Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام رجبی با بیان اینکه جهاد تبیین یکی دیگر از عرصه های فعالیت بسیج طلاب است، گفت: در این راستا ۱۲ هیئت اندیشه ورز در سطح استان مرکزی تشکیل شده و در راستای تحقق جهاد تبیین فعالیت دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ حجت‌الاسلام ابوالفضل رجبی مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی عصر امروز در رزمایش کمک مومنانه اظهار کرد: سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی در مقاطع مختلف انقلاب در راستای خدمت به مردم و دفاع از ارزش های اسلامی نقش آفرینی کرده و به برکت حضور طلاب جوان با انگیزه های انقلابی امروز به یک سازمان توانمند و تاثیر گذار در عرصه های مختلف تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: یکی از عرصه های مهم فعالیت بسبج طلاب خدمت رسانی به مردم است که با تکیه بر گروه های جهادی در این راستا فعالیت میکند و در استان مرکزی بیش از ۳۴ گروه جهادی تخصص محور طلاب تشکیل شده که در عرصه های مختلف نقش آفرینی می کنند.   حجت الاسلام رجبی بیان کرد: در دوران بیماری کرونا طلاب بسیجی همچون رزمندگان دفاع مقدس در میدان های مختلف با روحیه ایثار و ازخودگذشتگی وارد میدان شدند و حماسه های ماندگاری خلق کردند و بسیاری از تهدیدات را به فرصت های بزرگ خلق نمودند.   وی ادامه داد: ورود به عرصه سازندگی و محرومیت زدایی از دیگر عرصه های نقش آفرینی بسیج طلاب است که سال گذشته بیش از ۵۰ مسکن محرومین بازسازی و مرمت شد و امسال نیز این برنامه را در دستور کار داریم و در سیل روستای آهنگران از ابتدای وقوع سیل در کنار مردم عزیز این روستا حاضر شدیم.    مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی اضافه کرد: اردوهای جهادی بسیج طلاب در تابستان سالجاری شروع شده که و طلاب بسیجی علاوه بر فعالیت های سازندگی به فعالیت های فرهنگی، آموزشی، درمانی ،بهداشتی ، کلاس های مشاوره، احکام ، برنامه های بصیرتی و یادواره های شهدا می پردازند.   وی با بیان اینکه جهاد تبیین یکی دیگر از عرصه های فعالیت بسیج طلاب است، گفت: در این راستا ۱۲ هیئت اندیشه ورز در سطح استان مرکزی تشکیل شده و در راستای تحقق جهاد تبیین فعالیت دارند.   حجت الاسلام رجبی افزود: برگزاری دومین اجلاسیه شهدای طلاب و روحانی استان مرکزی از دیگر اقدامات بسیج طلاب در سالجاری بود که بیش از ۳۰ عنوان فعالیت در این راستا برگزار شد و با توجه به رویکرد تبیینی این اجلاسیه اقدامات محتوایی همچنان ادامه خواهند داشت.   وی خاطر نشان کرد: امروز در راستای ادامه نهضت کمک مومنانه و لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری رزمایش کمک مومنانه سازمان بسیج طلاب به مناسبت ایام محرم بیش از دویست بسته معیشتی به نیت شهدای طلاب استان ، تهیه شده که به شکل محله محور در اختیار جامعه هدف قرار خواهد گرفت و بسیج طلاب در راستای خدمت به مردم و دستگیری نیازمندان تمام توان خود را پای کار خواهد آورد. انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: استان مرکزی حجت الاسلام نقش آفرینی جهاد تبیین بسیج طلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۷۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیمای استان لرستان؛مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با گرامیداشت مقام معلم و شهادت شهید مرتضی مطهری گفت: شهید مطهری چهره نامی فرهنگ و تاریخ  است و نقس رسانه ها در دنیا نقش بی بدیلی است و امروز رسانه خط مقدم جهاد تبیین است. 
حجت الاسلام درویشی افزود: رسانه در  خط مقدم جهاد تبیین قرار دارد و خبرنگاران نقش مؤثری برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن دارند.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تأکید به اینکه تحقق ارزش‌ها در جامعه وابسته به نقش معلمان است، گفت:مبارزه با دشمن در میدان جهاد تبیین بدون نقش‌آفرینی معلمان قابل‌انجام نیست.
برگزاری بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در این هفته ،  زنگ سپاس ،،تجلیل از معلمان  نمونه بسیجی و ترویج و اشاعه فرهنگ راه شهید مطهری از برنامه های این هفته عنوان کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد
  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است