Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@22:03:59 GMT

صهیونیست‌‌ها باز به حالت آماده باش در آمدند + فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۷۶۴۹

صهیونیست‌‌ها باز به حالت آماده باش در آمدند + فیلم

به گزارش جماران؛ به نقل از تسنیم، رسانه عبری از آماده باش گسترده نظامیان اسرائیلی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی در خبری در این رابطه اعلام کرد: نگرانی ساختار امنیتی و نظامی اسرائیل آن است که حزب الله در هر لحظه‌ای حتی پیش از امضای قرارداد ترسیم مرزها با دولت لبنان، دست به اقدام زده و عملیات خود را آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس پیشنهاد ارائه شده توسط تل‌آویو که این رسانه عبری زبان آن را اعلام کرده، تل‌آویو آمادگی خود را برای چشم پوشی از منطقه‌ای در عمق دریا در مقابل چشم پوشی لبنان از منطقه‌ای نزدیک ساحل اعلام کرده است، اما تا زمانی که بیروت این پیشنهاد را امضا نکند ارتش اسرائیل به حال آماده باش در آمده است.

در این بین کانال تلگرامی عبری زبان حادشوت هم در گزارشی با انتشار تصاویری از اتاقک‌ها و کانکس‌های ایجاد شده در طول مرز لبنان با فلسطین اشغالی ادعا کرد، این کانکس‌ها متعلق به نیروهای ویژه حزب الله بوده و احتمالا از این طریق به دنبال آماده سازی برای تهاجم به اسرائیل هستند.

به زعم این رسانه صهیونیست، حزب الله طی ماه گذشته 15 کانکس از این دست را در طول مرز قرار داده است.

حجم ویدیو: 788.95K | مدت زمان ویدیو: 00:00:06 دانلود ویدیو

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا رژیم صهیونیستی لبنان اسرائیل حزب الله لبنان افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۷۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیل رسانه عبری زبان: حماس بازی نتانیاهو را خراب کرد

به اعتراف یک تحلیل‌گر معروف اسرائیلی، السنوار بار دیگر توپ را به زمین نتانیاهو انداخته و او را در مخمصه بدی قرار داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، آوی یسخاروف تحلیل‌گر روزنامه یدیعوت آحارانوت در یادداشتی که ظهر امروز سه شنبه در خروجی وبگاه آنلاین این رسانه عبری زبان منتشر شد، تاکید کرد، به رغم آن که پیش نویس طرح مصری قطری قبلا از سوی اسرائیل رد شده بود اما پاسخ مثبت حماس به این پیش نویس، بازی اسرائیل را به شدت دچار تلاطم کرده است تا بار دیگر توپ را در زمین خودمان ببینیم تا امروز اسرائیل به رهبری نتانیاهو به این صرافت بیافتد که آیا قصدی برای پاسخ مثبت به این پیشنهاد موافق دارد و حاضر به پایان جنگ حتی پیش از آغاز آن (در رفح ) را دارد.

در صورت موافقت باید اسرائیل در همان فاز اول با پایان جنگ موافقت کرده و یا حداکثر این مهم را فاز دوم آن به انجام برسد یا آنکه به این پیش نویس پاسخ رد داده و باعث شود تا در نگاه جهانی به عنوان طرفی که حاضر به پایان جنگ نشده دیده شود.

این تحلیل‌گر صهیونیست در ادامه نوشت، این بار دیگر حماس با شفافیت کاملی این موافقت خود را اعلام کرد، این بار دیگر خبری از این منبع یا آن منبع آگاه نبود بلکه اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس رسما آن را تلفنی به اطلاع شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر قطر و کمال عباس وزیر اطلاعات مصر رساند و به آنها گفت که جنبش پیشنهاد آنها را در مورد آتش بس می‌پذیرد.

یک مسئول عالی‌رتبه مصری هم اعلام کرد که هیئتی از این جنبش ترجیحا امروز برای تکمیل تماس‌های مربوط به این توافق به قاهره خواهد آمد.

در بخش دیگری از این یادداشت آمده است، این به ان معنی است که یحیی السنوار رهبر حماس در غزه، مردی که ثابت کرده می‌داند چگونه با بنیامین نتانیاهو تعامل کند، امروز هم در محل اختفای خود و در شرایطی که تصور می‌شود در یکی از پیچیده‌‌ترین شرایط سیاسی خود قرار داشته باشد، کابینه جنگ اسرائیل را مجبور کرد تا هیئتی را گرچه در سطح کارشناسان به قاهره اعزام کند و در عین حال گرچه شرایط توافق جدید با سقف خواسته‌های قبلی حماس تفاوت دارد اما با این توافق هم حکومت حماس همچنان حفظ خواهد شد و این یکی از اهدافی بود که از همان ابتدا این سازمان به دنبال آن بود.

به اعتراف این تحلیل‌گر، اگر اسرائیل پاسخ مثبتی به این پیشنهاد بدهد، حماس می‌تواند جنگ را پایان یافته بداند و بدین شکل به عنوان طرف پیروز این جنگ معرفی ‌شود، این نگاه به حماس، صرفا در جهان عرب نیست بلکه حتی در اسرائیل هم حماس طرف پیروز دیده خواهد شد.

نویسنده در پایان تاکید می‌کند جنگ غزه نگاه جهانیان را به فلسطینیان تغییر داده است و اسرائیل را در چشم بسیاری از مردم منفور و مطرود کرده است، از اینرو می‌توان در اوج هم این جنگ را متوقف کرد و همه چیز به نفع اهداف حماس به پایان خواهد رسید.

 همانطور که گفتیم امروز توپ در زمین اسرائیل است و باید ببینیم واکنش نتانیاهو به آن چگونه خواهد بود.

یائیر لاپید: یک نفر نتانیاهوی دیوانه را متوقف کندفیلم| هشدار نیروهای مقاومت به نتانیاهو برای فرار از آتش‌بسافشای فریبکاری‌های نتانیاهو برای شکست مذاکراتتماس تلفنی نیم ساعته بایدن و نتانیاهو درباره رفح

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسانه عبری زبان هدف بعدی ارتش اسرائیل در رفح را اعلام کرد
  • هاآرتص: تل‌آویو نگران همه گیر شدن تحریم علیه اسرائیل است
  • هلاکت یک صهیونیست در مصر
  • تحلیل رسانه عبری زبان: حماس بازی نتانیاهو را خراب کرد
  • ۴ عملیات حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها/ گنبدآهنین هدف قرار گرفت
  • رسانه اسرائیل : حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین رزمندگان حزب‌الله
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • حملات بامدادی به جنوب لبنان/ اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد