Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@11:50:42 GMT

کلاغ‌ها نفس تیم پپ را گرفتند؛ سیتی رویین‌تن نیست

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۷۷۷۰

کلاغ‌ها نفس تیم پپ را گرفتند؛ سیتی رویین‌تن نیست

به گزارش "ورزش سه"، منطقه تاین‌ساید و ورزشگاه سنت‌جیمزز پارک امشب شاهد 90 دقیقه نفس‌گیر، پرتنش و پر سر و صدا بود. سیتی که مدعی اول قهرمانی لیگ برتر به حساب می‌آید امشب در این ورزشگاه بارها با شرایطی مواجه شد که گویا در حال خفگی است و برای رسیدن به اکسیژن تقلا می‌کند.

اما تقلا و احساس خفگی منچسترسیتی که گاهی به گیجی نزدیک می‌شد نه به خاطر آماده نبودن و ضعف آمادگی جسمانی بلکه به دلیل تکنیک و بازی درخشان آلن سنت‌ماکسیمین و دیگر بازیکنان نیوکسل بود که امشب ثابت کردند به شعار سرمربی‌شان ادی هاو وفادارند؛ اینکه کوه‌ها برای صعود بوجود آمده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحالیکه ادی هاو پیش از امشب با تیم‌هایش دوازده بازی پیاپی را به سیتی واگذار کرده بود درخشش سنت‌ماکسیمین در بهترین شب فوتبالش باعث شد این روند برای هاو متوقف شود. نیوکسل مهمترین آزمون پیشرفت اخیر خود را در مقابل تیم پپ گواردیولا با بهترین نتیجه ممکن به پایان رساند.

این بازی به همه تیمهای انگلیسی و رقبای اروپایی سیتی نشان داد که تیم پپ گواردیولا شکست‌ناپذیر نیست و دست‌‌کم از نظر دفاعی می‌تواند مغلوب باشد.

جالب اینجا است که در شروع بازی امشب هر دو تیم در فصل جدید لیگ برتر دروازه‌هایشان را بسته نگه داشته بودند و گل خورده نداشتند. اما فقط پنج دقیقه طول کشید تا دروازه نیوکسل باز شود. بازی در حالی به پایان رسید که هر دو تیم، دو بازی بدون گل خورده را جبران کردند تا در پایان بازی سوم عدد سه جلوی ستون گل‌های خورده آنها نوشته شود. بعد از گل اول سیتی، آنها با ضربه درخشان دی‌بروینه به گل دوم نزدیک شدند که دروازه‌بان نیوکسل با حرکتی زیبا مانع از باز شدن دروازه‌اش شد. برونو گیمارش، یکی از بازیکنان کلیدی نیوکسل، در همین دقایق کارت زرد دریافت کرد تا شاگردان ادی هاو خود را بیش از پیش تحت فشار احساس کنند.

اما جالب اینجا است که نیوکسلی‌ها در این شرایط دشوار با روحیه‌ای بهتر کار را دنبال کردند و در ضدحمله‌ها برای سازمان دفاعی پپ دردسرساز شدند. کاملا مشخص بود که دفاع سیتی روی ضدحمله‌ها نگران رفتار می‌کند و ساختارش به شدت تحت فشار قرار می‌گیرد. در همین دقایق بود که روی یک ضدحمله و پاس سنت‌ماکسیمین گل اول نیوکسل توسط میگل آلمیرون به ثمر رسید.

ورزشگاه پر از تماشاچی سنت‌جیمزز پارک بیش از یک گل عادی از این گل به وجد آمده بود. به نظر می‌رسد نیوکسلی‌ها همچنان از صحبت‌های جنجالی جک گریلیش درباره آلمیرون عصبانی بودند و این گل را پاسخی مناسب به ستاره انگلیسی سیتی می‌‌دانستند. گریلیش این ستاره پاراگوئه‌ای را به عملکرد ضعیف متهم کرده و مسخره‌اش کرده بود. با اینکه گریلیش در این بازی طبق اعلام رسمی به دلیل مصدومیت در بازی حضور نداشت ولی گفته می‌شود اقدام سیتی برای کنار گذاشتن او ترفندی دیپلماتیک برای تحریک نکردن هواداران نیوکسل بوده است.

ادی هاو و نیوکسل در این بازی به خوبی برای مهار دارایی جدید و ارزشمند سیتی برنامه‌ریزی کرده بودند. این روزها در دنیای فوتبال کمتر مهاجمی به اندازه ارلینگ هالند ترسناک است ولی سوِن بوتمان و شِر در طول بازی به خوبی از پس وظیفه مهار او برآمدند و تنها در یک لحظه غفلت‌شان مهاجم نروژی موفق شد یک گل به ثمر برساند.

کوین دی‌بروینه روی گلهای دوم و سوم منچسترسیتی نقشی مهم و تعیین‌کننده داشت. از بخت بد ادی هاو، درخشش دی‌بروینه در نیمه دوم شبیه بیرون آمدن خورشید از پشت ابرها در آسمانی نیمه‌ابری بود. او که در نیمه اول مهار شده بود در نیمه دوم درخشید و ورق را به نفع سیتیزن‌ها برگرداند. تیم پپ گواردیولا در نیمه دوم به لطف درخشش این ستاره بلژیکی و گلهای ارلینگ هالند و برناردو سیلوا از یک شکست تلخ نجات پیدا کرد تا مشخص شود علت اصرار پپ به خرید ارلینگ هالند و نارضایتی او از شایعات درباره انتقال برناردو سیلوا به بارسلونا چیست.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس ادی هاو تیم پپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۷۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست

نبرد سیتی‌گراند تنها برای منچسترسیتی حائز اهمیت نخواهد بود. 

طرفداری | هفته سی و پنجم لیگ برتر با دیدار حساسی برای کورس قهرمانی و بقا پیگیری خواهد شد.

دو تیم ناتینگهام فارست و منچسترسیتی از ساعت 19:00 فردا نهم اردیبهشت در ورزشگاه سیتی‌گراند به مصاف هم خواهند رفت. هفته گذشته ناتینگهام فارست به دلیل جنجال داوری دیدار با اورتون وارد حاشیه بزرگی شد. آن‌ها پس از بازی با انتشار یک توییت اعلام کردند استوارت اتول، داور VAR، طرفدار لوتون تاون است و به نوعی با نادیده‌گرفتن پنالتی‌های فارست، به نفع تیم محبوبش قضاوت کرده است. در حالی که گری نویل سریعا خواستار استعفای مارک کلاتنبرگ، مشاور داوری ناتینگهام فارست، شده بود، کمیته داوران لیگ برتر به این ماجرا ورود کرد. ورزشگاه سیتی‌گراند تصمیم گرفته است به دلیل مسائل داوری فصل جاری، علیه کمیته داوران لیگ برتر بنرهای اعتراضی ترتیب دهد. با تمامی این حواشی، قضاوت سایمون هوپر و پیتر بنکس دشوارتر از همیشه خواهد بود. گفته می‌شود اوانجلوس ماریناکیس مانع از حضور گری نویل در ورزشگاه به عنوان کارشناس اسکای خواهد شد. آن‌ها علیه نویل شکایت کرده‌اند.  

در حالی که ناتینگهام فارست برای بقا در لیگ برتر به امتیاز احتیاج دارد، منچسترسیتی نیز نمی‌خواهد فرصت قهرمانی را به آرسنال تقدیم کند، اگرچه آن‌ها پس از دربی شمال لندن بازی خودشان را برگزار خواهند کرد. هواسکورد نتیجه بازی را 3-1 به نفع سیتیزن‌ها پیش‌بینی کرده است. انتظار می‌رود دو تیم با ترکیب زیر وارد زمین شوند:

ناتینگهام فارست (1-3-2-4): سلز | ویلیامز، نیاکاته، موریلو، آینا | یتیس، دنیلو | الانگا، گیبس وایت، دومینگز | وود منچسترسیتی (1-4-1-4): ادرسون | واکر، دیاز، استونز، گواردیول | رودری | سیلوا، دی بروین، فودن، گریلیش | آلوارز 

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست
  • رسمی: شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • حبس هشت ساعته سایپا در اتوبوس بین شهری!