Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین رویداد ایده‌های نو و فناوری‌های تجاری‌شده دانش‌بنیان در بخش کشاورزی با همکاری بنیاد نخبگان استان قزوین برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامه برگزاری برنامه‌های نخبگانی، اولین رویداد ایده‌های نو و فناوری‌های تجاری‌شده دانش‌بنیان در بخش کشاورزی با همکاری بنیاد نخبگان استان قزوین و اتاق بازرگانی استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربرد فناوری‌های نوین در افزایش تولید در محصولات انگور، زیتون، پسته، زغال اخته و کلزا، روش‌های نوین در صنایع تبدیلی، فرآوری و بسته‏‌بندی محصولات کشاورزی، توسعه سامانه‌های نرم افزاری در بخش کشاورزی و همچنین کاربرد فناوری‌های نوین در افزایش بهره‏‌وری و کاهش قیمت تمام شده تولیدات دام و طیور، از مهمترین سرفصل‌های این برنامه است.

روش‌های نوین آموزش و ترویج کشاورزی، کاهش زائدات محصولات باغی و کشاورزی، روش‌های افزایش ماندگاری محصولات باغی و زارعی بعد از برداشت، کاهش باقیمانده و مصرف سموم در محصولات کشاورزی با هدف تولید محصول سالم، افزایش بهره‌‏‏وری مصرف آب در تولید محصولات کشاورزی و دام و طیور، تصفیه و بازچرخانی پساب‌های صنعتی، شهری و کشاورزی، تولید بذور مادری محصولات و سویه‌های دام و طیور در کشور با هدف اقتصاد مقاومتی و زنجیره ارزش گیاهان دارویی و حفظ ذخایر ژنیتکی (کشاورزی، دام وطیور)، دیگر موضوعات این رویداد است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه و یا کسب اطلاعات بیشتر به سامانه بنیاد نخبگان استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی تجارت فناوری کشاورزی تجاری توسعه همکاری محصولات دام کلزا پسته انگور دانش بنیان گیاهان دارویی محصولات باغی زغال اخته ایده های نوآورانه سموم کشاورزی اتاق بازرگانی قزوین محصولات زراعی ذخایر ژنتیکی بنیاد نخبگان استان قزوین فناوری های تجاری شده پساب های صنعتی بنیاد نخبگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۷۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از محصولات دانش بنیان کشاورزی در مشهد

دریافت 58 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6088676

دیگر خبرها

  • ایجاد دفتر فراجا در بنیاد ملی نخبگان؛ علت چیست؟!
  • چرایی ایجاد دفتر «فراجا» در بنیاد ملی نخبگان/۲ بال علم و فناوری «وعده صادق»
  • چرایی ایجاد دفتر «فراجا» در بنیاد ملی نخبگان/۲ بال علم و فتاوری «وعده صادق»
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • ۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند
  • رونمایی از محصولات دانش بنیان کشاورزی در مشهد
  • نیاز کشور به گندم برای تولید نان ۱۲ میلیون تن است
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • افزایش بهره‌وری با استفاده کشاورزان از فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان
  • خراسان رضوی می‌تواند پایلوت تولید نان کامل شود