Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان البرز گفت: مصوبات سفر دولت در حمایت از مددجویان کمیته امداد امام خمینی ( ره ) در استان البرز عملیاتی شده است. - اخبار استانها -

محمد محمدی‌فر در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت:  یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به البرز در حوزه فعالیت این اداره کل، تامین زمین و تسهیلات لازم جهت ساخت مسکن مددجویان فاقد مسکن با شناسایی و معرفی افراد واجد شرایط از سوی کمیته امداد امام (ه) صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این خصوص با بنیاد مسکن چند جلسه برگزار و جهت تحویل 40 قطعه زمین در اشتهارد اعلام آمادگی کرده‌اند. پس از واگذاری قطعی زمین، نسبت به اخذ مجوز و احداث واحد را در اسرع وقت اقدام خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اضافه کرد: با اداره کل راه و شهرسازی رایزنی شده اعلام آمادگی کردند در مسکن مهر نظرآباد به کلیه مددجویان واجد شرایط معرفی شده توسط امداد امکان تحویل زمین دارند. در حال شناسایی و معرفی افراد واجد شرایط هستیم.

محمدی در ادامه تصریح کرد: در جلسه وبینار مشترک کمیته امداد امام (ه)،  بسیج سازندگی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تفاهم نامه های 40000 واحدی، مدیر کل محترم بنیاد مسکن استان به واگذای زمین در سه پروژه شهرک ابریشم،  ماهدشت و اشتهارد به تعداد 740 واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن اعلام آمادگی نمودند. شناسایی و معرفی واجدان شرایط توسط این اداره کل در دست اقدام است.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز گفت: در سه ماهه اول 1401 در مجموع تعداد هزار و 500 مورد جهیزیه و کمک به ازدواج از طریق منابع امدادی، دولتی و هم افزایی با خیران توسط این نهاد انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز از اختصاص مبلغ  5 میلیارد تومان برای اجرای شبکه گاز منازل مددجویان کمیته امداد امام (ه) و بهزیستی استان خبر داد، گفت: تفاهم نامه ای با شرکت گاز استان توسط این اداره کل منعقد شده است.

وی تصریح کرد: در سه ماهه اول 1401 تعداد1100 مورد تعمیرات جزئی و کلی واحدهای مسکونی مددجویان از طریق منابع امدادی، دولتی و کمک‌های خیران انجام شده است. 

مدیرکل کمیته امداد استان البرز گفت : مبلغ 195 میلیارد تومان از محل منابع تسهیلات تبصره 16 قانون بودجه جهت اشتغال مددجویان و نیازمندان 30 درصد مبلغ فوق سهم غیر مددجو و نیازمندان در سال 1400اختصاص یافته است.

وی افزود: در مجموع مبلغ 170 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی مددجویان و نیازمندان از طریق منابع بانکی و امدادی جذب و اجرایی شده است.

محمدی فرد تصریح کرد:  مبلغ 30 میلیارد تومان جهت تکمیل و تجهیز اردوگاه تربیتی امام علی (ع) توسط سازمان برنامه بودجه و کمیته امداد امام (ه) به نسبت مساوی اختصاص یافت.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز گفت: مبلغ 10 میلیارد تومان اعتبار مصوب به امداد استان به منظور رسیدگی به درخواست های مردم از ستاد مرکزی این نهاد دریافت شده است.

وی در پایان تصریح کرد: اعتبار دریافتی در حال پرداخت درخواست های مردمی ثبت شده می باشد و مطابق برنامه ریزی صورت گرفته،  100 درصد اعتبار دریافتی در اسرع وقت به نیازمندان واجب شرایط استان پرداخت اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته امداد امام میلیارد تومان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۹۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا ظهر شنبه درنشست مصوبات ریاست‌جمهوری به استان ایلام اظهار کرد: از مجموع ۱۴۵ مصوبه ابلاغ شده سفر ریاست محترم جمهوری به استان ایلام ۹۶ درصد از این مصوبات اجرایی شده است.

بهرام‌نیا گفت: این مصوبات شامل ۳۰۱ پروژه است که از این تعداد، ۹۸ درصد پروژه‌ها اجرایی شده‌اند.

وی ادامه داد: برای مصوبات سفر اول ریاست‌جمهوری ۶ هزار و ۱۸۷ میلیارد تومان مصوب شده که میزان چهار هزار و ۶۲۹ میلیارد تومان در قالب اعتبارات عمرانی و تسهیلات معادل ۷۵ درصد تخصیص داده شد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام یادآورشد: پیگیری مصوبات سفر رییس‌جمهور تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد و مدیران در جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: پروژه مصوب سفر رییس‌جمهور در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان که بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند حداکثر تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید و پایگاه اورژانس انجیره که ۶۰ درصد پیشرفت دارد در اسرع وقت تکمیل شود.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: از ۲۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی ۱۸ پروژه به بهره‌برداری رسیده است و مابقی پروژه‌ها تا خردادماه باید تکمیل شود.

کد خبر 6090140

دیگر خبرها

  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد