Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:17:44 GMT

طرح پخت نان شبانه در کرمانشاه تداوم می‌یابد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۷۲۱۰

طرح پخت نان شبانه در کرمانشاه تداوم می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر یکشنبه چهارمین جلسه شورای پایش گندم، آرد و نان شهرستان کرمانشاه با حضور ابراهیم رحیمی زنگنه سرپرست فرمانداری کرمانشاه، معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری، بخشداران، مدیران و کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان، غله و خدمات بازرگانی، اصناف، بهداشت، استاندارد، غذا و دارو و اتحادیه نانوایی‌های کرمانشاه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم رحیمی زنگنه سرپرست فرمانداری کرمانشاه در حاشیه این جلسه اظهار کرد: در این جلسه عملکرد نانوایی‌های شب کار تشریح و مصوب شد و در راستای سهولت دسترسی مردم به خدمات یاد شده و بهره مندی عادلانه نانوایی‌های متقاضی طرح یاد شده طرح پخت نان تا ساعت ۱۲ شب به صورت گردشی در بازه زمانی ۲ ماهه و با افزایش نانوایی‌های منتخب در محلات با دسترسی پایین به نانوایی صورت گیرد.

وی افزود: فرایند انتخاب نانوایی‌های این طرح از طریق شناسایی نانوایی‌های با پخت نان با کیفیت و به دور از هرگونه کم فروشی و تعطیلی غیر مجاز با تأیید اعضای کمیته کارشناسی ذیل کمیته پایش که متشکل از کارشناسان معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری، غله و خدمات بازرگانی، جهاد کشاورزی، اصناف، بسیج اصناف و اتحادیه است، صورت خواهد گرفت.

گفتنی است، در ادامه پرونده‌های ارجاعی به کمیته پایش شهرستان کرمانشاه مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت و تصمیمات مربوطه اتخاذ شد.

کد خبر 5569217

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه نانوایی فرمانداری کرمانشاه بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی هفته دولت کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه آزادگان جنگ تحمیلی آمار کرونا اربعین 1401 اردبیل شیوع کرونا روز خبرنگار بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۷۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد

فرمانداری یزد در اطلاعیه‌ای از خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل اخیر خواسته تا جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن تماس بگیرند.

 در اطلاعیه‌ی فرمانداری یزد آمده.

با توجه به بارندگی‌های اخیر و بروز خسارت احتمالی ناشی از بارندگی و سیلاب، شهروندان شهرستان یزد جهت اعزام ارزیاب با شماره ۳۷۲۳۸۷۵۰ داخلی ۱ تماس حاصل بگیرند.
سایر شهرستان‌ها نیز از طریق بنیاد مسکن شهرستان و روستاییان نیز از طریق دهیار روستا جهت حضور تیم ارزیاب پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • «محمد حسن عاقل منش» عضو جدید شورای شهر رشت شد
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد