Web Analytics Made Easy - Statcounter

صالح یاوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تابستان، بهترین فرصت برای شکوفایی استعدادها و پرورش خلاقیت دانش‌آموزان به ویژه در عرصه هنر و ورزش است.

وی اظهار داشت: تعلیم و تربیت تمام ساحتی و ایجاد تنوع در فرصت‌های تربیتی در مراکز مختلف آموزش و پرورش به منظور پاسخگویی به نیازهای دانش‌آموزان در سند تحول بنیادین مورد تاکید قرار گرفته است و باید تمامی ظرفیت ها در این زمینه استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول تاکید کرد: بر اساس سند تحول بنیادین، مدرسه محوری، تخصص محوری و افزایش سرانه حرکتی دانش آموزان از اهداف اصلی آموزش و پرورش است تا دانش آموزانی سالم و با نشاط را در جامعه داشته باشیم.

وی به نقش مهم ورزش در شادابی دانش‌آموزان‌ و بالا رفتن میزان یادگیری آنها در کلاس های درس اشاره کرد و افزود: خوشبختانه نیروهای کارآمد و مربیان متخصص در این زمینه مشغول به فعالیت هستند که تمام تلاش خود را برای ایجاد فضایی بانشاط و پرتحرک در مدارس به کار گرفته‌اند.

یاوری با اشاره به فعالیت ۷۰۰ کلاس ورزش در سطح استان، تصریح کرد: در کانون‌های ورزشی آموزش و پرورش، کلاس‌هایی در رشته‌های ورزشی والیبال، بسکتبال، هندبال، ژیمناستیک، شنا، تکواندو و فوتسال برای دانش آموزان دختر و پسر در طول تابستان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: همچنین ۳۰ مجتمع و سالن ورزشی روزهای پنج شنبه‌ و جمعه‌ به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان و اولیای آنها قرار دارد تا زمینه ورزش بیشتر در میان جامعه هدف فراهم شود.

استان قزوین دارای ۲۵۳ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.

برچسب‌ها مدارس سلامت معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش استان قزوین دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس سلامت معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش مدارس سلامت معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش استان قزوین دانش آموزان آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۸۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان

اسماعیل کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی مدارس استعدادهای درخشان استان کردستان در شهر سنندج برگزار می‌شود.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در چهار رشته ورزشی به رقابت می‌پردازند، گفت: این مسابقات در رشته‌های ورزشی فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز و والیبال برگزار می‌شود.

وی افزود: در رشته‌های فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز دانش‌آموزان دختر و پسر شرکت دارند اما رقابت در رشته والیبال ویژه دختران دانش‌آموز مدارس استعدادهای درخشان استان کردستان است.

کوهی خاطرنشان کرد: این دوره مسابقات ورزشی از تاریخ یازدهم الی چهاردهم اردیبهشت ماه به میزبانی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان در سنندج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مسابقات تعداد ۲۸۵ نفر از دانش آموزان برگزیده مسابقات شهرستانی مدارس سمپاد حضور دارند، گفت: این مسابقات در چهار سالن ورزشی اوراز، شهید احمدپناه، استقلال و هنرستان تندرستی پسران به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: مسابقات فوتسال دختران برای اولین بار است بین دانش‌آموزان سمپاد کشور به صورت آزمایشی و در مدارس سمپاد استان کردستان برگزار خواهد شد.

کوهی افزود: برگزاری این دوره مسابقات ورزشی در مدارس استعداد درخشان سبب ایجاد شور و هیجان در بین دانش‌آموزان این مدارس شده است.

کد خبر 6088486

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی