Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@22:34:00 GMT

نبرد امروز نبرد رسانه هاست

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۹۱۱۷

نبرد امروز نبرد رسانه هاست

دوستی، سلاح دشمن را پمپاژ نا امیدی و یاس دانست و گفت: رسانه‌های دشمن تمام تلاش خود را برای ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی به کار گرفته‌ اند، به همین جهت رسانه‌ها بر خلاف دشمن، باید امید را به جامعه تزریق کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ آیین تجلیل از خبرنگاران به همت اداره فرهنگ  ارشاد اسلامی هرمزگان شامگاه یک شنبه در شهر بندرعباس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبرد امروز نبرد رسانه هاست

 مهدی دوستی در مراسم گرامیداشت هفته خبرنگار که در سالن شرکت گاز بندرعباس برگزار شد، ضمن تاکید بر حساسیت جنگ رسانه ای اظهار کرد: باید دید کدام جبهه می‌تواند روایت خود را از جهان امروز  به دیگران برتری دهد.

وی، سلاح دشمن را پمپاژ نا امیدی و یاس دانست و عنوان کرد: رسانه‌های دشمن تمام تلاش خود را برای ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی به کار گرفته‌ اند، به همین جهت رسانه‌ها بر خلاف دشمن، باید امید را به جامعه تزریق کنند.

استاندار هرمزگان، با ذکر این نکته که رسانه‌ها با نقد منصفانه می‌توانند به پیشبرد امور کمک کنند، بیان کرد: بستر نقد از طریق حاکمیت ایجاد شده است و خبرنگاران نیز از این بستر استفاده می‌کنند.

دوستی، تکاپو و جنب و جوش مدیران را نتیجه مطالبه‌گری دانست و گفت: هیچ اصالتی را برای تصویرسازی بر خلاف واقعیت قائل نیستم.

وی، با ذکر این نکته که موظف می‌دانم با عدد و رقم و با شاخص‌های نسبی اقدامات خود را تشریح کنم، خاطرنشان کرد: تمرکز ما روی پروژه‌های نیمه تمام بوده است و طی ۲ ماه آینده شاهد کلنگ‌زنی نزدیک به ۲۰ میلیارد دلار پروژه در هرمزگان خواهیم بود.

استاندار هرمزگان، ابراز کرد: امروز بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان هرمزگان ابلاغ و میان دستگاه‌های مختلف تقسیم شده که می‌تواند اتفاقات بزرگی را رقم بزند.

 


۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان یارانه نقدی به رسانه‌های هرمزگان پرداخت شد

اسمعیل جهانگیری در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که در سالن شرکت گاز برگزار شد، اظهار کرد: دولت سیزدهم از بدو ورود بنای تعامل با رسانه‌ها را داشته است و به همین جهت تمام شکایات دولتی پس گرفته شد.

وی، شغل رسانه را بسیار حساس و سخت دانست و عنوان کرد: خبرنگاران درآمد زیادی از فعالیت خود ندارند و تمام فعالیت‌ها از روی عشق و علاقه‌ است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، با اشاره به حمایت‌های دولت از رسانه‌ها، ابراز کرد: به مجموع رسانه‌های استان هرمزگان ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان یارانه پرداخت شده است که در سایت جامع رسانه‌های کشور به صورت کاملا شفاف قابل مشاهده است.

جهانگیری تصریح کرد: معیار وزارت‌خانه برای پرداخت یارانه‌ها ضریب کیفی و ضریب انتشار رسانه‌ها است. ضریب کیفی نیز بر اساس نظر کمیسیون مستقر در معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد تعیین می‌شود.

گفتنی است: در پایان این مراسم با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان با اهدای لوح تقدیر و هدایا از خبرنگاران مطبوعات و رسانه های استان هرمزگان تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۹۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌ فارس کوتاه نخواهد آمد

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تاکید بر اینکه خلیج‌فارس با امنیت ملی عجین شده است گفت: ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌فارس کوتاه نخواهد آمد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده امروز در جشنواره خلیج‌فارس که مناسبت روز ملی خلیج‌فارس در فرهنگسرای طوبی برگزار شد، اظهار کرد: امروز خلیج‌فارس با مساله امنیت ملی کشور عجین است و این 2 را نمی‌توان از یکدیگر جدا کرد.

وی، تهدید و ستیز با استقلال و امنیت ملی را از جمله راهبردهای اصلی دشمن بر علیه ایران دانست و عنوان کرد: خلیج‌فارس برای دشمن بهانه‌ای است و ملت ایران نیز به این مهم رسیده است که خلیج‌فارس نماد اقتدار، امنیت و استقلال ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با ذکر این نکته که ملت ایران در برابر هرگونه تحریف در خصوص خلیج‌فارس کوتاه نخواهد آمد، بیان کرد: امروز مساله خلیج‌فارس به یک وفاق ملی همگانی تبدیل شده است و نام خلیج‌فارس ایرانیان داخل و خارج از کشور را دور خود جمع کرده است.

عبادی‌زاده، خلیج‌فارس را دارای یک امتداد تاریخی و تمدنی دانست و خاطرنشان کرد: روز خلیج‌فارس را در راستای تاریخ و تمدن ایران بزرگ شناخته می‌شود و نقش خلیج‌فارس در تحولات اقتصادی و سیاسی جهان بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان این نکته که نام خلیج‌فارس با هویت ملی و ایرانی همراستا است، مطرح کرد: بر اساس اسناد دینی و تاریخی، نام خلیج فارس سه مرتبه بر زیان مبارک پیامبر اکرم (ص) جاری شده و در آیات و روایات ذکر شده است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: اولین شخصی که شیطنت تغییر نام خلیج فارس را انجام داد و بر زبان نحس خود جاری کرد؛ نماینده انگلیس در بحرین تازه جدا شده بود. ایران امروز با تمام تلاش و ظرفیت‌های خود از نام خلیج‌فارس دفاع خواهد کرد.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • نقش اصحاب رسانه در تبیین حفظ زیست عفیفانه و جایگاه متعالی زن، مادر و خانواده حائز اهمیت است
  • حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات خواهد شد
  • فیلم| دانشجویان معترض آمریکایی جزو کدام اقشار جامعه هستند؟
  • گربه سیاه و سپاهان؛ این نبرد، تمام نمی‌شود
  • چرا کسی برای دختران دانشجوی آمریکایی شعر برای خواهرم نمی‌خواند!
  • دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • سد طالبان بر مسیر «دوستی»
  • پیام سردار تنگسیری به کشورهای منطقه از خلیج فارس
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب
  • ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌ فارس کوتاه نخواهد آمد