Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@14:01:36 GMT

انهدام باند شرکت هرمی در شهریار/ ۱۸ نفر دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۷۵۳۶

انهدام باند شرکت هرمی در شهریار/ ۱۸ نفر دستگیر شدند

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار اظهار‌ داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت اعضاء یک شرکت هرمی در شهر وحیدیه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه ماموران انتظامی با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند افزود: محل فعالیت اعضای این باند در شهر وحیدیه شناسایی و ماموران انتظامی با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: ماموران 18 نفر از اعضای این شرکت هرمی را دستگیر و شبکه اصلی این باند کلاهبرداری را متلاشی کردند و مقدار زیادی اقلام تبلیغاتی از محل فعالیت متهمان که در یک منزل مسکونی بود، کشف شد.

سرهنگ فتاحی تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در پایان خاطرنشان کرد: خوش باوری و عدم اطلاع افراد از جوانب و پیامدهای عضویت در شرکت‌های هرمی، ایجاد امید کاذب پولدار شدن، سطحی‌نگری، بی‌تجربگی و وسوسه از مهمترین علل فعالیت افراد در این شرکت‌ها است.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شرکت هرمی دستگیری متهم کلاهبرداری شهریار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۷۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد

سرهنگ علی اکبر نظری فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در محور‌های فرعی جاده خاکی روستای مازگرد به راکب یک موتورسیکلت مشکوک دستور ایست دادند.

وی افزود: راکب و سرنشین موتورسیکلت با مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و مراقبت و تیراندازی، قاچاقچیان با رها کردن موتور سیکلت و استفاده از موقعیت جغرافیایی و تاریکی هوا از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد با اشاره به تلاش برای پیگیری متهمان گفت: در بازرسی از موتورسیکلت ۶۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند