Web Analytics Made Easy - Statcounter

آاس رم در هفته دوم سری آ 2022/23 میزبان کرمونزه است. ژوزه مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار حاضر شد و گفتگویی با خبرنگاران داشت.

به نقل از رمانیوز؛ سرمربی جالوروسی گفت:

برای نهمین بازی پیاپی خانگی، بلیت ها به طور کامل به فروش رفته است. این فوق العاده است. شور و اشتیاق هواداران، اساس هر موفقیتی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاه من به کرمونزه شبیه به تیمی تازه صعود کرده نیست چراکه آنها بسیار سازمان یافته بازی می کنند، به خوبی برای حریف محدودیت ایجاد می کنند و از توانایی های خود آگاه هستند. آنها در نقل و انتقالات نیز سرمایه گذاری مهمی انجام دادند. 

از هفته آینده و دیدار با یوونتوس تقریبا هر 2-3 روز یک بار مسابقه خواهیم داشت. شنبه با یوونتوس بازی داریم و سه شنبه با مونتزا بنابراین باید از کسانی که این برنامه را برای ما مشخص کردند، تشکر کنیم. کسب پیروزی در مسابقات سری آ هرگز کار آسانی نیست چون تیم های قدرتمند زیادی در ایتالیا هستند. در این فصل همه تیم ها تقویت شدند و می خواهند عملکرد بهتری نسبت به فصل گذشته داشته باشند. ما لیگ کنفرانس را بردیم و این رقابت ها تفاوت چندانی با لیگ اروپا ندارد، بنابراین تمام تلاشمان را می کنیم تا امسال در لیگ اروپا هم قهرمان شویم.

در بازی با سالرنیتانا، تعویض آبراهام با ماتیچ برای کنترل بازی بود و ربطی به پیام فرستادن برای باشگاه نداشت. البته که همه می دانیم که نباید از شومورودوف و فلیکس آفنا جیان انتظار داشته باشیم کیفیتی در سطح مهاجمان اصلی تیم ارائه دهند. ما از مزیت داشتن مهاجمان هم سطح برخوردار نیستیم. با توجه به اینکه آندره آ بلوتی بازیکن آزاد است بنابراین من اجازه دارم در مورد او صحبت کنم. اگر اینطور که شما می گویید، او همه پیشنهادات را رد کرده و منتظر رم است، چنین چیزی نشانه بسیار خوبی است و من چنین نگرشی را بسیار دوست دارم.

زانیولو بسیار آماده و روی فرم به نظر می رسد. با توجه به سبک بازی او نباید از زانیولو انتظار داشته باشیم که برای 90 دقیقه، کیفیت یکسانی ارائه دهد. زانیولو با فداکاری و قدرت در تمرینات کار می کند و بسیار باانگیزه است. اینکه او می رود یا می ماند، سوالی است که باید از مدیران بپرسید. اگر به من مربوط شود، قطعا می گویم دوست دارم بماند. زانیولو بازیکن مهمی برای ماست و تکه ای کلیدی از پازل تاکتیکی تیم را تشکیل می دهد.

اخبار داغ 

مهدی طارمی همچنان بلای جان اسپورتینگ لیسبون حمله‌ بهروز رهبری فرد به یحیی گل محمدی؛ ولگردی بازیکنان پرسپولیس قابل تحمل نیست! هواداران آرسنال خطاب به هواداران بورنموث: همراه با منچستریونایتد به چمپیونشیپ سقوط می کنید آنتوان گریزمان از مدل موی جدید خود رونمایی کرد / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۷۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود

شکست کهکشانی‌ها مقابل بایرن مونیخ در ضربات پنالتی، هنوز از ذهن ژوزه مورینیو پاک نشده است

طرفداری | ژوزه مورینیو اخیرا مصاحبه مفصلی با نشریه تلگراف انجام داده و راجع به موضوعات مختلفی در کارنامه مربی‌گری خود صحبت کرده‌است. آقای خاص در بخشی از این گفتگو، به دوران حضورش در رئال مادرید نیز اشاره و اذعان کرد که بدترین شب زندگی‌اش را زمانی که هدایت رئال مادرید را به عهده داشته، تجربه کرده‌است:

در فصل ۲۰۱۱/۱۲  ما بهترین تیم اروپا بودیم. قهرمان لالیگا شده بودیم و توانستیم رکورد امتیازگیری و گلزنی در طول یک فصل را بشکنیم. می خواستیم با پیروزی برابر بایرن مونیخ، به فینال برسیم و با قهرمانی در لیگ قهرمانان فصل فوق‌العاده خود را تکمیل کنیم، اما این اتفاق رخ نداد و ما حذف شدیم. شکست مقابل بایرن مونیخ در ضربات پنالتی، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود.

آقای خاص به کدام بازی اشاره دارد؟

به مانند فصل جاری، دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی فصل ۲۰۱۱/۱۲ نیز به هم برخورد کردند. بازی رفت در مونیخ با برتری ۲-۱ میزبان به اتمام رسید و در بازی برگشت نیز همین نتیجه رقم خورد، اما این بار به سود رئال مادرید. آرین روبن با گل خود در دقیقه ۲۷، بریس کریستیانو رونالدو در دقایق ابتدایی را بی‌اثر کرد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. در پنالتی‌ها، کریستیانو رونالدو، کاکا و سرخیو راموس به شکلی عجیب ضربات خود را از دست دادند و تنها ژابی آلونسو ماموریت خود را با موفقیت انجام داد. در سمت مقابل اما با وجود ناکامی تونی کروس در گل کردن پنالتی خود، داوید آلابا، ماریو گومز و باستین شواین اشتایگر دروازه ایکر کاسیاس را باز کردند تا شاگردان یوپ هاینکس صعود شیرینی به دیدار نهایی داشته باشند.

ناراحتی مورینیو از شکست رئال مادرید برابر بایرن مونیخ در ضربات پنالتی

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • شوخی کرگر و آنری با کیت عبدو در مورد امکان حضور منچستریونایتد در لیگ کنفرانس اروپا / فیلم
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم
  • معامله گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • معامله‌گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم