Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@23:05:23 GMT

مجاهدت‌ آزادگان در دوران اسارت فراموش شدنی نیست

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۷۰۷۸

مجاهدت‌ آزادگان در دوران اسارت فراموش شدنی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، داور نوری عصر یکشنبه در همایش «مژده وصل» با بیان اینکه آزادگان اسوه‌های صبر و ایمان هستند، اظهار کرد: مجاهدت‌ها و ایثار و فداکاری آزادگان گرانقدر در دوران اسارت و بند مستکبرین فراموش شدنی نیست.

وی بازگشت آزادگان را نقطه عطفی در تاریخ جنگ دانست و بیان کرد: اسرای ما سند هویت و حریت ملت ایران در برابر طاغوت‌های زمان بودند که به رغم تمامی رنج‌هایی که متحمل شدند، در برابر دشمنان خم به ابرو نیاوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل به لزوم انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان اشاره کرد و گفت: هنر جریان ساز و موج آفرین است و زبان هنر بهترین وسیله برای انتقال ارزش‌های دینی و دفاع مقدس است.

نوری بیان کرد: امروز زبان هنر برنده‌ترین، شیرین‌ترین و جذاب‌ترین وسیله برای فرهنگ‌سازی ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی به عملیات خیبر اشاره کرد و افزود: ۷۰ درصد آزادگان ما در عملیات خیبر مجروح و جانباز نیز بودند که در دوران اسارت نه تنها بر زخم‌های جسمی آنها افزوده شد بلکه از لحاظ روحی و روانی نیز در سخت‌ترین شرایط قرار داشتند.

کد خبر 5569201

منبع: مهر

کلیدواژه: آزادگان جنگ تحمیلی اردبیل بنیاد شهید و امور ایثارگران داور نوری بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی هفته دولت کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه آمار کرونا آزادگان جنگ تحمیلی اربعین 1401 اردبیل شیوع کرونا روز خبرنگار بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۷۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه‌های علمیه مهمترین نقش تربیتی را در جامعه دارند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله یدالله صفری ظهر یکشنبه با حضور در مدرسه علمیه تخصصی ولیعصر در آئین گرامیداشت مقام معلم با اشاره به تبیین ارزش و جایگاه معلم اظهار کرد: جایگاه معلم بسیار بزرگ‌تر از یک شغل و منصب است چرا که انسانیت در گرو تربیت معلم است.

وی با بیان اینکه معلمان میراث‌دار راه و روش انبیا و اولیای الهی هستند، افزود: اگر امانتداری برجسته‌ترین اوصاف انسان و انسان گران‌بهاترین امانت الهی باشد پس معلم بی‌نظیرترین امین و امانتدار است چرا که وظیفه تربیت انسان را بر عهده دارد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان بهری به ایثار و اخلاص اساتید حوزه‌های علمیه اشاره کرد و ادامه داد: اساتید خواهر حوزوی با ایثار و اخلاص خود در مسیر تربیت فرزندان این جامعه همواره در تلاش و کوشش هستند و اجر و پاداشی خاص در نزد خداوند متعال دارند.

آیت الله صفری تصریح کرد: حوزه‌های علمیه اعم از برادران و خواهران مهمترین نقش تربیتی را در جامعه ایفا می‌کنند به‌خصوص خواهران طلبه که با ایثار و فداکاری خود نهال مقدس خانواده را آبیاری کرده و به مرحله کمال می‌رسانند.

کد خبر 6097055

دیگر خبرها

  • نوع‌دوستی و همراهی از جنس فرشتگان نجات
  • ️شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدت در شهر ارومیه است
  • داوید دخیا و سیوهایی که هیچوقت فراموش نمی‌کنیم / فیلم
  • زندانی شدن یک معلم به‌خاطر تشابه اسمی با یک فرمانده
  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • مادری که عمرش را پای معلم شدن دختر ناشنوایش گذاشته است
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • سبزتر شدن فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تهران
  • حوزه‌های علمیه مهمترین نقش تربیتی را در جامعه دارند