سیب در صنایع غذایی کاربرد بسیار زیادی دارد و ترکیبات گیاهی موجود در آنها برای رشد کودکانی که تازه متولد شده اند، حائز اهمیت می باشد، سیب سرشار از بتاکاروتن، فیبر و پتاسیم می باشد، آنها همچنین مقدار زیادی ویتامین b، c و غیره دارند و باعث سلامت بدن می شوند، مصرف سیب باعث بهبود بیماریهای قلبی می شود و گردش خون را در بدن بهتر می کند.

کنسانتره انگور ارومیه

یکی از محصولاتی که از مواد عالی و درجه یک تهیه می شود، کنسانتره انگور است که در شهرهای مختلف ایران من جمله ارومیه تهیه می شود ارومیه به علت داشتن انگور فراوان و درجه یک برای تهیه و تولید کنسانتره انگور یکی از شهرهای مناسب است که می توان این محصولی را از آنجا تهیه و استفاده کرد، پزشکان توصیه کرده اند که برای رشد و تقویت سیستم ایمنی کودکان خود حتما از آب انگور و شیره انگور استفاده کنید، با خوردن روزانه آن تاثیرات مثبتی در بدن به وجود می آید، زیرا برخی مواد معدنی و ویتامینها را در بر دارد.

کنسانتره انگور ارومیه به صورت ارگانیگ و طبیعی با بهترین مواد اولیه برای داشتن کیفیت بالا توانسته است یکی از مهمترین پخش آبمیوه انگور در ایران باشدیکی از محصولاتی که در ارومیه صادر می شود و کیفیت بالایی دارد در شرکت کنسانتره انگور ارومیه می باشد کیفیت بالا و درجه یک بودن مواد اولیه و تهیه و پرداخت این شرکت باعث شده است که کشورهای دیگر نیز خواهان این محصول باشند شرکتهای معتبری در شاهرود مشغول به کار هستند و برای این محصول ارزشمند در تلاش اند که بهترینها را در اختیار مردم قرار بدهند محصولات صادراتی در بسته بندی های با کیفیت که معمولا یک کیلویی است عرضه می شود یکی از ویژگی هایی که در کنسانتره بودن میوه ارجحیت دارد غلظت آن است که کارخانجات برای غلظت داشتن آن، در چندین مرحله آن را تغلیظ می کنند، علت بالا بودن غلظت آن نیز در این است که هرچه غلظت محصول بیشتر باشد ماندگاری آن نیز بیشتر می شود و این امر باعث می شود در طولانی مدت از آن استفاده شود و حتی طعم و مزه آن نیز تغییری پیدا نکند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم سلمان رشدی سامانه سماح مذاکرات وین انتخابات فوتبال رپرتاژ آگهی محرم سلمان رشدی سامانه سماح مذاکرات وین انتخابات فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۶۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد

رئیس اطاق اصناف اراک گفت: نصب برچسب با نانوایی‌هاست و در صورتی که فروشگاه‌ها اقدام به فروش نان بدون برچسب کنند هر دو واحد جریمه می‌شوند.
بسطامی با اشاره به اینکه در بعضی فروشگاه‌ها نان با چند برابر قیمت مصوب به فروش می‌رسید تصریح کرد: با اعمال این قانون فروشگاه‌ها نان را فقط با افزایش ۱۲ درصدی و نه بیشتر می‌توانند بفروشند.
او با بیان اینکه دو هزار واحد صنفی در اراک فعال است افزود: از دو هفته اخیر تاکنون در بازرسی از فروشگاه‌های مختلف شهر این موضوع رصد شده و تاکنون ۱۲۰ پرونده برای متخلفان تشکیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • بررسی روند اجرای طرح جهش تولید در دیم زارهای مرگور ارومیه
  • یک‌ماه تا افتتاح بزرگترین کارخانه سرب و روی کشور
  • فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد
  • از افزایش تراز آب دریاچه ارومیه تا آغاز تولید بنزین از متانول
  • افزایش ۱۸ درصدی تولید پتروشیمی ارومیه در ۱۴۰۲
  • برای فروش سفره یکبار مصرف چه باید کرد
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید
  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید!
  • مشاهده علائم بیماری سفیدک انگور در تاکستان‌های خراسان شمالی