Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@21:50:00 GMT

واکنش پولادگر به احتمال تعلیق دو فدراسیون

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۸۱۶۳

واکنش پولادگر به احتمال تعلیق دو فدراسیون

به گزارش ایسنا، محمد پولادگر در مورد نتایج کاروان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی و برنامه‌ریزی به منظور بازی‌های آسیایی چین، اظهار کرد: بزرگترین کاروان را نسبت به دوره‌های قبلی داشتیم و توانستیم مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کنیم که جایگاهی ارزشمند است.

وی ادامه داد: حضور رشته‌های پارا و حضور بانوان ایرانی در رشته‌های وزنه‌برداری، والیبال و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در این دوره مسابقات به کسب عنوان سوم ایران بسیار کمک کرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به این‌که در ورزش بانوان به دوران طلایی نزدیک می‌شویم و در بسیاری از رشته های در ورزش پایه حوزه بانوان سرمایه‌گذاری مطلوبی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: در رشته‌های تیمی و توپی برنامه‌ریزی بسیار خوبی در حوزه بانوان صورت گرفته است که ثمره آن با کسب نتایج خوب در میدان‌های جهان قابل مشاهده است.

پولادگر درباره ۶ فدراسیونی که با سرپرست اداره می‌شوند و نیز احتمال تعلیق ۲ فدراسیون ژیمناستیک و دوچرخه‌سواری، بیان کرد: طی یک‌سال سپری شده، ۱۱ مجمع انتخاباتی برگزار کردیم و روسای فدراسیون‌های مربوطه مشخص شدند و هم اکنون در حال فعالیت هستند، علاوه بر این ۵۸ مجمع فوق‌العاده و سالیانه برای فدراسیون‌های ورزشی برگزار شد.

وی تصریح کرد: انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری به زودی برگزار می‌شود و در مورد انتخابات ژیمناستیک نیز از فردا ثبت‌نام آغاز خواهد شد و روند برگزاری انتخابات سپری می شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به این‌که برخی از این ۶ فدراسیون با همان روسای قبلی تحت عنوان سرپرستی اداره می شوند و هر فدراسیون شرایط خاص خود را دارد، خاطرنشان کرد: برگزاری مجامع قبل از اتمام دوره ریاست امکان‌پذیر است هرچند که این مسئله نیز تبعاتی دارد و برخی نامزدها نسبت به آن انتقاد می‌کنند که به دلیل حضور رییس، ممکن است به عدالت رفتار نشود.

پولادگر با اشاره به این‌که هر یک از این ۶ فدراسیون ماجرایی دارد، اظهار کرد: به طور مثال انتخابات فدراسیون فوتبال اساسا تحت اختیار وزارت ورزش و جوانان نیست و دارای اساسنامه متفاوت است. علاوه بر این باید بگویم هیچکس نمی‌خواهد فدراسیون‌های ورزشی تحت عنوان سرپرستی اداره شوند و در تلاش هستیم انتخابات فدراسیون‌ها در زمان مقرر برگزار شود و بتوانند به بهترین شکل فعالیت کنند.

وی افزود: دوره ریاست فدراسیون ژیمناستیک یک سال قبل به اتمام رسید و رییس قبلی آن شرایطی را ایجاد کرده بود که نمی‌توانستیم انتخابات این فدراسیون را برگزار کنیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مورد احتمال تعلیق ۲ فدراسیون دوچرخه‌سواری و ژیمناستیک نیز، گفت: ان‌شاءالله این ۲ فدراسیون تعلیق نخواهند شد.

پولادگر همچنین در خصوص تشکیل فدراسیون آمادگی جسمانی، عنوان کرد: با توجه به فعالیت رشته آمادگی جسمانی تصمیم بر این شد دارای فدراسیون مستقل باشد و تصمیم اتخاذشده در جهت تقویت ورزش همگانی و آمادگی جسمانی در کشور است.

منبع: الف

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۸۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!

به گزارش “ورزش سه”، شاید کمتر کسی بداند که رشته‌های زیر مجموعه دوچرخه سواری سالنی هم، از رشته‌های المپیکی محسوب می‌شوند. دوچرخه سالنی با سه زیر شاخه مختلف (سایکل بال، آرتیستیک بال و ای اسپورت) به زودی در المپیک حضور خواهد داشت و حالا با جدی شدن این ورزش در دنیای ورزش، فدراسیون دوچرخه سواری ایران هم به دنبال ارتقا این رشته‌ها است.

حالا با تصمیم رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، سوزان دولت آبادی که از باتجربه‌ترین مربی‌ها در رشته دوچرخه سواری سالنی است، ریاست این کمیته را به عهده گرفته است. دولت آبادی به طور کلی ریاست کمیته دوچرخه سواری ایران در بخش زنان و مردان را به عهده گرفته است.

دولت آبادی در همین خصوص می‌گوید: اولین هدفم ارتقا سطح دانش مربیان است و می‌خواهم مربیان زیادی را به این رشته تزریق کنم. هدف دومم حضور پر تعداد دختران و پسران در المپیک است و می‌خواهم از فرصت به دست آمده نهایت بهره را داشته باشم. همچنین از رسول اسدی، رییس فدراسیون دوچرخه سواری برای در اختیار دادن چنین فرصتی تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست تاریخ ساز(عکس)
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد